Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Fikk boltret meg litt i AC2 på PS3 i kveld, førsteintrykket er bra vil eg si! Grafikken er jo meir en god nok for ett spill med denne skalaen her. Føles heilt fantastisk å stå på toppen av de ulike tårna rundt om B)

 

MEN, opplevde litt for mye hakking til tider når eg plutselig fikk en håndfull vakter etter meg..

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som kan fortelle meg hva det er som er greia med Backbone's versjoner av Sonic the Hedgehog og Street Fighter 2? Jeg har prøvd en god del spill via Live, og det har som regel gått veldig bra.

 

Onlinemodusene til Sonic the Hedgehog 2, Street Fighter 2 og SSF2THDR er derimot ubrukelige dersom man ikke er host. Backbone Entertainment har stått for alle portene.

Lenke til kommentar

Synes Prologuen hadde noe bedre grafikk, kansje det er bare meg men kjørefølelsen var bedre i denne demoen en Prologue :).

 

Men må ha baner fra Top Gear da blir det diggbart :D

 

Pr.idag så sitter jeg mer på Xbox en storebroren X360en, spiller Rallisport Challenge 2 og Unreal :D, klarer ikke å legge fra meg dem 2 spillene!!

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

The Blu-ray Disc Association this morning confirmed the finalization of "the Blu-ray 3D specification." What we're trying to tell you is this: 3D films are heading to your PlayStation 3 next year and there's nothing you can do to stop it. Sure, you probably don't own a 3D-ready television just yet, but that's okay, because we've been assured that nearly everyone will have one by 2014.

 

If you're like us and aren't quite ready to make the 3D jump just yet, the BDA thankfully notes that our quaint old "2D" films will still be supported. But don't let that lull you into a false sense of safety -- embedded within today's announcement is the fact that 3D technology "allows every Blu-ray 3D player and movie to deliver Full HD 1080p resolution to each eye [our emphasis]." That's right, folks -- they're targeting each eye individually! Sounds like a great time to invest in the burgeoning eye patch market.

 

Sony pusher IGJEN hva vi kan oppleve hjemme i vår egen stue.....jeg har sagt det før og sier det igjen. Det ER Sony som pusher spill og media.....it only does everything.

Lenke til kommentar

Jeg synes at det Sony gjorde med DVD var en genistrek. Ikke bare ga DVD bedre bildekvalitet, funksjonaliteten ble også drastisk forbedret. Jeg klarer derimot ikke å fremkalle den samme entusiasmen for bluray. Jeg synes at bildekvaliteten til DVD er god nok jeg.

 

3D-film høres dog veldig interessant ut. Jeg er villig til å endre synspunkt dersom 3D-teknologien tar av.

Lenke til kommentar

Jeg synes at det Sony gjorde med DVD var en genistrek. Ikke bare ga DVD bedre bildekvalitet, funksjonaliteten ble også drastisk forbedret. Jeg klarer derimot ikke å fremkalle den samme entusiasmen for bluray. Jeg synes at bildekvaliteten til DVD er god nok jeg.

 

3D-film høres dog veldig interessant ut. Jeg er villig til å endre synspunkt dersom 3D-teknologien tar av.

 

 

Jeg har vel ikke kjøpt en dvd på flere år nå...kommer aldri til å kjøpe flere dvd filmer heller. Bilde og lyd forskjellen er så utrolig stor...men en må selvf ha et tv som har mulighet til å vise et bra bilde. Mine foreldre har et rimelig tv og heller noe laber kvalitet og bilde på bluray på denne i forhold til mitt tv som er vesentlig dyrere og selvf bedre er som dag og natt.

 

Så jeg kjøper den at det er faktisk endel mennesker der ute som ikke ser spesielt forskjell på dvd og bluray...men "feilen" ligger somregel i tv. For forskjellen er dramatisk.....

 

Og for en stund tilbake nå så selges det endelig mer bluray spillere her i Norge en dvd spillere :)

 

"Det er solgt seks ganger så mange Blu-ray-spillere som dvd-spillere på samme tidspunkt etter lansering. — Vi regner med at i 2012 og 2013 vil Blue-ray-spillere og –discs utgjøre over 50 prosent av markedet, sier redaktør John Berge i videobransjens fagblad Relsase."

 

Bluray danker ut Dvd

Bluray salget eksploderer i Norge

 

Bare et par sider som nevner det...er flere men da får du/dere google/kvasiere :p

Lenke til kommentar

 

 

Pr.idag så sitter jeg mer på Xbox en storebroren X360en, spiller Rallisport Challenge 2 og Unreal :D, klarer ikke å legge fra meg dem 2 spillene!!

 

Hmmm.. Føler jeg har hørt det her før?? Vet du hva Fanboy? Jeg har ikke rørt min ps3 til annet enn bluray etter at uncharted 2 ble ferdiggjort.. Men jeg føler ikke noe behov for å ralle det ned i enhver post for det.. Du lærer aldri.. Du er som Tom Nordlie.hehe

 

Hva er dette for noe dritt forresten? hehe

 

http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=18199751&StuntID=

Lenke til kommentar

Jeg synes at det Sony gjorde med DVD var en genistrek. Ikke bare ga DVD bedre bildekvalitet, funksjonaliteten ble også drastisk forbedret. Jeg klarer derimot ikke å fremkalle den samme entusiasmen for bluray. Jeg synes at bildekvaliteten til DVD er god nok jeg.

 

3D-film høres dog veldig interessant ut. Jeg er villig til å endre synspunkt dersom 3D-teknologien tar av.

Som Larzen sier. For å se hva blu-ray er godt for så bør man ha riktig utstyr :)

Etter jeg kjøpte meg TV i 30.000 kr klassen så besudles ikke den med noe lussent SD bilde lenger. Når man er blitt vandt til Blu-ray så er forskjellen å gå tilbake til DVD like stor som fra DVD til VHS, både bilde og mer viktig lydmessig. Selvsagt var DVD et stort hopp i sin tid, mye på grunn av teknologien med VHS da var så utdatert, men kvalitetsspranget er like stort til BD. Er strålende glad for at Sony ikke ga opp kampen mot DVD og ser nå ut til å greie å erstatte formatet. De kommer nok til å gå side om side i en god del år fremover men dvd vil nok bli faset ut etterhvert, og digital nedlasting som folk spår er fremtiden har vi enda ikke sett noe som kan konkurrere med Blu-ray, så for entusiaster som meg sin del så er det ikke noen andre alternativer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...