Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Har så sinnsykt mye å gjøre på studiet nå at jeg har ikke fått tid til anskaffelsen av Bioshock 2 ennå.

HR kommer om noen dager, og sitter med et par spill som skal rundes først. Deretter kommer FFXIII og GOW3. Får prøve å klemme inn Bioshock 2 en plass :rolleyes:

 

Av en eller annen merkelig grunn har jeg blitt hektet på MS igjen :huh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har et generelt dlc spørsmål (xbox360)

Jeg fikk med dante's inferno in game items og jeg aktiverte disse under min gamertag, men gjennom en annen sin 360 (min var på reperasjon akkurart da), og akkurart nå finner jeg ikke den ene lappen for å laste de ned på nytt igjen på min.

 

Hvordan fungerer dette? Vil den dlc kunne være mulig å skaffe igjen gjennom min kamerats xbox og min gamertag, eller kan jeg laste ned på nytt på min 360 med samme gamertag?

 

Med dette, må jeg skrive koden om igjen, eller kan jeg finne det under downloads på spillet?

 

disse DLC tingene var forresten pre-order stuff hvis det har no å si.

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Testet akkurat demoene av Sonic & SEGA All-Stars Racing og MX vs ATV Reflex. Sonic & SEGA All-Stars Racing var overraskende artig. Minnet mye om Mario Kart, og ser for meg at det kan være morsomt i 4-player split screen. Mulig jeg må kjøpe det. MX vs ATV Reflex var helt ok, verken mer eller mindre. Mulig det blir et kjøp når prisen havner under 200,-.

Lenke til kommentar

Sonic 4 kommer til XBLA, PSN, Wiiware og en ukjent platform. Spillet er episode-basert og kommer i første omgang til å kun være tilgjengelig i nedlastbar form.

 

Jeg er ennå ikke helt overbevist om at det vil bli et bra spill. Den nyeste videoen fra spillet ser ikke særlig imponerende ut. Dimps har dog utviklet gode Sonic-spill tidligere, så jeg kommer ikke til å avskrive spillet før jeg har prøvd det selv.

Lenke til kommentar

Leste akkurat på Kotaku.com at Final Fantasy XIII til X360 er på 18.3GB mens PS3 er på hele 38GB!

 

Først og fremst stakkars alle dem med små harddisker til X360...og en må lure hva dem 19.7GB ekstra til PS3 er for noe...det er ganske så drastiskt nedkuttet på X360. Tipper det er mye cinematics som er komprimert ned av milde helvete.....det er ivertfall ingen tvil om hvilke konsoll jeg skal ha Final Fantasy XIII til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...