Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HÆ? det kan vel ikke være slik kartet kan være på et sted i FF13.Det tviler jeg på. Alle FF spill som jeg har spilt er ganske fritt og explore.virker rart hvis de plutselig gjør spillet straight forward.

 

Jeg trur faktisk Ps3 kommer til og bli ganske hissige i 2010 også. Man har jo GT5,GOW3,FF13,disse er de jeg ser fram til men de er også de råeste. Andre kommer jo til og like heavy rain og andre spill. Men trur sikkert X360 kommer med noen bra spill også.

 

Men vet ikke så mye om 360 siden jeg har ps3:D

 

Men jeg håper virkelig at FF vs 13 kommer før 2012,christ det går ikke ann. Innen den tid så vil jo ps4 komme ut og neste generasjons konsoll komme. Så de bør komme med det 2010. Får håpe square har lagt fram en liten overraskelse som inneholdet FF vs 13,personlig så ser jeg mer fram til vs enn ff13,selv om ff13 er helt syk grafikk sammen med vs 13.

 

Xbox 360 er utrolig heldig som får FF13,siden FF serien har vært hos PS siden ff7.

Endret av trylle
Lenke til kommentar

Dette er garantert det morsomte jeg har lest idag (se artikkel og så kommentarfelt):

http://negativegamer.com/2009/12/24/uncharted-2-is-a-bit-rubbish-in-standard-def/

 

"Sony Defence Force to the rescue!" Og folk sier at N4G består av "Xbots".....

Joda det er noen som tar seg nær, men Wardrox er og blir en langt verre morro-"troller" enn f.eks destructoid's Jim Sterling. Om man ikke følger helt med på personen som skriver så er det lett for at det blir misforståelser når de skriver slike artikler, Jim og Wardrox elsker å fyre opp under idiotene blandt fanboys, og jo mer folk reagerer jo mer er poenget deres bevist. Men fun-factoren begynner å miste sitt moment nå etterhvert og det er igrunn ved et punkt nå hvor det er bare trøttende å se at de har en treg nyhetsdag og da velger de å fyre opp under en eller annen fanboy gruppe.

 

Man har liksom sett det før nå.

 

Det hjelper heller ikke å trekke ut en slags fanboy-gruppe ut som verre enn den andre. Det gjør ting bare verre enn de er, og må si at det er etterhvert trøttende at det nå er Sony som har fått den verste støten år etter år siden før PS3'en en gang var komt ut. Det holder etterhvert. Fokuset begynner å ebbe vekk fra spillene og mer over på hvem som spiller de og på hva.

Lenke til kommentar

Fikk Tekken 6 Collector's Edition til PS3 idag fra cdon.no til 449kr, men genseren passet ikke så jeg solgte den til broren min for 200kr. Da har jeg enda 1 1/2 meter stor plakat og 100 siders Artbook og spillet til billige 250kr :D

 

Imorgen tar jeg å forhåndsbestiller Mass Effect 2 og Splinter Cell Conviction da jeg har 4 sånne spill jeg ville aldri ha spilt så jeg bytter dem inn på gamestop :)

 

Da koster dem 2 nye spillene som kommer ut i 2010 meg 156kr hver :D

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Gratulerer med ny TV, misunner deg følelsen  B) Fott å avslutte dette fantastiske gaming året og innvie ett nytt med ny TV!

 

Takker, fikk med meg et helt greit hjemmekino annlegg også!:) så ble enda bedre..=)

Gratulerer med TV :)

 

Er deilig følelse å oppgradere til noe bedre, jeg ihvertfall pleier å gå gjennom alle de spillene osm skal se bra ut og se hvordan de ser ut på nytt :)

Lenke til kommentar

Faen, ser ut som det ikke er mainstory. Hvorfor er det slik for tiden? Uncharted 2, CODMW2 osv har egen greie for coop.

Syns det er bedre jeg en f.eks det som skjedde med Resident Evil 5, istedenfor å lage en kickass singleplayer opplevelse, så måtte de hele tiden tenke på at det skulle klemmes inn to spillere til enhver tid, og det meste av storheten fra Resident Evil 4 tror jeg gikk vekk i designvalget de gjorde der, de må da begrense seg i visse aspekter for hva de kan gjøre. Jeg som liker Resident Evil følte meg temmelig snytt for det pleier å kunne forvente skal være en fantastisk enspiller opplevelse.

 

Det er bedre å da hvis de vil legge til coop i spillet sitt lage det seperat, og kunne utnytte maks for coop delen og maks for singleplayer delen. Der man har en ting som er ment for en spiller og en ting som er ment for 2. I spillene du nevner så tar de scenario fra hovedspillet og lager de om til coop versjoner, som er langt mer tilfredstillende enn hvis de skulle "shoe-hornet" inn en ekstra spiller gjennom hele enspillerdelen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...