Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det er fler enn meg som helst ville hatt Dante's Inferno igår :) Ser enormt frem til å spille som Dante gjennom helvetes 9 sirkler. Siden jeg ikke har noe spesielt forhold til God of War kommer jeg til å satse på Dante da demoen ga mersmak. Og skal jeg være ærlig med meg selv syntes jeg Dante's Inferno sitt premiss og setting er hakket mer interessant en God of War sitt. Håper på en herlig blanding av god stemning, actionfylt gameplay , nydelig grafikk (60fps goodness) drysset med et soundtrack og lydspor til å matche det hele. For de av oss som syntes produksjonsverdien på et spill bør være med i ligningen har vi vel fått bevis fra Visceral games tidligere, i form av Dead Space, på at de ligger helt i toppsjiktet på dette området. Med andre ord: dette blir bra saker!

Lenke til kommentar

Hahah, IGN.com ga Uncharted 2 GOTY 2009, kom ikke så en bombe akkurat.

"No game in 2009 presented a better overall package than Uncharted 2: Among Thieves. With jaw-dropping visuals, Hollywood-level storytelling, amazing action sequences, intriguing puzzles, and a killer online multiplayer component, Uncharted 2 simply wowed us over and over again from start to finish. Bravo, Naughty Dog; you made our year"

 

Helt fortjent, dem andre titlene er slått ut lett!! Og spillet har gitt meg smil hele veien, og jeg spiller det omtrent dagligt enda.

 

Nå kommer nok til noen her til å klikke å si IGN er kjøpt og betalt, "burde vært MW2, ODST eller Forza 3 som ble GOTY", dem hadde ikke desverre nok til å få GOTY, og IGN er den siden jeg stoler mest på av alle anmeldersidene i denne spilleverden.

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Det eneste punktet jeg er uenig i, annet enn i skriptede sammenhenger, er "amazing action sequences". Bevare meg vel - Uncharted 2 er absolutt en av de sterkeste titlene fra ifjor, og de to andre GOTY-kandidatene i mine øyne er Batman: AA og Modern Warfare 2, men jeg liker å se eksklusive spill vinne slike titler. Pluss at jeg vil ikke se MW2 der. Da var det vel egentlig bare Uncharted 2 som sto igjen. Vel fortjent!

Lenke til kommentar

Best Story er vel det eneste punktet jeg reagerer litt på. Dragon Age kom tross alt også ut i år, og etter alt å dømme skal det ha en fantastisk fortelling, bakhistorie og et generelt univers. Ser ikke helt hvordan et Action-Adventure spill som Uncharted 2, selv om det er konge, skal kunne slå det, men hver til sitt.

Lenke til kommentar

Bra jeg sitter med alle da så slipper jeg å glipp av noe som helst, hadde jeg hatt 1 da hadde jeg kjedet rævva av meg!

 

Ingen spill ifjor klarte å fenge meg med storyen en nettopp UC2, her bryr du deg faktisk om karakterene å hva som skjer med dem!

 

GOTY 2010 blir enten God Of War 3, Super Mario Galaxy 2, Alan Wake, Battlefield Bad Company 2, Mafia II, Bioshock 2, Mass Effect 2, Heavy Rain eller Gran Turismo 5! Blir uansett et hekseløp mellom titlene "lommeboka mi griner" :p

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Tipper det vil bli et løp mellom God of War 3, Mafia 2, Mass Effect 2 og muligens Heavy Rain og Alan Wake, avhengig av hva slags mottakelse de får. De andre jeg nevnte er jeg rimelig sikker på at vil bli veldig godt mottatt av de aller fleste der ute. Gran Turismo kan jeg ikke se for meg bli kåret til GOTY rett og slett fordi folk liker pang-pang mer enn brum-brum.

 

Det finnes jo selvfølgelig flere titler der ute også, som Laland nevner.

Lenke til kommentar

Viss Halo Reach blir like kjedelig som ODST var så blir det ikke GOTY materiale, med Fable 3 må gjør noe skikkelig siden Fable 2 var bra, men ikke GOTY materiale.

 

Er det noen andre titler som kan få GOTY, Metroid Other M og maybe Red Dead Redemtion!

Dette året er åpent race vil jeg kalle det, glad jeg har råd til alle dem!!

Lenke til kommentar

Men, en trend jeg har sett de siste årene, er det at spill tidlig på året får en god del mindre oppmerksomhet når GOTY-spill nomineres. Jeg savnet især Burnout Paradise og Resident Evil 5 fra diverse GOTY-kandidatlister i 2008 og 2009. Det kan selvfølgelig ha mye å gjøre med det faktum at spill som er nyere fort er bedre enn de litt eldre, men med mindre det er et høyprofilspill uten like (GTA IV, Killzone 2) føler jeg at de havner i skyggen for stortitlene som kommer om høsten. Hvor mange action-spill GOTY-nominasjoner fikk Prototype eller Battlefield: Bad Company?

Lenke til kommentar

GOTY 2010 blir enten God Of War 3, Super Mario Galaxy 2, Alan Wake, Battlefield Bad Company 2, Mafia II, Bioshock 2, Mass Effect 2, Heavy Rain eller Gran Turismo 5! Blir uansett et hekseløp mellom titlene "lommeboka mi griner" :p

 

Må ikke glemme nye Zelda Wii. Kan også bli GOTY.

 

Edit: Eller The Elder Scrolls V hvis det kommer.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

2007 var før i år spillåret. Punktum. Eller, kanskje på delt plass med 1998, men jeg husker ikke så mye derfra, bare av hva jeg har lest. Tror derimot at dette tiåret blir det sterkeste spillåret noensinne. Håper kvalitetskravet til spill blir uendelig mye høyere etter i år; AAA-titlene står på rekke og rad.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...