Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Vil tro det siste. IW har uttalt at de føler seg mer som konsollutviklere enn PC-utviklere, og jeg tror de kommer til å boikotte PC mer og mer for å få en litt flytende overgang til å bli en ren konsoll-utvikler. Ikke at det bryr meg så veldig mye da jeg spiller på PS3, men det er jo naturligvis trist for dere som spiller på PC. :cry:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro det siste. IW har uttalt at de føler seg mer som konsollutviklere enn PC-utviklere, og jeg tror de kommer til å boikotte PC mer og mer for å få en litt flytende overgang til å bli en ren konsoll-utvikler. Ikke at det bryr meg så veldig mye da jeg spiller på PS3, men det er jo naturligvis trist for dere som spiller på PC. :cry:

Det han sa.

 

Dette er virkelig synd for dere som skal ha det til pc. Det som gjorde at folk kjøpte spillet til pc er det de tar bort. Latterlig. Men det er vel penger som er grunnen nå også.

Lenke til kommentar

Hadde tenkt til å kjøpe dette spillet lovlig..

 

Jaha? du får laste ned spillet å spille SP til du stryker med.

IW.net stopper pirat servere inn i mw2 community'et rett og slett fordi det er IW.net som kommer til å være main host. Dette forandrer jo veldig måten PC gaming over nettet er blitt bygd opp på, men vi skal ikke se bort ifra at dette kommer til å fungere godt på IW.net sin side av saken.

 

Ja, dette ødlegger for public clan servers, men det burde ikke hindre claner i seg selv. Rob forteller at de vil mye av hensiktet med dette er og samle de forskjellige små "community'ene" til et stort slik det er på konsoll. Selv er jeg veldig usikker på hvordan store gaming sider som Clanbase vil takle dette, eller om de bare kommer til å drite i det.

 

Det er ennå ikke klargjort hva som skjer med MW2 på steam siden ROB ikke kunne uttale seg så mye om det. Jeg syns jo at det burde komme i boks snart. Jeg sitter selv og venter på at det skal komme på steam, for da slepper jeg kjøpe den jævla dvd'en.

 

En ting blir sikkert, man kan ikke bare hoppe inn på en noob server og stå med en 8/1 ratio etter 30 min, slik pc spillere kan idag.

Lenke til kommentar

Du ser ikke problemet helt, problemet er ikke public servere men klanservere. Og ikke minst miljøene. Hva er poenget med f.eks store miljø som Leetgamer.no eller Battlefield.no når vi ikke alle sammen kan samles på felles servere innad miljøene lenger? Det er ingen vits de faller bort ... Hva om et lag skal trene og diskutere taktikk på en server? Det vil ikke bli mulig lenger, de må finne en åpen server og håpe på at ingen flere joiner. Hvordan skal turneringer håndtere servere? De kan ikke.

 

Modding? Ikke eksisterende. Og det er mye av det som har holdt COD4 i live faktisk. Selv om perks og sånt er morro public så funker det ikke i klanmatcher.

 

Så dette her blir et STORT problem. Jeg tipper COD6 kommer til å få en del spillere første uken så vil COD4 ta over igjen.

Lenke til kommentar
LoL, no dedicated servers, no serverlist, no modsupport and matchmaking only? On PC? Steam? In other words = To be honest, we don't give a shit about pc gamers. And no more free DLC for you guys from now on olololol.

IW evolved tho moneywhores too.. it's a shame. Maybe they become best friends with Cliffy "MoMoney" Bleszinski and Epic Games"

 

+ VAC istedenfor PB.

 

De skyter seg ikke bare i foten. De skyter seg selv i hodet med bazooka.

Lenke til kommentar

Jeg må nesten bare si lykke til med å kun spille SP. Jeg tror ikke det finnes en person på denne jord som har nok viljestyrke til å holde seg unna MP delen så lenge den er tilgjengelig.

 

Kommer sikkert til å prøve MP også, men kommer til å holde meg til COD4 MP. Det er heller ikke bare det at de ikke vil ha med dedicated servers, men også det at de fjerner all støtte for mods og custom maps. De kommer vil sikkert kreve penger for eventuelle map packs som kommer, slik som det er på konsoll, men som har vært gratis på pc

Endret av VIGGO123
Lenke til kommentar

Du ser ikke problemet helt, problemet er ikke public servere men klanservere. Og ikke minst miljøene. Hva er poenget med f.eks store miljø som Leetgamer.no eller Battlefield.no når vi ikke alle sammen kan samles på felles servere innad miljøene lenger? Det er ingen vits de faller bort ... Hva om et lag skal trene og diskutere taktikk på en server? Det vil ikke bli mulig lenger, de må finne en åpen server og håpe på at ingen flere joiner. Hvordan skal turneringer håndtere servere? De kan ikke.

 

Modding? Ikke eksisterende. Og det er mye av det som har holdt COD4 i live faktisk. Selv om perks og sånt er morro public så funker det ikke i klanmatcher.

 

Så dette her blir et STORT problem. Jeg tipper COD6 kommer til å få en del spillere første uken så vil COD4 ta over igjen.

 

Jeg skrev kanskje litt klønette, men jeg er enig med deg. Som jeg prøvde forklare så funker mok dette helt fint for IW sin del, men ikke oss PC gamere.

 

Vi trenger disse community'ene, jeg har selv sett leetgamer.no vokse store. Det virker nesten som at IW trur vi er likesides med konsoll spillere. Det kan jeg si at vi ikke er. Vi holder spillene i live lenge med modding og tweaking. Promod og Pam blir vel lite aktuelt for Mw2 nå så da tenker jeg gaming community'ene driter i det. Veldig synd se en så god tittel forsvinne for oss PC gamere. Med tanke på at det var hos oss det begynte.

 

Nå skal det vel sies at selv om vi suttrer ekstremt mye nå så kommer ikke IW til å forandre mening. De kommer til å lansere spillet med IW.net og som tidligere nevnt "skyte seg selv i foten"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...