Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Enig der, Dante's Inferno ville definitivt hatt godt at litt mer utfordring i form av gåter av ymse slag. En balanse mellom kamp og gåteløsning alá Darksiders ville passet ypperlig inn her, med nøtter som ikke nødvendigvis trenger være utrolig vanskelige, men som man faktisk må igjennom for å komme seg videre.

 

Jeg mener dessuten spenning og tempo er alfa og omega når kamp står så sentralt som her, men på dette området leverer Dante's Inferno niks og nada. Sett vekk fra bosskampene, synes jeg basketakene grenser til det direkte kjedelige; angrepene Dante lærer er ofte treige å utføre, og for å være effektiv må man benytte de samme triksene gjentatte ganger, helt til man er lut lei.

 

Det jeg finner mest interessant og oppslukende i Dante’s Inferno, er faktisk mellomsekvensene. De er godt animerte, gir Dante en personlighet, og er snacks for den som liker handling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag dukket det opp en gledelig pakke. Scene it?[bokx office smash], Lips, Gears of War 2, Kung Fu Panda, Lego Indiana Jones, Lego Batman og Pure lå alle i en eske - til 500,-. Flinke PS.no!

 

Nå tror jeg jeg har hele "party line-upen" til Microsoft. You're in the Movies, Lips og nå Scene it?. Har "selvfølgelig" Guitar Hero og Rock Band attpåtil.

 

Jeg liker ikke engang partyspill.. :huh:

Lenke til kommentar

Film av spill blir sjeldent bra, men hvorfor ikke :p

Det vil jo strengt tatt ikke bli film av spill, men film av bok, da Dantes Inferno er basert på Den guddommelige komedie av Dante Alighieri. ;)

 

Det vil da strengt tatt bli film av et spill, da manuset og screenplayet vil være basert på Viscerals tolkning av Den Guddommelige Komedie snarere enn boken i seg selv :)

Lenke til kommentar

Laland, det kommer nok en anledning der du kan ta frem spillene :p

Nå som det er ferie og greier vil jeg tippe det, ja. Lips har vært en slager før - det samme med Rock Band. Tror ikke vi gidder å prøve oss på You're in the Movies, men Scene it? kan være morsomt inntil Lips blir kongen på haugen. Har klart å blåse altfor mange kroner på DLC påvirket av "godt humør". :p

 

Edit: tror forresten jeg må skaffe meg en ny plass å ha spill.. Er for mange for min nåværende hylle nå. :-/

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Jeg velger å legge all tvil til side. Jeg har så veldig, veldig lyst til at spillet skal bli bra at jeg håper det blir tilfelle. Innbiller meg at det kommer til å bli slaktet, etterfulgt av dårlige salg, men jeg kommer absolutt til å kjøpe det en eller annen dag. Om det blir launch eller i billigkassa vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...