Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er dette for noe dritt forresten? hehe

 

http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=18199751&StuntID=

Utrolig bra pakke. Jeg kan se for meg at den blir å ligge under mange juletre i år. Bare tenk: Hele 40 spill!

 

Når man er blitt vandt til Blu-ray så er forskjellen å gå tilbake til DVD like stor som fra DVD til VHS, både bilde og mer viktig lydmessig.

Bluray-filmer ser bedre ut enn DVD-filmer. Det er det ingen tvil om. Jeg er dog sterkt ueing i at det var et like stort skritt som fra VHS til DVD. Men ja, bluray er sikkert flott for entusiaster.

Lenke til kommentar

Når man er blitt vandt til Blu-ray så er forskjellen å gå tilbake til DVD like stor som fra DVD til VHS, både bilde og mer viktig lydmessig.

Bluray-filmer ser bedre ut enn DVD-filmer. Det er det ingen tvil om. Jeg er dog sterkt ueing i at det var et like stort skritt som fra VHS til DVD. Men ja, bluray er sikkert flott for entusiaster.

Det kommer helt an på hvilket utstyr du ser det på. For min del har jeg hatt high-end utstyr i både dvd og blu-ray eraen (ikke VHS). Så jeg vet hva jeg ser og ikke minst hører.

Lenke til kommentar

Final Fantasy XIII solgte 1 million eksemplarer i moderlandet på første dagen :D. Det er jo stort tall siden FF13 finnes kun til PS3 der nede!

 

Skal selv ha FF13 til PS3 etter det jeg har lest angående ukomprimert grafikk, cutscenes og lyd :)

Viss noen her inne skal importere det så gjerne gi førsteinntrykk :)

 

Har sett av dem som har mer en 1 konsoll bruker 360en 15 ganger mer en PS3, ser det på antall dager offline og lite trophies. Tror det er bare jeg som bruker mer PS3 en 360 these days.

 

Er det løye når dette året for 360 har vart det dårligste av alle årene for 360, har hørt noen sa det i gametrailers dette var det kjedeligste året for 360, noe jeg er enig i.

 

Så bare Forza 3 som et lyspunkt, mens på PS3 trenger jeg ikke nevne hva jeg har fått servert på fatet for det er virkelig mye!! Mangler bare Demon's Souls så har jeg 6 eksklusive spill til PS3 bare iår :)

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Da var pakken på vei til meg fra JPN og håper att jeg har den føre jul så kanskje jeg får brukt PS3 kanskje i litt lengre perioder for hverken Uncharted2 eller Killzone2 fenget noe særlig.

 

Blitt veldig mye Forza3 i det siste for mitt vedkommende og selv om mange mener att det har vært en labert 360 år så er jeg sterkt uenig i disse, men smaken er som baken.

Lenke til kommentar

 Går stort sett bare i PS3 her om dagen, Assassins Creed 2 og BC2 beta. 360`en får seg en fortjent pause side alle gitar hero spillene ligger hos brodern :p MW2 frister så lite som overhodet mulig om dagen.Skal snart på langfri igjen, så da blir det vel egentlig ganske lite spilling overhodet tenker eg. 

 

Forøvrig syns eg GT5 demoen vi fikk no var allvorlig lite givende og flat. Ørene mine griner over det elendige lydbildet som nok en gang manifisterer serien. Satser på en litt mere givende demo opp mot slipp, regner ikkje denne som en endelig demo ihvertfall :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 Går stort sett bare i PS3 her om dagen, Assassins Creed 2 og BC2 beta. 360`en får seg en fortjent pause side alle gitar hero spillene ligger hos brodern :p MW2 frister så lite som overhodet mulig om dagen.Skal snart på langfri igjen, så da blir det vel egentlig ganske lite spilling overhodet tenker eg. 

 

Forøvrig syns eg GT5 demoen vi fikk no var allvorlig lite givende og flat. Ørene mine griner over det elendige lydbildet som nok en gang manifisterer serien. Satser på en litt mere givende demo opp mot slipp, regner ikkje denne som en endelig demo ihvertfall :)

Ja motorlyd spesielt har ikke akkurat hatt noe punch i Gran Turismo spillene, kjøregleden når man kommer inn i det er derimot akkurat slik jeg liker det. Forza er for all del kanonspill, men jeg kjørebiten i GT appelerer mye mer til meg. Heldig med BC2 beta da :) Gleder meg skrekkelig til det kommer ut. Er en av de få som foretrekker Battlefield MP foran COD.

