Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Problemet er todelt.

 

Ja, at inntjeningen er større på konsoller er ikke til å komme unna, og det er til dels piratenes egen skyld.

 

Men den andre grunnen er at konsollspillerene, som jevnt over er mer casual, ser ut til å ta til takke med det de blir servert og ferdig med det.

 

Hvis konsollspillere hadde vært vant med å spille på dedikerte servere, så hadde tonen vært en annen. Men det er de ikke. Og derfor tror IW at de kan påføre PC spillere dette ettersom konsollspillerene jo har godtatt det. Men sannheten er at konsollspillerene (de store massene av dem) ikke vet bedre. Det gjør vi, fordi vi har opplevd bedre siden dag 1.

 

 

Nå må dere ikke glemme at det finnes minst 2 andre grupper av forbrukere innen spill også:

1. De som har både konsoller og PC.

2. De som har vokst opp med PC-gaming, men har gått over til konsoll fordi det er billigere.

 

Jeg vil tro at det er flere av disse som vil sympatisere med PC-spillerne, selv bruker jeg mest konsoll, men det betyr ikke at jeg er naiv (som det nesten antydes i teksten din må det sies, ikke personlig sett).

Folk som har vært Gamere lenge vet når de blir snytt, og når ting ikke er helt som de skal, uavhengig av konsoll/PC eller hva enn folk spiller på.

 

Skyld gjerne på markeds-intressen og at utgivere mener det er mer lønnsomt å lage spill der, men glem ikke at den "egentlig ikke så slemme pirat virksomheten" har bidratt til dette i stor grad, og at det også er casual-spillere på konsoller.

 

Uansett har jeg skrevet meg inn i underskriftskampanjen, fordi jeg vet at dette er rett og slett idiotiskt.

Det finnes faktisk de av oss som spiller konsoll som vet hvor mye bedre det er med dedikerte servere enn matchmaking.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er todelt.

 

Ja, at inntjeningen er større på konsoller er ikke til å komme unna, og det er til dels piratenes egen skyld.

 

Men den andre grunnen er at konsollspillerene, som jevnt over er mer casual, ser ut til å ta til takke med det de blir servert og ferdig med det.

 

Hvis konsollspillere hadde vært vant med å spille på dedikerte servere, så hadde tonen vært en annen. Men det er de ikke. Og derfor tror IW at de kan påføre PC spillere dette ettersom konsollspillerene jo har godtatt det. Men sannheten er at konsollspillerene (de store massene av dem) ikke vet bedre. Det gjør vi, fordi vi har opplevd bedre siden dag 1.

 

 

Nå må dere ikke glemme at det finnes minst 2 andre grupper av forbrukere innen spill også:

1. De som har både konsoller og PC.

2. De som har vokst opp med PC-gaming, men har gått over til konsoll fordi det er billigere.

 

Jeg vil tro at det er flere av disse som vil sympatisere med PC-spillerne, selv bruker jeg mest konsoll, men det betyr ikke at jeg er naiv (som det nesten antydes i teksten din må det sies, ikke personlig sett).

Folk som har vært Gamere lenge vet når de blir snytt, og når ting ikke er helt som de skal, uavhengig av konsoll/PC eller hva enn folk spiller på.

 

Skyld gjerne på markeds-intressen og at utgivere mener det er mer lønnsomt å lage spill der, men glem ikke at den "egentlig ikke så slemme pirat virksomheten" har bidratt til dette i stor grad, og at det også er casual-spillere på konsoller.

 

Uansett har jeg skrevet meg inn i underskriftskampanjen, fordi jeg vet at dette er rett og slett idiotiskt.

Det finnes faktisk de av oss som spiller konsoll som vet hvor mye bedre det er med dedikerte servere enn matchmaking.

 

Jeg snakker om konsollbrukere generellt, de store massene. De som har gått over til konsoll fra PC burde også føle seg snytt. Dere vet bedre dere også. Ja til dedicated servers til konsoller også!

 

 

MP spill blir jo ikke piratkopiert i samme grad. Og face it, MW2 er ett multiplayer spill.

Lenke til kommentar

Infinityward tror de svarer på tiltale, de kaster bare mer bensin på bålet.

 

http://www.infinityw...p?f=24&t=128080

 

Direkte link: http://gameinformer.com/b/news/archive/2009/10/20/modern-warfare-2-dedicated-server-response.aspx

 

For en kronidiot :angry: Han skjønner rett og slett ikke hvor mye dedicated servers betyr for oss "hardcore" gamere. Han sier at det var vanskelig å finne en server som passet han mellom "alle cheaterne" og folk som faktisk har litt "skills"? Så de tok en massiv avgjørelse fordi de som faktisk lager spillet er elendige? Den derre hitler videoen lenger opp har jo faktisk en god del poeng. Hvis flere spillfabrikanter følger etter, så har jo ikke PC noe annet eksklusivt enn "litt bedre grafikk". /rage off

 

PS: Er ganske irritert atm, så dette trenger ikke å gi så mye mening :p

Lenke til kommentar

Infinityward tror de svarer på tiltale, de kaster bare mer bensin på bålet.

 

http://www.infinityw...p?f=24&t=128080

 

Direkte link: http://gameinformer.com/b/news/archive/2009/10/20/modern-warfare-2-dedicated-server-response.aspx

 

Blir rett og slett flau på IW og Adam Biesseners vegne. For en tekst og for noen latterlige argumenter.

Endret av kadaver
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg nå til å poppe MW2 i boxen og kose meg med åretes MP spill. Jeg gleder meg!!

LOL. Etter alle postene over vant denne prisen for dagens post! :D

 

Hvor dedikert er du til MP om du sier at spillet uten dedikerte tjenere kan være "årets MP spill"? Virker ikke som om du akkurat legger vekt på MP men likevel kjøper det for MP... HÆH?!?

Endret av Batabusa
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg nå til å poppe MW2 i boxen og kose meg med åretes MP spill. Jeg gleder meg!!

LOL. Etter alle postene over vant denne prisen for dagens post! :D

 

Hvor dedikert er du til MP om du sier at spillet uten dedikerte tjenere kan være "årets MP spill"? Virker ikke som om du akkurat legger vekt på MP men likevel kjøper det for MP... HÆH?!?

 

Nei jeg vet ikke jeg.. Eller.. hm. Kanskje han... spiller på konsoll? Muligens. :hmm:

Lenke til kommentar

Fatter egentlig ikke helt problemet med å ha begge deler, ha matchmaking som søker etter åpne servere for deg og om den ikke finner så leter den opp nok folk og velger personen som egner seg best som host. Ved siden av "lukkede" servere, som ikke kan matchmakes mot f.eks. eventuelt tillate det, alt ettersom.

 

På den måten hadde man fått både i pose og sekk :p Men men, får se hva som skjer. Eneste reele dere kan gjøre er å ikke kjøpe spillet. Tror det har mer å si enn en underskrifts kampanje, spesielt slik activision holder på for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...