Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Ser ut som det Bayonetta får litt skryt her og der, venter på gamer.no sin :)

 

Dog bestemte meg lenge før noen av disse reviews kom, at jeg skulle ha dette spillet :p

 

Du kommer garantert ikke til å angre^^ Lenge siden jeg har følt en så ekstrem mestringsfølelse som i Bayonetta etter at man dodger angrep etter angrep eller bruker 15-20 min på hver boss og akkurat klarer det med livet i behold :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gratz med 1337 post nouse4aname

forresten

 

darksiders fikk ikke så veldig høy score av IGN, men jeg er alikevel overbevist over at spillet er bra nok for at jeg skal kjøpe det.

Trenger å låne penger da! :(

Jeg vil ha både bayonetta og darksiders for bargain price! (400nok)

 

Hehe, takk for det. Tenkte faktisk ikke over det engang :p

 

Viss noen vil kjøpe en Nintendo Wii av meg så gi en lyd via PM :), følger med Motion Pluss, et par spill osv :)

Jeg har så lyst på Black Edition av Wii nå, den er griselekker!!!

 

Den er faktisk griselekker, men du ser mye lettere fingermerkene på den.

 

 

Håper forøvrig noen kan poste inntrykk av Dark Void demoen da den sikkert ikke kommer på PS3 før på Torsdag og jeg ikke har gold på 360.

Lenke til kommentar

Det følger med en pusseklut til Black Wii så kladdemerker blir ikke noe problem :). Og siden jeg har nesten bare svarte maskiner, høytalere, forsterker så da passer Black Wii helt genialt :)

 

"Status update"

 

Har bestilt Wii Limited Black Edition :D

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

 

 

Ja here we go again... våpen dreper ikke folk. Platen i konsollen skyter seg ikke ut å dreper folk heller....

 

Er så enkelt å skylde på faktorer som påvirker syke mennesker når disse menneskene skulle vært innlagt eller fått profesjonell hjelp for lenge siden. Her er det svikt i skole og foreldre som har mye av skylden. I et stressende samfun som vi lever i dag så burde det vært obligatorisk psykolog timer for alle barn som går på skole, helt fra barne skolen frem til dem er ferdig utdannet.

 

Da det er i den alderen psyken utvikler seg.

Lenke til kommentar

Holde den saken utafor forumet? Den er mer enn nok tragisk som den er..

 

Ja, et glemte jeg. Vi diskuterer selvsagt ikke tragiske ting. Særlig ikke når de til en viss grad er spillrelatert.

Det er snakk om å ha "litt" respekt. Syns ikke slike diskusjoner passer på et åpent forum, men det er min mening. Diskuter i vei dere, men jeg holder meg unna.

Lenke til kommentar

En prinsipiell diskusjon rundt hvorvidt spillvold leder til voldstanker i det virkelige liv er selvsagt tillatt. Inngående diskusjon om siktede, offeret, drapsmetode og sånt kan man egentlig ta et annet sted.

 

Sånn prat taes i denne tråden.

 

Alle forsøk på å henge ut eller "avsløre" personen siktet for drapet vil for øvrig belønnes med en saftig advarsel og i verste fall en utestengelse.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...