Lenke til kommentar

Ja i denne omgang så feide rett og slett BC2 betaen beina unna MW2, som eg syns skuffet enormt. Blei rett og slett for mye av det gode i MW2, og den gode følelsen fra MW og COD5 er borte for min del. Kanskje eg rett og slett er lei COD gameplayet ? Uansett, gleder meg skikelig til BC2! Når betaen gir meg en sånn enorm underholdningsverdi veit eg det blir heilt kanon!

Lenke til kommentar

 

 

Pr.idag så sitter jeg mer på Xbox en storebroren X360en, spiller Rallisport Challenge 2 og Unreal :D, klarer ikke å legge fra meg dem 2 spillene!!

 

Hmmm.. Føler jeg har hørt det her før?? Vet du hva Fanboy? Jeg har ikke rørt min ps3 til annet enn bluray etter at uncharted 2 ble ferdiggjort.. Men jeg føler ikke noe behov for å ralle det ned i enhver post for det.. Du lærer aldri.. Du er som Tom Nordlie.hehe

 

Hva er dette for noe dritt forresten? hehe

 

http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=18199751&StuntID=

OMG...wii clone XD Jeg føler at fanboyen sine poster er bedre enn ververv sine i alle fall. Han nevner i alle fall ikke at xbox 360 er dødsdømt i hver post og synest alle nordmenn er hjernevasket av Sony. Og ingen poster med at noen drikker sperm hittil er en stor pluss :]

Lenke til kommentar

Ja i denne omgang så feide rett og slett BC2 betaen beina unna MW2, som eg syns skuffet enormt. Blei rett og slett for mye av det gode i MW2, og den gode følelsen fra MW og COD5 er borte for min del. Kanskje eg rett og slett er lei COD gameplayet ? Uansett, gleder meg skikelig til BC2! Når betaen gir meg en sånn enorm underholdningsverdi veit eg det blir heilt kanon!

Konge! Høres ut som det står til forventningene. Enig i at det er noe av x-faktoren (oooh referanser) som er vekke i MW2, selv om det på alle mulige måter er et solid online spill så hadde jeg det mer gøy med MW og COD5 online.

Lenke til kommentar

Oooog plutselig fikk jeg nesten FOR mye å spille, er merkelig hvordan slikt skjer når man har klaget tidligere over at man ikke får skaffet så mange titler.

Kjæresten kjøpte både EA Fight Night Round 4 og Legend of Zelda: Spirit Tracks til meg i julegave, mens broderen skaffet meg Mercenaries 2: World in Fire.

Selv hadde jeg allerede bestilt Chronicles of Riddick: Dark Athena, The Lost Episodes og Borderlands, av disse venter jeg bare på GTA IV ekspansjonen.

 

Morsom førjuls-tid dette.

Lenke til kommentar

Går det an og importere FF og spille det med engelsk tale?

Nei, det er verken engelsk tale eller tekst på den japanske utgivelsen. Men ser at folk her på forumet har importert det derfra, så håper for deres skyld at de kan japansk, har selv importet spill før uten et kvekk av engelsk tekst eller tale og kan ikke påstå jeg fikk spesielt mye utav spillene foruten at jeg fikk se litt av verden og tippe vilt i kampsystemet.

Lenke til kommentar

Viss alle gromtitlene kommer ut til PS3/Wii/360 skal få neste år så blir det tidenes dyreste spillår for min del

 

Jeg ser minst 15 spill som kan nesten ikke slå feil til diverse konsoller.

 

Kan nevne mine 8 most wanted og det er: God Of War 3, Heavy Rain, FFXIII, Mafia II, Mass Effect 2, Splinter Cell Conviction og Gran Turismo 5 og Super Mario Galaxy 2!!!

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Viss alle gromtitlene kommer ut til PS3/Wii/360 skal få neste år så blir det tidenes dyreste spillår for min del

 

Jeg ser minst 15 spill som kan nesten ikke slå feil til diverse konsoller.

 

Kan nevne mine 8 most wanted og det er: God Of War 3, Heavy Rain, FFXIII, Mafia II, Mass Effect 2, Splinter Cell Conviction og Gran Turismo 5 og Super Mario Galaxy 2!!!

Definitivt mye bra som kommer neste år ja :)

White Knight Chronicles og 3D Dot Game Heroes kan jeg legge til den lista for min egen del ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...