Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neimen se her! rektig nok viser det seg at også konsoll spillere rundt om i verden har skjønt hva Dedikerte servere er.

Det virker som om de også vil ha de?

vet dere som er hyppig online spillere av MW1 hva en Dedikert server betyr for deres gameplay?

 

SOURCE

 

utdrag av en Petition dedicated servers for MW2 på PS3

 

bashnews bashandslash.com

 

"That is exactly why this entire Infinity Ward and dedicated server situation effects all of us as gamers and not just the PC crowd. Think about how often you’ve played Resistance 2, Killzone 2 or any other first-party title online and enjoyed the quality it provided for you through a dedicated server. It’s nice, isn’t it? Nobody receives an unfair advantage and everyone is on equal footing of skill and skill alone. This isn’t a bash at Microsoft, but I’m sure many of you have heard the complaints about Gears of War’s online component and how the host player receives a huge advantage over the rest of the players in a game, correct? That’s something dedicated servers prevent and it’s something all games should strive for.

 

Hopefully by now you’ve figured out why PC Gamers not receiving dedicated servers is nothing more than a decline in online quality from Infinity Ward as a whole. Instead of pushing the console to the limits and upgrading our services to dedicated servers, the developers and publisher have decided to shorten all three platforms by the lack of dedicated servers anywhere. Dedicated servers, regardless of the platform (even you Microsoft), should be a mandatory component to any online-focused title like Modern Warfare 2, Battlefield: Bad Company, etc."

Lenke til kommentar

Arstechnica har en velskreven artikkel som unngår å bli for emosjonell som dessverre mange bloggere og forumgjengere har en tendens til å bli. De har intervjuet han (Dave Wilks) som startet underskriftkampanjen. Der han saklig legger frem argumentene sine.

 

Dave wilks forklarer også hvorfor bloggere og forumgjengere suttrer litt pga dette.

 

Det er ikke værre enn at IW skyter seg i foten, så sitter vi nok klare for Bad Company 2 i mars!

Lenke til kommentar

Du er klar over at Bad COmpany og Modern Warfare er to vidt forskjellige spillserier, sant? Virker litt som om mange tror at de er klin like utenom dette med servere.

 

å? er det to vidt forskjellige spill?

 

Du skjønner tydlighvis ikke hvordan slike communities fungerer. Selv om battlefield ikke er et rent fps straight forward shooter spill så blir det nok tatt opp av fps communities rundt om i verden. Fordi de kan tilby et FPS gameplay og dedikerte servere folk kan modde osv.

 

Trur du virkelig en som begynte spille CS aldri har prøvd noe annet enn CS?

 

@snurreleif, var den ment for at vi pc spillere ikke klarer spille på konsoll? isåfall var det veldig usaklig sagt av deg.

/rant off

Lenke til kommentar
@snurreleif, var den ment for at vi pc spillere ikke klarer spille på konsoll? isåfall var det veldig usaklig sagt av deg.

/rant off

 

Svært så paranoid du skulle være da.

Jeg mente kun det jeg faktisk skrev, og det er at jeg er glad for at jeg ikke er av den kresne sorten og kan dermed spille FPS på konsoll, nettopp pga slike ting som skjer nå med dedikerte server og alt annet tull.

 

Og bare for å roe ned aloen din så mener jeg heller ikke å si at PC-gamere er trangsynte kresne snørrunger, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

@Ole: Det virker bare på meg som at mange bytter spill bare fordi de er furte over at de ikke får dedikerte servere. Modern Warfare 2 er fremdeles det samme spillet som folk har ventet på og gledet seg til, og jeg tviler ikke et sekund på at communityene ordner en løsning. Jeg skjønner ikke hvordan folk kan hoppe over et spill de har gledet seg så mye til når det fremdeles mye mer enn spillbart.

Lenke til kommentar

Nice find OleIdolet :)

 

Likte når dem nevnet om KZ2 og Resistance 2, har ikke hatt noe form for problemer med å treffe skikkelig i disse spillene. Dedicated servere ftw!!

 

Og hostpowers i Gears-serien er litt latterlig og ja den finnes. Den har jeg merket for da treffer jeg alt som jeg vil skal drepes

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...