Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trailer til Skate 2 3

 

Det var så likt toeren at jeg nesten ikke så forskjell...

3 Skate spill i løpet av like mange år? Forstå det den som kan... EA har gjort veldig mye bra denne generasjonen, men jeg synes at de gjør en tabbe med å melke denne serien så mye.

 

Det finnes andre ekstremsporter også. Hvorfor ikke lage nye SSX-spill? Jeg skulle ønske de kunne variere mellom spillene ved å gi ut et av dem annethvert år. Skate -> SSX -> Skate -> SSX osv.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Dere er ikke de eneste, kan vel legge hånden på hjertet og si at jeg har brukt godt og vel manfoldige tusen kr i år på spill og det er noen som ikke blir like glad for det. + jeg har kjøpt meg ny ps3 80gig, solgt den, kjøpt slim og nettopp ny pc:s

 

 

Dette året kjøpte jeg meg ny FullHDTV, forsterker, 3 høytalere, Nintendo DS Lite, PSP, PS3 Slim, pocketpcmobil, en haug med spill osv

Vil nesten ikke tenke på hva jeg har brukt :)

Lenke til kommentar

hei

 

håper folk svarer meg før gamestop stenger 18:00.

 

jeg lurer på gamestop sitt "gi inn 2 spill og få et nytt for 1kr" men det står forhåndsbestilling på sida dems. Jeg lurte på om jeg kan ta med 2 spill (eyepet og wall-e) og få ratchet and clank crack in time samme dag.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

De kampanjene er for forhåndsbestilling, altså å kjøpe spillet før det kommer ut. Kom det ut idag? Isåfall så får du ikke brukt den innbyttekampanjen nålenger.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...