Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bully: Scholarship Edition var så herlig. Har ikke rundet det helt ferdig enda siden jeg prøvde å få 1000G i det. Tenker på å spare det, siden det er bra og nå er jeg opptatt med "hundre" andre spill.

 

Husker jeg ble veldig "dissa" når jeg drev med achivement-hunting på Live når jeg sa i et party at jeg måtte kysse gutter 20 ganger. :D

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er MW2 egentlig relativt lett i forhold til COD4? Har spilt igjennom spillet på Hardened uten å dra tennene av munnen av frustrasjon, noe jeg har gjort i tidligere COD-spill på Hardened og Veteran.

 

En playthrough på regular or å hente koffeerter osv, og en på veteran så er campaign achievementene i boks.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

ble litt skuffa over at det ikke var achievement på det museumsoppdraget. Ganske så idiotisk når de legger det til som ekstra..

 

E: helt feil tråd dette gitt.. det var forresten snakk om MW2..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Endelig håper jeg Alan Wake blir ferdig, for min del er det eneste spillet jeg vil beholde 360en og ikke ha en pc, og grunn nummer 2, pcen blir dyr viss jeg kjøper den for bare Alan Wake

 

Spillet burde få over Gears Of War 2 som er det beste eksklusive 360 spillet med 93% i gamerankings.com. Jeg vil nesten kreve 94 eller høyere av den hypen som har vært :)

 

Men viss det blir en ny "Alone In The Dark" da er 360en solgt til den som gir høyest bud :p

 

Og gjett om jeg ble forbanna når Epic Games bestemte seg å ikke ha Gears 3 denne generasjon Xbox 360, surt jeg må vente i flere år på avsluttninga

 

Men da kjøper jeg Gears 3 alene bare for singelplayeren fordi jeg så hvor fort Gears 2 dødet online for min del...

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...