Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt spørsmål. Hadde den kunne det hadde det vært en her i huset nå, som hadde passet til mine foreldre som insisterer på at de skal låne min dvd-spiller hver gang de skal se en film. Skjønner at de vil holde kostnader nede og alt det der, men det blir da ikke mange kronene per konsoll.

Lenke til kommentar

Hvis foreldrene dine skal ha noe som kan spille av film kan de vel bare kjøpe en dvdspiller?

Lillebroren min fikk en Wii til å spille på, men nå som vi har flyttet og Wii´en står i kjellerstua er det latterlig irriterende at han/de skal låne DVD spiller i hytt og pine. Litt av samme problemstillingen som Laland med andre ord.

 

Jeg mener, seriøst? Maskinen leser allerede DVD plater og det eneste som trengs er softwaren.

Lenke til kommentar

Jeg hadde likt et Zelda spill som var litt tøffere ja, selvom det skal være et slags eventyrspill for alle aldre. Serien har hatt sine momenter med litt skumle templer og slikt, men jeg vil ha mer enn bare det. Jeg skulle også likt å sett en slags blandig mellom Elder Scrolls serien og Zelda serien. Det hadde vært konge!

 

@Lakus: Det skulle så absolutt ikke være vanskelig å få til nei. Det er praktisk med flere i en løsninger og jeg synes det er rart ikke Nintendo valgte dette når de lagde konsollen.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Jeg ble egentlig litt skuffet over SS:HD det har en del steder med lav fps. Dette er første gang jeg har reagert på dette i noen spill. Det tar også unødvendig lang tid å skifte våpen de hakker liksom litt fram og tilbake før du får fram ditt endelige våpen. En gang forsvant våpene og jeg kunne ikke skyte i ca 30 sek.

Nå som alt det gale er ute så må jeg si at det fortsatt har den klassiske SS følelsen hvor du møter uendelig mange bisarre fiender som knerter deg mens blomstene flyr alle veier, men så spilte jeg sammen med 3 andre på vanskeligste med hippie mode B)

Lenke til kommentar

Jeg ble egentlig litt skuffet over SS:HD det har en del steder med lav fps. Dette er første gang jeg har reagert på dette i noen spill. Det tar også unødvendig lang tid å skifte våpen de hakker liksom litt fram og tilbake før du får fram ditt endelige våpen. En gang forsvant våpene og jeg kunne ikke skyte i ca 30 sek.

Nå som alt det gale er ute så må jeg si at det fortsatt har den klassiske SS følelsen hvor du møter uendelig mange bisarre fiender som knerter deg mens blomstene flyr alle veier, men så spilte jeg sammen med 3 andre på vanskeligste med hippie mode B)

 

Et spill kjører dårlig på Xbox? RING PRESSENE!

Lenke til kommentar

Holy hell, Black Wii er sexy!!

Føles nesten ut som en ny konsoll :D

Jeg synes det ble en helt ny konsoll. Min hvite Wii lagde mye bråk når jeg spilte og jeg fikk en del errors når jeg satte i disken og skulle spille. Når jeg fikk den svarte Wiien ble jeg overraset over at den ikke bråket og jeg ikke har fått en eneste error etter jeg fikk den svarte.

Utvilsomt verdt å bytte spør du meg.

 

Ja bytte av Wii er verdt alle penga!!! :)

Fikk også solgt Modern Warfare 2, et spill jeg trodde ble bra men neida, leverte 2 gamle spill som jeg hadde på PS3 og fikk det til 241kr på gamestop så fikk jeg solgt det for 370kr på qxl.no :p

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Man kan si hva man vil om deg Toman, men dette med å utnytte tilbud og å skaff deg både spill og utstyr til en rimelig penge er noe det ser ut som du mestrer temmelig godt. Litt misunnelig egentlig. Hadde vært mange penger spart.

Takker for den hyggelige kommentaren :), den trengte jeg!

Ja det kan godt være jeg mestrer det ganske så greit, det er sjeldent jeg taper på spillkjøp, anleggkjøp, konsollkjøp for tiden :)

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Jeg har hele tiden drøyet med å sende wiien til reparasjon siden man ikke kan ta ut alle lagringsfilene på sd-kort (ikke spill med onlinefunksjonalitet av en eller annen grunn). Den fikk ofte problemer med å lese disker i sommer og i høst, men det virker som det går bedre nå av en eller annen grunn xD

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Det begynner å hope seg opp en del med spill til 360 jeg har veldig lyst til å spille... :cry:

 

Jeg mener ikke å skape en krig her, men det er bare det at...det er Xbox, kjeksboks, crapbox.

Jeg har sagt hele tiden at om jeg får meg en 360 har helvete fryst over, men nå ser det ut til at jeg må gi en bitchslap til PS3 fanboyen i meg, stikke fingeren i rumpa og krype til korset og kjøpe en Xbox 360.

 

(Kanskje jeg kjøper en når jeg flytter ut...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...