Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meen, for å være litt on-topic, noen som vet hvor jeg kan få tak i en billig optisk toslink-kabel til PS3n min? Trenger ikke mer enn en halvmeter i lengde.

 

Om du gidder å vente 10-14 dagar: http://www.dealextre...ls.dx/sku.21156

 

~25 kr, inkludert frakt. Finner det sikkert på eBay til omtrent samme pris også, men tipper dei fleste sender frå Hong Kong eller Kina uansett ^_^

Lenke til kommentar

Må ikke alltid stole på vg. Har vært flere ganger jeg bare har ristet på hodet når jeg har lest en anmeldese der fordi jeg har vært så uenig. Jeg skal ha meg dette slik at jeg og min bror kan spille, men venter til det synker litt i pris :)

 

Edit: Snittet på 360 ligger på 75% på gamerankings og ps3 77%. Og det fikk 8.5 hos IGN.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Jeg hopper over 40th Day med en margin på minst 234 centimeter. Det første spillet gav meg egentlig ingenting på noen måte. Det føltes som om man skøt papp, karakterene var uintereassante og derfor også historien, coop-greiene føltes påtvunget og ikke fritt og den eneste grunnen til at jeg spilte gjennom hele er at jeg har venner som setter pris på pang-pang-boom.

Lenke til kommentar

Holy hell, Black Wii er sexy!!

Føles nesten ut som en ny konsoll :D

Jeg synes det ble en helt ny konsoll. Min hvite Wii lagde mye bråk når jeg spilte og jeg fikk en del errors når jeg satte i disken og skulle spille. Når jeg fikk den svarte Wiien ble jeg overraset over at den ikke bråket og jeg ikke har fått en eneste error etter jeg fikk den svarte.

Utvilsomt verdt å bytte spør du meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...