Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

De fleste har sikkert sett denne SpecOps videoen, men er det noen som har lagt merke til rekylen på Barret Sniper rifla (M107/M82), eller rettere sagt mangelen på rekyl?

 

I videoen rører jo ikke trådkorset på seg i det hele tatt når han skyter. Håper for guds skyld ikke det er slik i MP også, da blir jo dette noob gun #1. Ei så kraftig rifle uten rekyl henger ikke på greip.

 

http://www.youtube.com/watch?v=kT3FwXVCu4c

Endret av Snapcase
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Troedsson - Executive Producer for the Battlefield franchise:

Dedicated servers FTW. What ever secures a better online experience is a given for us.
http://twitter.com/L...atus/4964309159

 

Tipper gutta hos Dice bare går rundt å gliser nå :D

 

Hvis min konkurrent hadde skutt seg, ikke foten, men i fjeset, og med bazooka, på denne måten så hadde jeg led rått hele dagen lang.

 

Retailere river seg sikkert i håret etter alle kanselleringene av pre-orders.

 

sjekk bare reviews på amazon.co.uk... samme deal der som med spore i sin tid.

Lenke til kommentar

Farsken.

 

Hadde gleda mæ tel dettan spillet i hele år, og så klare dæm og fjerne hele multiplayer opplevelsen for pc!?!

Har avbestillt pre order.

 

Tror æ går telbake tel gamle vaner og bare henter mæ en "prøve versjon" for sp, så glemme hele spillet... og heller spille cod4/5 i multiplayer som før.

Lenke til kommentar

Så fort de fikser punkbuster til W7 (forhåpentligvis om 3 dager) så hiver jeg meg på COD4 MP igjen jeg også. Og planlegger å fortsette med det fremfor MW2 iallefall med mindre de enten gir dedicated servers eller iwnet viser seg å fungere overraskende bra (og da må det overraske noe helt enormt!)

Lenke til kommentar

Farsken.

 

Hadde gleda mæ tel dettan spillet i hele år, og så klare dæm og fjerne hele multiplayer opplevelsen for pc!?!

Har avbestillt pre order.

 

Tror æ går telbake tel gamle vaner og bare henter mæ en "prøve versjon" for sp, så glemme hele spillet... og heller spille cod4/5 i multiplayer som før.

 

Mulig det kun blir "prøveversjon" for SP sin skyld her også. Denne nyheten kan forøvrig kanskje bety en forlengelse av online-livet til Cod5, som jeg fortsatt har det gøy med. For min del er det mer "sjarm" (sikkert ikke det rette ordet) med WW2, uansett. Falt aldri helt for mp-delen til cod4, av en eller annen grunn, selv om jeg har fått med meg at resten av verden gjorde det.

Lenke til kommentar

Selv om dette kan se veldig dystert ut for MW2 MP community's på PC så tenker jeg nok verden lever videre. Jeg vedder på at de kommer til å gi etter med IW.net programmet. Om dere alle hører på hva host'ene hos Bash123 har å si, så må rett å slett community'et rundt Cod justere seg på en annen måte.

 

Personelig trur jeg mye av Klan community'ene kaster MW2 i skyggen og fortsetter videre med MW1.

På en måte så gjør IW det riktige i forhold til dems planer, som er å forenkle prosessen til AVERAGE spillere. Dette går selvsagt mest utover de som er hardcore og spiller dette 5 Timer daglig med sin klan. PS for å ikke glemme MOD teams around the world, You will be missed.

 

 

@Snapcase: Om du prøver spille PC også konsoll så vil du merke at Rekyl justeringene er annerledes i PC enn konsoll. På videoen du linket så er det fra Xbox, men hvorfor rekylen er liten er det vel ingen her som vet. Kan ha noe med spec-op eller en Perk, hvem vet.

Endret av Oleidolet
Lenke til kommentar

Problemet er todelt.

 

Ja, at inntjeningen er større på konsoller er ikke til å komme unna, og det er til dels piratenes egen skyld.

 

Men den andre grunnen er at konsollspillerene, som jevnt over er mer casual, ser ut til å ta til takke med det de blir servert og ferdig med det.

 

Hvis konsollspillere hadde vært vant med å spille på dedikerte servere, så hadde tonen vært en annen. Men det er de ikke. Og derfor tror IW at de kan påføre PC spillere dette ettersom konsollspillerene jo har godtatt det. Men sannheten er at konsollspillerene (de store massene av dem) ikke vet bedre. Det gjør vi, fordi vi har opplevd bedre siden dag 1.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...