Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Men bortsett fra det så var det en veldig fin interaktiv film, for hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg kalt det det.

Fullstendig enig med deg der Laland. Hadde dette spillet vært en film ville jeg gitt det full pott, kanskje til og med årets film, men som du sier så var sekvensene du spiller selv heller kjedelige og lite givende.

 

Jeg står å vipper selv om jeg skal ha Darksiders eller Bayonetta

Jeg ville gått for Darksiders, vet i alle fall at jeg kommer til å gjøre det. Ser nesten ut som et mer actionpreget Zelda. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så jeg var hos gamestop i dag og fant ut av byttetilbuda. Red steel 2 tilbudet gjelder ikke lengre, men du kan likevel forhåndsbestille alle vanlige spill for 199kr hvis du gir to spill, så jeg fikk meg en god byttedeal likevel.

 

Det er fortsatt byttedeal på bayonetta, darksiders, bad company 2, og lost planet 2 fram til lansering, for 1kr. Jeg tok for første får meg en byttedeal for de to siste snart. Bare husk at lista over spill de ikke tar inn, stiger.

 

De solgte også Scene it: filmtoppen med kontrollere for en 100lapp.

Lenke til kommentar

Verst av alt er det at du alltid skal tvinges ut i store kamper mot absurde mengder fiender, for så å tvinges til å melke de tomme med en rekke ulike våpen uten at det foreligger videre krav til at du faktisk gjør det godt. Utover det så er våpenfølelsen også totalt fraværende, og det kjennes ut som om du skyter med tomhylser stadig vekk. Det at fiendene tåler absurd mye var et digert irritasjonsmoment oppå det.

Enten spilte du Uncharted 1 eller så har du latterlig dårlig aim. Skal ikke mye til for å kvelve en fiende i Uncharted 2.

Lenke til kommentar

ehm, noe jeg ikke forsto her, ved hvilke forhåndsbestillinger gjelder at du må betale 200kr og 1 kr?

Alle spill som ikke har kommet ut enda, unntatt visse med peripherals, og de fire jeg nevnte, kan du betale 199kr og bytte inn to spill for.

 

1kroners tilbudet gjelder de fire jeg nevnte og muligens noen andre som ho ikke nevnte.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

I så fall har vi vidt forskjellige oppfatninger av hvor mange kuler fra en AK-47 et menneske er ment å tåle, for på normal kunne jeg pepre noen med ti kuler før de døde. Jeg er også rimelig sikker på at jeg treffer godt, for det er overraskende uproblematisk i andre spill.

 

Jeg spiller på Hard og hos meg så er det 4 skudd nok ;)

Ellers så er headshot en flott ting å ta

Bare i en co-op survival så kan jeg få 60 headshotts av 80 kills, og dette gjelder for meg i singelplayeren og ;)

Sjekket treffprosenten min og den er over 50 prosent :D

Jeg er nesten født med en kontroller i hånda ser det ut som!

 

Har bestemt meg jeg skal ikke ha Bayonetta eller Darksiders, tar å river i Demon's Souls isteden for, trenger et spill som gir meg skikkelig utfordring!

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

It's on like Donkey Kong! Satoru Iwata har lettet på sløret ang. Nintendo's planer for fremtiden.

 

*Spill som bruker Wii Vitality sensor vil bli annonsert i juli. De vil bli lansert kort tid etterpå.

*Legend of Zelda Wii vil bli gitt ut i løpet av 2010.

*Den neste DS-en vil ta i bruk "high resolution visuals" og bevegelseskontroller(tilt sensor?).

 

Kilde: IGN

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...