Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som merker gledesrusen sige innover? :D

Konsoll-eiere gjør nok det, men tviler på at alt er så praktfullt for PC-spillere om dagen.

Jeg pleier ikke å sympatisere med "klagere", men i akkurat dette tilfellet forstår jeg bråket veldig godt.

 

Edit: Underskriftskampanjen runder snart 128.000 signaturer.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært en klanspiller, så jeg kommer til å klare meg med "vanlige" servere. Likevel føler jeg med dere, og jeg har skrivd under på det som går ann å skrive under på... Får håpe Infinity Ward skjerper seg, og gjør noe. Sjansene er forsåvidt små, "alle" kommer til å kjøpe det uansettb :(

 

tingen er at du ikke får "vanlige" servere heller..... det blir p2p baser så det går veldig ut over deg on noen andre du spiller med laster ned/har treig linje osv...

Lenke til kommentar

er jo lov og håpe om mer 16 spillere online...

SPAMFEEEST. Færre er bedre :(

 

Det kommer jo ann på gametype'n det. TDM blir fort spamfest, nadespam, tube spam.

Dere på konsoll som ikke har prøvd PC versjonen av COD4MW, har heller ikke fått oppleve det høye tempoet, den store forskjellen på både hitbox og bevegelse som finnes på PC.

 

Se på det slik:

Konsoll: da får du handicap på hitbox og tempo fordi det er fysisk umulig skape den samme glien i spillet.

PC: her er vansklighets graden mye større, hitbox er mindre, tempo er høyere og selvfølgelig glattere bevegelser.

 

Jeg sier ikke konsoll skulle vært slik PC er, men forskjellen er stor. Det er en stor grunn til at PC gamere ikke liker at spill blir omgjort til PC spill fra et konsoll utgangspunkt.

 

Vi får bare håpe og krysse fingrene for at IW gjør om IW.net. Slik at vi da kan sette opp våre dedikerte server og beholde community'ene våre.

Lenke til kommentar

Med tanke på at de ødelegger det trolig beste online spillet siden Modern Warfare og potensielt et av de beste online spillene ever så syntes jeg det er ganske nitrist ja. Syntes det er helt utenkelig å spille COD med alt for få players. Er kult på lan, ja, men blir ikke det samme på public servers på nettet.

Lenke til kommentar

For øvrig, bør man ha vært igjennom CoD4: Modern Warfare?

 

Ja, jeg synes det. CoD4 er et veldig bra spill både i single og multi player. Historien i single player fortsetter inn i MW2. Slikt sett er det helt klart en fordel å spille det første. Når det er sagt er jeg helt sikker på at du kan ha stor glede av MW2 uten å ha spilt det første. Min anbefaling er riktig nok at du får med deg CoD4 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...