Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo jeg kjøpte ny tv i april 2009, må henge med i nå og jeg har hørt at plasma er bra viss man har over 52" så jeg går for LED med nyere teknologi og tar mindre plass. Og selve avstanen jeg er fra TVen på 2.2 meter da holder det med 40" eller 46" maks :p

 

Men er bare ca 20% sjanse jeg skaffer en på tirsdagen :p

Lenke til kommentar

Det som er så bra med dette året at det har allerede startet bra med tanke med spill som Bayonetta og Darksiders, og kommende Mass Effect 2, Splinter Cell Conviction "håper jeg får ny TV eller fikser min gamle TV" , Heavy Rain, God Of War 3 "må spilles med 37 tommer eller mer og ikke minst i 1080p :p", MAG, Battlefield Bad Company 2 og Bioshock 2, for en start på dette året!!

 

Men vet ikke hva lommeboken min sier til dette, men så har jeg lagt av 12400kr til spill dette året og da har jeg råd til 24 nye spill til utenom Mass Effect 2 og Splinter Cell Conviction som er allerede betalt 150kr pr stk for :p

Lenke til kommentar

Henta bayonetta i dag, samtidig hoiet dama i kassa om at ho fant en eldre plakat som det stod på at red steel 2 kosta 1kr (med to spill bytte), istedet for 199. Så jeg skal få et gavekort på 188 når jeg henter red steed 2, var vist problem å få tatt det ut av kassa (gidder ikke krangle selv om jeg egentlig vel har krav på å få dem kontant xP).

Lenke til kommentar

Et innlegg med en intetsigende rangering av konsoller, åpenbart for å provosere, og to påfølgende kommentarer har blitt fjernet. Brukere med en vedvarende historie for konsekvent trolling rundt hele den angivelige "fanboy-krigen" kan ta seg en pause, med mindre det er interessant med en aldri så liten ferie fra forumet.

Lenke til kommentar

Viss alt går som det skal så har jeg ny tv til tirsdagen

Samsung 40" LED FULLHD :), hadde vært digg!!!

Legg på en tusenlapp (dersom det er UE40B7070 du har vurdert) og gå heller for Philips LED 40PFL8664. I mine øyne er mye bedre skjerm, både med tanke på farger, kontrast og bevegelse. Og du får Ambilight ;)

Lenke til kommentar

Blæh. Har tatt 3 bosser på MadWorld nå, men synes det er utrolig kjedelig. Får også vondt i øynene av grafikken. Klarer ikke helt å se hvorfor det har fått så bra kritikk overalt. Tror jeg heller bruker det som innbytte på Red Steel 2.

 

 

helt enig. Jeg tok to bosser, så var det rett til gamestop :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...