Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle likt å vite hvor mye utviklingen av Modern Warfare 2 kostet.. Det knuser jo alle spillene der i salgstall.

 

Jepp når det gjelder MW 2 så er salget helt sinnsykt høyt. Salget er på svimlende nesten 10 millioner på 360 og ligger på omtrent 7 millioner på PS3 og da har jeg ikke tatt med antallet som har blitt solgt på PC som sikkert er en god del det også

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

Ja MGS serien har stor fanbase og er ett utrolig bra spill selv om jeg ikke er det største fanen selv så ser jeg kvaliteten i produktet, men blir spennende å se hvor lenge det vill være den største "esset" til Sony da Uncharted2 selger godt om dagen og det er heller ikke lenge til PS3 eiere får kose seg med Heavy Rain og min favoritt God Of War III.

Lenke til kommentar

Jeg vil tro GT5 er Sonys største, men det får tiden vise. Jeg må si jeg er imponert over MGS4 salgstallene også, utrolig at det er så mange MGS fans der ute. For disse spillene må man nesten ha fulgt med siden det første, for å få noe ordentlig ut av. Selv kjøpte ikke jeg MGS4, siden jeg ikke hadde spilt de forrige.

Lenke til kommentar

Tror nesten God of War vil gå høyere en GT5, vil tro at de forsinker utgivelsen litt slik at de kan finpusse det enda litt mer. De trenger at det spillet viser at PS3 er den beste investeringen for racingfans som enda ikke har kjøpt seg en next gen konsoll.

 

Grunnen til at jeg tror God of War vil gjøre det best er at de kommer til å promotere det helt sykt. Pluss at det har bygget opp en stor fanbase av hardcore spillere som har spilt de to første. Uncharted er enda et litt ukjent navn for massene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...