Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

 

Nope.

9v9 er mer enn nok.

Er ikke noe moro med mer enn 9v9, for da går det ikke på skill, da går det nesten bare på hvem som har mer op våpen enn de andre.

 

Dette med at 9v9 er nok har jo mye å gjøre med at banene er designet for det antallet spillere. 9v9 på et CoD 4 map ville sikkert ha blitt noe annet. Og OP våpen? Når man spiller en 32v32 match på CoD 4 går det heller på hvor lenge du klarer å unngå all den jævla nadespammen heller enn og faktisk få kills med rifla.

Det er jo akkurat det samme i mw2 og :rolleyes:

 

Går utifra at du mener nade-spammen? Og om du har funnet en 32v32 server på CoD 4 uten nade/noobtube/RPG-spam så er du en heldig jævel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nope.

9v9 er mer enn nok.

Er ikke noe moro med mer enn 9v9, for da går det ikke på skill, da går det nesten bare på hvem som har mer op våpen enn de andre.

 

Dette med at 9v9 er nok har jo mye å gjøre med at banene er designet for det antallet spillere. 9v9 på et CoD 4 map ville sikkert ha blitt noe annet. Og OP våpen? Når man spiller en 32v32 match på CoD 4 går det heller på hvor lenge du klarer å unngå all den jævla nadespammen heller enn og faktisk få kills med rifla.

Det er jo akkurat det samme i mw2 og :rolleyes:

 

Går utifra at du mener nade-spammen? Og om du har funnet en 32v32 server på CoD 4 uten nade/noobtube/RPG-spam så er du en heldig jævel

Jeg sa at det med noobtube og nade spammen er akkurat det samme som i cod4 som det er i mw2. Eneste er at noobtuben er ganske mye verre i mw2. Tror du misforsto litt :)

 

Det er også en grunn til at jeg omtrent bare spiller S&D med maks 10 spillere totalt.

Lenke til kommentar

 

Nope.

9v9 er mer enn nok.

Er ikke noe moro med mer enn 9v9, for da går det ikke på skill, da går det nesten bare på hvem som har mer op våpen enn de andre.

 

Dette med at 9v9 er nok har jo mye å gjøre med at banene er designet for det antallet spillere. 9v9 på et CoD 4 map ville sikkert ha blitt noe annet. Og OP våpen? Når man spiller en 32v32 match på CoD 4 går det heller på hvor lenge du klarer å unngå all den jævla nadespammen heller enn og faktisk få kills med rifla.

Det er jo akkurat det samme i mw2 og :rolleyes:

 

Går utifra at du mener nade-spammen? Og om du har funnet en 32v32 server på CoD 4 uten nade/noobtube/RPG-spam så er du en heldig jævel

Jeg sa at det med noobtube og nade spammen er akkurat det samme som i cod4 som det er i mw2. Eneste er at noobtuben er ganske mye verre i mw2. Tror du misforsto litt :)

 

Det er også en grunn til at jeg omtrent bare spiller S&D med maks 10 spillere totalt.

 

Uhm, det sier vell seg selv at en 32v32 match har mer spam enn en 6v6 match? 52 ekstra spillere er en del granater og noob-tubes..

Lenke til kommentar

Såklart har en 32v32 match mer spam. Har aldri sagt noe annet. Du har misforstått hva jeg mener, deluxe.

Det jeg mener med at noobtuben er verre, er det at den funker over alt, den dreper omtrent hele tiden, og explosive raidusen er enorm.

 

I cod4 så nytter det ikke med noobtube hvis ikke du vet nøyaktig hvor personen er, og skyter ham i føttene.

Lenke til kommentar

Såklart har en 32v32 match mer spam. Har aldri sagt noe annet. Du har misforstått hva jeg mener, deluxe.

Det jeg mener med at noobtuben er verre, er det at den funker over alt, den dreper omtrent hele tiden, og explosive raidusen er enorm.

 

I cod4 så nytter det ikke med noobtube hvis ikke du vet nøyaktig hvor personen er, og skyter ham i føttene.

 

Derja :whistle: Da ble det litt mere forståelig ^_^

 

Men i HC på CoD 4 skal det nok mye mindre til enn å skyte noen i føttene med noobtube, da holder det med i omtrentlig himmelretning :blink:

Lenke til kommentar

Der igjen, så er det bare de som ikke klarer softcore som spiller hardcore :p

Hardcore = De som skyter først vinner, og han som blir skutt på har ikke sjans.

Softcore= Skutt på av noob, offer snur seg rundt, dodger noob aimen til han andre og WTFPWNED i fjeset hans.

 

Hardcore er for de som ikke har aim og reaksjon nok til softcore.

Lenke til kommentar

Hvor kommer alle de påstandene dine fra? "Sier ikke at jeg bare spiller HC på CoD 4" jeg sa aldri at du hadde sagt det i det hele tatt jeg.

Ga bare en forklaring på hvorfor jeg syns softcore krever mer skill enn hardcore. :rolleyes:

END.

___

 

Første runden med mw2 jeg har spilt på et par uker. Herlig å leke public hore, og drite i å prøve å bli bedre.

Scavenger Pro

Stopping Power Pro

Ninja

Claymore

P90 m/silencer

USP akimbo.

96038449-3.jpg

Lenke til kommentar

Har bestilt pakka fra Steam nå for 105 kroner. Føler at hvis jeg får to dager mer ut av spillet så er det verdt pengene. Et par venner av meg som har klaga på at man må betale for den, men min løsning er simpelten enkel: Den helga det er ute og vi har dobbel xp så kan de droppe å drikke og dra på byen, så sparer de inn de penga ++

Lenke til kommentar

Skal kjøpe Stimulus i dag, passet bra at eg har fått nytt skjermkort :D Gleder meg til Crash igjen. Får PC/PS3 og Double XP?

Jeg finner ikke igjen twitterposten til 402, men han har sagt flere ganger at vi får samme fordeler som xBox fikk. Så jeg tenker det blir dobbel xp fra 4/5 til helga er over. 9. mai med andre ord.

 

EDIT: Fant det på twitter.

Yeah - we'll have double XP and playlist updates on PS3 and PC as well. I'll post details and dates on those when we get closer.
Endret av Stinkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...