Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaja, da er det annonsert enda et dj hero spill

:D

 

http://www.vg.no/spi...hp?artid=599951

Hadde vel håpet på noe mindre kommers enn David Guetta, men vi får håpe det blir bra saker på neste spill uansett B)

 

Noen som fikk dj hero til jul forresten?

Vi fikset renegade utgaven til brodern :) Syns det var rimelig fett sjøl da, tenker han blir glad nå som det kommer enda ett spill:D

 

 

 

Lenke til kommentar

Ble nettopp ferdig med Uncharted 2 og sitter med blandede følelser. Det er et herlig spill som er godt utført med et nydelig skript, en utrolig grafikk og en timing (timing er nøkkelen til all humor) jeg ikke har sett maken til på lenge, men selve spillingen, kontrollen av Drake og sekvensene vi selv har kontrollen føles som en baktanke. Ikke bare hvor til tider latterlig lineært det er, men også missvisende, kontekstløse, detaljrike (slik at de ikke kan skilles ut) og i bunn og grunn poengløse tillegg til helhetsbildet.

Fiendene en støter på etterhvert som en kommer lenger ut i spillet er bare kjedelige og lineæriteten kommer i veien for hvor morsomt det blir med flere gjennomganger. Veldig mye av det som var spennende første gang kan fort bli en "gah, må jeg igjennom dette igjen?" øyeblikk senere. En småsliten AI preger det hele.

Men bortsett fra det så var det en veldig fin interaktiv film, for hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg kalt det det. Skriptet var gjennomført og beholdt sin vittighet og skarpe tunge helt til slutten, og forholdet samt enkelte dialoger i mellom de forskjellige karakterene gjorde at du faktisk følte det var noen andre der. Må si meg enig med Gamer.nos anmelder når det gjelder sukkersøte øyne og hvor irriterende det er, for de tok i overkant med oppmerksomhet hver gang kameraet var under 200 meter unna.

 

Ellers, konge!

Lenke til kommentar

Jeg hopper iallefall over Bayonetta. Likte ikke Devil May Cry 4 og synes Bayonetta var en enda verre versjon av det igjen. Darksiders er jeg ikke like sikker på, men med nok av spill som allerede er i hylla og ta av tror jeg nok det ikke kommer i mine hender før det er billig på Play.com.

Lenke til kommentar

Jeg står å vipper selv om jeg skal ha Darksiders eller Bayonetta

Bayonetta demoen var langt ifra så god som GoW III demoen er, og jeg vil ikke ha cheesey historie i sånne spill.

 

Må se det an litt, kansje jeg får lånt Bayonetta av broren min, men om jeg har tid er det store spørsmålet.. :p

Lenke til kommentar

Laland: Det er en disseksjon jeg kan stille meg 100% bak. Jeg fullførte selv Uncharted 2 i jula, og sitter med særs blandende følelser. Den første halvdelen av spillet, for eksempel, synes jeg med visse unntak var erkekjip. Mange av kampene var digre møller av noen slag hvor du skjøt deg frem gjennom substansløse omgivelser med en teit historie på toppen, og de gav meg absolutt ingenting.

 

Verst av alt er det at du alltid skal tvinges ut i store kamper mot absurde mengder fiender, for så å tvinges til å melke de tomme med en rekke ulike våpen uten at det foreligger videre krav til at du faktisk gjør det godt. Utover det så er våpenfølelsen også totalt fraværende, og det kjennes ut som om du skyter med tomhylser stadig vekk. Det at fiendene tåler absurd mye var et digert irritasjonsmoment oppå det.

 

Videre tok det seg betraktelig opp, og det er noen miljøer, mellomsekvenser og dialoger i dette spillet som virkelig er blant det beste jeg har sett i et spill noensinne. Som en interaktiv historie er det helt fantastisk, men spillet synes jeg rett og slett ikke er særlig gøy. Med såpass mye Indiana Jones-aktig klatring side om side med Gears of War-aktig skyting ble det rett og slett kjedelig til tider, ettersom disse sekvensene ikke var gjort særlig bra, og dette er vel et av få spill som har fått meg til å glede meg til mellomsekvensene.

 

Likevel fortjener det all honnør for det det får til mellom kampene, og jeg følte meg godt fornøyd da spillet var ferdig. Ikke bare på grunn av slutten, som jeg synes er nydelig, men fordi mange av øyeblikkene som tilbys holder så høy kvalitet at man kan tilgi de sekvensene som er, unnskyld språket mitt, bedritne.

Lenke til kommentar

jaja, da ble jeg til slutt ferdig med dragon age :D Klar for Mass effect 2! Høydepunktet var jo selvsagt:

 

 

å pule Morrigan. haha:)

 

 

Får vel spille chronicles of riddick til me2 kommer. Jeg skal forresten ha bayonetta. Egentlig skeptisk, men gamestop sin 1 kr kampanje er utnyttet på det groveste her :D

Lenke til kommentar

Må bare slenge inn om Bayonetta; virkelig ikke et spill man bør ta seriøst. Det er og blir et spill som er 100% fanservice enkelt og greit. Noe man legger merke til allerede i de første filmsekvensene (ikke de som er i demoene). Dr. Robotnik (aka Eggman) blir gravlagt i åpningssekvensen "for crying out loud" :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...