Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Fy faen som boostere irriterer meg.

 

Jeg spiller som regel Free For All (FFA), hvor vi gjerne er 2-4 kompiser som sitter å ser på en spiller spille. Så spiller vi på tur. FFA er gull fordi da kan man gå for å vinne og det er mye action.

 

Problemet er at det omtrent halvparten av spillene jeg spiller er det et par fitter som teamer opp og booster. Dette skjer påfallende ofte! Omtrent i 40-50% av rundene med FFA. Greit nok, det er jo bare å gå for de jævlene, men når jeg først finner de har de gjerne harrier eller noe annet pakk i lufta. Jeg ser ikke poenget! Hva faen er vitsen? De ødelegger spillet for seg selv og for andre.

 

Jeg ser at IW har lagt til 'barebones pro' som er random team deathmatch og ffa uten killstreaks, det er jo OK, men jeg vil spille FFA. Hvorfor har de ikke en playlist som er uten tactial insertion? Altså, ratioen mellom de som bruker det legit og de som booster, er ikke akkurat 1.0. Faen så irriterende det er ass. Helvete heller. Problemet er at jeg liker FFA også. Gull å være kongen på haugen, men faen heller at annenhvert game blir ødelagt av de jævelene!

 

Sorry for språkbruken, men JEG ser ikke hvorfor IW ikke har lagt til en playlist uten tactical ins. Dette er jo et problem for faen! Aaaarhg!!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...