Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Æsj var dum nok til å lete på weben etter den slettede videoen, for all del, ikke gjør det samme! Man får se lite og vil helt klart ødelegge litt... Ble litt uggen jeg men lo godt av den litt runde kisen som begynner å pirke på xboxen fordi han tror den har hengt seg xD

Endret av texaco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som har sett videoen eller hva det nå er for noe, er det en veldig stor spoiler (tror dere)? Angrer dere på å ha sett det? Er en tråd på IW-forumet som heter "IW has balls the size of church bells!", vet ikke om jeg greier å stå i mot. Er jo hele to uker til jeg får spilt.. :(

Lenke til kommentar

Slik folk blåser det opp høres det jo ut som om Amerikanerne slakter uskyldige babier som har blitt brukt som levende bomber av terrorister.

 

Litt dumt egentlig at folk deler/omtaler slikt, nå kommer jo "sjokk-effekten" til å fordunste litt for de som vet om dette.

"Når kommer det syke da? NÅ? hmmm, OI DER VAR DET FY FAEN DE ER SJUKE! nei vent..."

Lenke til kommentar

Slik folk blåser det opp høres det jo ut som om Amerikanerne slakter uskyldige babier som har blitt brukt som levende bomber av terrorister.

 

Litt dumt egentlig at folk deler/omtaler slikt, nå kommer jo "sjokk-effekten" til å fordunste litt for de som vet om dette.

"Når kommer det syke da? NÅ? hmmm, OI DER VAR DET FY FAEN DE ER SJUKE! nei vent..."

 

hehe er et stort spill, så hvis du skal kikke bak hver tønne i spillet for overraskelse så gir du opp fort.går nok bra. Men vi kan stoppe diskusjon om den videoen her.

Lenke til kommentar

Nei jeg mente ikke å "kritisere" brukerne her inne, forstår jo godt at folk blir ivrige og vil se en god del fra spillet når det først blir tilgjengelig for offentligheten.

Det er mer at det BLIR offentligjort jeg rister litt på hodet over, for det blir såpass ødeleggende for mange og kan faktisk i verste fall påvirke en spillers total-vurdering av spill.

 

Noe allà "skuffende" f.eks, det er slik som skaffer hype, og hype er sjelden bare godt.

Lenke til kommentar

Nei jeg mente ikke å "kritisere" brukerne her inne, forstår jo godt at folk blir ivrige og vil se en god del fra spillet når det først blir tilgjengelig for offentligheten.

Det er mer at det BLIR offentligjort jeg rister litt på hodet over, for det blir såpass ødeleggende for mange og kan faktisk i verste fall påvirke en spillers total-vurdering av spill.

 

Noe allà "skuffende" f.eks, det er slik som skaffer hype, og hype er sjelden bare godt.

 

sant det, hvorfor jeg digga cod4 i første omgang var at jeg visste niks nada av det før jeg spilte, ble mange oooohs and aaaaahs av bare det. Syntes det er rart at de har gått ut offisielt med snøscooterne f.eks, det hadde vært killer å oppdage i kampens hete at man skulle kjøre scooter.

Men igjen, det er sikkert duket for mangemange wow øyeblikk :)

Endret av texaco
Lenke til kommentar

Ang filmen det snakkes om:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

That's it?

Du får et oppdrag om å drepe så mange uskyldige som mulig for å lettere infiltrere terrorist-gruppa du er i?

Beklager, men med mindre filmen (har fortsatt ikke sett den) inneholder noe utrolig grafiskt allà at man henretter et barn eller lignende, så kan jeg ikke se hvordan dette er grensesprengende på noen som helst måte foruten historiemessig.

 

IW has balls the size of church-bells?

Herre.. Saw-spillet har jo nesten mer umoralskt og hensynsløs slakt enn dette.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Det der var sjokkerende. Virkelig sjokkerende. Jeg mener, det er sånt man kan få pepper for bare å ha i en film, men i et spill? Damn. Infinity Ward har mye større baller enn det jeg trodde (massive). Men det at de tør gå til såpass ekstremer ser jeg på som utelukkende positivt for spillopølevelsen. Ikke fordi det nødvendigvis er gøy (noe det selvfølgelig til dels er ^^), men fordi det virkelig viser at spillmediet modner raskt og at de ikke lar det være noen grenser for hva slags hjelpemidler de tar i bruk for å fortelle en involverende historie.

 

Jeg sitter med gåsehud.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

"What button to I push to scream 'Allah Akbar'?"

 

jeg kan se for meg at media vil klikke i vinkel pga. dette.

Nesten så jeg blir nødt til å kjøpe dette spillet likevel, hadde det bare ikke vært for hva de gjorde med multiplayeren:3

 

Men når jeg tenker meg om... hva er egentlig så farlig med dette? Man gjør da langt værre handlinger i for eksempel GTA-serien. Det eneste nye var egentlig settingen, og at det kommer til å gjøre amerikanere forbanna med tanke på 9/11 og shit.

 

Det hadde vært noe det... Microsoft Flight Simulator: 9/11 ^-^

 

og en ting til:

1235505457463.jpg

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Ang filmen igjen:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Etter å ha sett videoen, må jeg si at jeg forstår hvorfor noen kan bli oppskaket av dette, men da kan man heller ta diskusjonen om "hvorfor er det greit å drepe sivilie så lenge det ikke er et FPS spill med såpass intensitèt?, eller så lenge det ikke er vestlige sådan?".

 

Videoen var mer grafisk voldelig enn jeg ville ha trodd, ja, men jeg ser fortsatt ikke helt hvordan dette skal være såpass verre enn andre type spill som f.eks Manhunt o.l.

Men det er vel sikkert 9/11 viruset som fortsatt henger igjen over folk-flest, hvis Fox-news får tak i dette (spørsmål om tid egentlig) så kan man regne med at det blir hett i U.S.A. iallefall.

 

Jeg tror faktisk man kan hoppe over oppdraget dog (smart trekk av IW isåfall) hvis ryktene stemmer.

 

Edit:

 

Godt å se at jeg ikke er den eneste som tenkte dette:

 

..or you could just not shoot anyone while going through this level. has anyone thought of that. what if this is a "story trigger" level which decides the outcome of the whole game based on the number of innocent lives you wasted....0 kills you go one path, killing only the police takes you in another direction, and killing everybody will take you down a third avenue in the game's story. i think IW wants the player's morals to decide the outcome. and this gives the game more replay value. or maybe IW wanted to show some dick head gamers how going on a rampage feels like and how there are ramifications to it.

 

For er det noe sted det står at man MÅ drepe uskyldige?

.

 

Men angrer fortsatt på at jeg tenkte "jaja, kan vel se den nå som jeg vet hva den inkluderer", intensitèten vil helt sikkert dabbe av pga dette.

Så jeg anbefaler STERKT, for de som vil ha den totale spilleopplevelsen, IKKE SE VIDEOEN!

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...