Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok å slo til på Tekken 6 Collector's Edition til PS3 på CDON for 449kr :)

Synes det var billig pris i forhold til Elkjøp osv.

 

Likte godt både Tekken 4 og 5 så jeg kommer nok like Tekken 6 og :)

Tror det er det siste spillet jeg kjøper i dette året :p

 

Synd ikke FFXIII PS3 hadde engelsk tale og tekst på japan-versjonen, for viss det hadde hatt det så hadde jeg importert det på flekken!

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Kan det hende det er en link mellom 9/11 og 343 Guilty Spark? Jeg kom helt tilfeldigvis over at det var 343 brannmenn som døde den dagen og lurte litt på om det kunne ha noe å si. Men jeg synes samtidig at det er litt rart at de skulle tatt med branenn, men ikke verken sivile, politimenn eller helspersonell.

Lenke til kommentar

De ultimate gamernes mål for 2010: Lære seg japansk kun for å kunne importere spill derfra før de kommer på engelsk :p

Da må jeg finne meg et annet mål. Kan nok Japansk allerede, nok til å forstå de meste alle fall. Kanskje jeg burde begynne å importere spill derfra da? Det hade jeg faktisk ikke tenkt på før. :hmm:

 

Edit: Jeg vil også ha Heavy Rain CE.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Som alltid på slutten av hvert år setter jeg opp en liste over spill jeg ønsker meg i året som kommer og regner litt på priser. Jeg tror dette blir det dyreste året når det gjelder spillinnkjøp, iallefall i Q1-Q2, i tillegg kommer det jo garantert mange sterke titler til høsten.

 

Jeg tror ikke vi noen gang før har opplevd en så sterk vår. Det blir jo høst ganger to i 2010. Må nevnes at det garantert blir sjekket litt rundt priser etter at jeg så total summen som spillene utgav...

Lenke til kommentar

Det er et strålende tips jeg garantert kommer til å bruke!

Forøvrig tror jeg de fleste spill blir forhåndsbestilt på nyåret etter at jeg har plukket med meg alle de spillene jeg har gått glipp av iløpet av året. Jeg har alltid en slik oppsamlingsrunde, og da pleier jeg å forhåndsbestille årets spill etter dette. Det er veldig deilig å ha betalt for et spill et par måneder før det kommer ut, slik at en ikke trenger å tenke på å ha penger ved spillets realase.

Lenke til kommentar

Som alltid på slutten av hvert år setter jeg opp en liste over spill jeg ønsker meg i året som kommer og regner litt på priser. Jeg tror dette blir det dyreste året når det gjelder spillinnkjøp, iallefall i Q1-Q2, i tillegg kommer det jo garantert mange sterke titler til høsten.

 

Jeg tror ikke vi noen gang før har opplevd en så sterk vår. Det blir jo høst ganger to i 2010. Må nevnes at det garantert blir sjekket litt rundt priser etter at jeg så total summen som spillene utgav...

Jeg deler din sorg. Hvis vi regner på dette skoleåret, altså høst 09 og vår 10 så vil jeg til sommeren ha brukt ca 7-8000 bare på spill, ikke iregnet tilbehør og konsoller. :o

Lenke til kommentar

Som alltid på slutten av hvert år setter jeg opp en liste over spill jeg ønsker meg i året som kommer og regner litt på priser. Jeg tror dette blir det dyreste året når det gjelder spillinnkjøp, iallefall i Q1-Q2, i tillegg kommer det jo garantert mange sterke titler til høsten.

 

Jeg tror ikke vi noen gang før har opplevd en så sterk vår. Det blir jo høst ganger to i 2010. Må nevnes at det garantert blir sjekket litt rundt priser etter at jeg så total summen som spillene utgav...

Jeg deler din sorg. Hvis vi regner på dette skoleåret, altså høst 09 og vår 10 så vil jeg til sommeren ha brukt ca 7-8000 bare på spill, ikke iregnet tilbehør og konsoller. :o

 

Det beste er å ikkje rekne på sånt, ein bekymring mindre. Ignorance is bliss :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...