Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

har 30 spenn på en av profilene på ps3, men den spiller jeg ikke cod på. om jeg kjøper map packen på profilen som ikke spiller cod på, får jeg alikevel map packen på den andre også automatisk?! :rolleyes:

 

Mener det er mulig, ja. Funket ihvertfall mellom en bruker jeg og brosjan deler og en bruker som er brosjan sin egen. Tror nok det går. Du må bare laste den ned to ganger, for å få den på den andre brukeren etterpå.

Endret av Ollorca
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig stille her. Har ikke sett det nevnt noe sted at MW2 mp er GRATIS å spille denne weekenden, på PC.

Er det bare konsollfolk på dette forumet?

 

 

Er nok en haug pc gamere her som spiller MW2 :)

 

Er bare ikke så mye å snakke om MW2....taktikk deler en ikke med andre en laget sitt :p

Lenke til kommentar

Eneste plassen det går ann å bruke aimbot er i SP hacks og JTAG-lobbies. :)

 

JTAG hack på Xbox 360 er helt rått, kjøpte en ny Xbox 360 JTAG konsoll fra en kar på finn.no

 

Har moddet brukeren min med MW 2 10th prestige mod. Var gjort rimelig kjapt i system link. Kan modifisere andre spill også, men er gull å få 10th prestige uten å måtte gjøre så mye for det :D

 

Er jo samme muligheter som modchip ga for den opprinnelige xboxen, anbefales! B)

Lenke til kommentar

Folk som hacker spillet kan brenne. Det er som regel bare noobs og cheaters som er level 70 på 10. prestige uansett.

 

Når det gjelder map packen har jeg heller ikke så mye positivt å si. Siden man ikke kan velge hvilken game mode man skal spille er det i grunn bare søppel. Selv om kartene var ok har jeg knapt brukt dem. €13.5 ut av vinduet i mine øyne. At ikke slike ting kunne være gratis som i gamle dager. Ville nesten heller betalt for å spille, så fremt at alle som spilte hadde tilgang til samme innhold.

Lenke til kommentar
men er gull å få 10th prestige uten å måtte gjøre så mye for det

Ja, det høres jo kjempemorsomt ut. For spillet er helt dødt før du kommer til 10th prestige.. Nei, vent.. Det er det jo ikke. Lvl-hackere på PC er mitt minste problem. Tror det er noen som begynner å få det uten å kødde, men selv om jeg er i tredje prestige så gruser jeg de fleste som er høyere prestige. Føler at prestige er en falsk trygghet for mange og at de måler utifra det. Det er verre med wallhackers og aimbots. Men hvis det er så morsomt å spille på den måten så er det bare å kose seg. Jeg leaver gamet iallefall.

 

Og oyvind. Så at 402 skrev om at PC playlisten var unik i forhold til PS3 og 360 så det tar litt lenger tid. Men de har implementerte det i S&D, ikke at jeg har sett noe til det. I HC HQ som jeg spiller for det meste så har de lagt til at Terminal, Skidrow, Invasion og Highrise kan bli mapsa, men de kommer visst hver 10. gang. Grunnen til at de har egne Stimulus playlists er fordi de ikke venta suksessen og ville ikke blande playlistene med folk som har og ikke har. Men etter å ha sett suksessen så vurderer de å legge nye maps rett inn i playlistene på Resurgence.

 

Personlig syns jeg det er greit med litt variasjon. Selv om det er Hardcore HQ jeg helst vil spille så har det vært moro med S&D til tider og en sjelden gang når TDM ikke campes ihjel så er det moro. Og det å se round/game winning kill igjen er litt morsomt^^

Lenke til kommentar

Noen som vet når Resurgence Pack kommer?

Den kom(mer) på 360 i løpet av dagen mens PS3 og PC mest sannsynlig må vente en måned igjen. For å muntre opp oss PC-spillere så skal de nye mapsa nå være inkludert i alle spillelister, testet i dag morges på HC HQ og da kom jeg rett inn på overgrown.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...