Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så at PS3 vant beste software ifjor som så år 2008 på gametrailers.com, skjønner det godt, spesielt USA som har fått 6 eksklusive spill til PS3 alene i 2009 :). Jeg fikk bare 5, manglet Demon's Souls :p

Synes det er fullt fortjent!!

 

Følte hos meg så var det bare PS3 som leverte sine eksklusiver i 2009, dem andre maskinene er nesten glemt... Jo 360 hadde for meg Halo ODST og Forza 3 og Wii med Sports Resort, Grand Slam Tennis :p

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Testet Dark Void demoen til PS3 idag..hadde ikke noe forventninger til dette spillet så skuffelsen var ikke noen overaskelse.

 

+ Pen grafikk på landskapet når du flyr

+ Det er kult å fly med en jetpack!

 

- Mye screen tearing

- Knotete kontroll

- Kjedelig grafikk når du er på bakken, texturs osv er dårlig.

 

For min del så blir dette å vente til Play.com selger det til under 200kr. Er så mye andre bedre spill ute idag.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Så at PS3 vant beste software ifjor som så år 2008 på gametrailers.com, skjønner det godt, spesielt USA som har fått 6 eksklusive spill til PS3 alene i 2009 :). Jeg fikk bare 5, manglet Demon's Souls :p

Synes det er fullt fortjent!!

 

Følte hos meg så var det bare PS3 som leverte sine eksklusiver i 2009, dem andre maskinene er nesten glemt... Jo 360 hadde for meg Halo ODST og Forza 3 og Wii med Sports Resort, Grand Slam Tennis :p

xbox:

halo wars, gta IV pakkene, left 4 dead 2(delvis også på pc)

Endret av Cpt_Lud
Lenke til kommentar

Sony vinner priser, de eksklusive tittlene får gode skussmål neste hvor du enn går, men allikevell hvis man ser på salg så kan jeg ikke si att det skuffer. Ser ut som kvalitet ikke selger lengre.

Helt enig! Folk velger jo kvantitet over kvalitet nå til dags. Latterlige folk! Godt eksempel er designerklær selges kun til stamkunder, mens mannen i gata er fornøyd med plagg fra den lokale Cubus shappa!

Lenke til kommentar

Så at PS3 vant beste software ifjor som så år 2008 på gametrailers.com, skjønner det godt, spesielt USA som har fått 6 eksklusive spill til PS3 alene i 2009 :). Jeg fikk bare 5, manglet Demon's Souls :p

Synes det er fullt fortjent!!

 

Følte hos meg så var det bare PS3 som leverte sine eksklusiver i 2009, dem andre maskinene er nesten glemt... Jo 360 hadde for meg Halo ODST og Forza 3 og Wii med Sports Resort, Grand Slam Tennis :p

xbox:

halo wars, gta IV pakkene, left 4 dead 2(delvis også på pc)

 

 

du glemte ihvertfall halo odst og forza 3..

Lenke til kommentar

Kjøpte Bayonetta til 360 av broren min idag for 300kr :)

Var helt nytt i plastikk osv!! :)

 

Å min Black Edition Wii ble sendt idag, da har jeg den på tirsdagen, gleder meg til å åpne en ny konsoll, er alltid like deiligt hver gang!!! Lukten av noe nytt mmm :p

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Jeg står over dilemmaet mellom Darksiders og Bayonetta. Jeg har ikke tid til å spille begge, og gidder ikke kjøpe begge nye. Jeg er bøyer meg litt mer mot Darksiders, men Bayonetta har fått litt bedre kritikk. Det er vel litt tidelig å spørre om folk har spilt begge :S.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg darksiders, og angrer ikke. Greit det er likt god of war og zelda, men digger arten i spillet og syntes det sålangt er veldig gøy, masse oppgraderinger, så det ikke bare blir button mashing. er noe screen tearing, men ikke all verdens, greit spill å ha å varme opp med før god of war III. For meg, så var spillet en stor overraskelse egentlig, hatt ikke lest noe om det før noen dager siden, men som sagt, angrer ikke.

 

Kan ikke svare for bayonetta, men etter å ha spilt demoen, syntes jeg det bare var noe mas hele greia

 

EDIT;

Fant et lite utdrag på ign forumet (http://boards.ign.com/darksiders/b24150/188258041/p1), der folk går gærne, for at darksiders fikk 7.8, og bayonetta fikk 9.5. Her er hva en skrev om sitt inntrykk av Darksiders.

 

9 out of 10 - GIVE US A SEQUEL!

 

I own and love the worshipped God of War Collection. I own and love the revered Legend of Zelda series.

I played Bayonetta for hours.

 

BUY THIS GAME! Nearly beaten this game and it is by far one of the best games I've ever played, and is offically one of my age old favorites. Bayonetta is really fun, but this game is vastly superior on every level. It is worth every minute and every penny.

 

Every first person shooter is the exact same thing as the next, with the exact same gameplay and the exact same weapons. Yet where is the Golden Eye and Doom references in the Call of Duty reviews? Halo ODST was the exact same sequel, yet they gave it a higher score. When was the last decade Madden produced an original game? I'm loving Bayonetta, but docking Darksiders for "lack of originality" and then praising Bayonetta and not recognizing that it is an exact genetic blue-print of a Devil May Cry sequel just kills your validity as a credible gamer. God of War is a great series, but it is far from the first or the last in it's genre. Ocarina of Time and Twilight Princess are extraordinary games, but their puzzles and bosses are only challenging if you are a 7 year old. Complex controls are common next-gen occurrences, so you might want to practice a little if you plan on playing future next-gen games - the rest of us grew up and learned to multi-task. If you watched a video review of me playing Halo, then I guarantee you wouldn't want to buy or play that game either. Screen tearing and long loading times is something that none of my friends or I have had a single occurrence of in this game.

 

You are a gaming newb or an absolutely ignorant gamer to assume that your favorite games are original ideas. They all stole, they all copied, they all cloned, they all borrowed, and they all built upon. This game far exceeded my expectations, and I will dare to say that I had more fun with Darksiders than I ever had with God Of War or Zelda.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke Bayonetta demoen var noe særlig, så derfor gikk jeg for Darksiders av de to. Angrer ikke et sekund. En blanding mellom God of War og Zelda utført på en fantastsik måte. Har vært i en dungeon og den var helt utrolig. Virklelig Zelda kvalitet på den. Kommet til nr to nå, håper den er like bra. Og det er hemmeligheter rundt omkring på hele kartet. Noen steder kan jeg ikke gå enda for jeg må ha en viss gjenstand (tipper jeg) akkurat som Zelda. Grafikken er utrolig flott. Dette er faktisk noe av det beste jeg har spillt noensinne, så langt vil jeg gå. Så jeg vil ivertfall anbefale Darksiders.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...