Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Haha, du har så rett Exia :rolleyes:

 

Jeg tenkte mer på det at IW laget CoD 4 og så kom WaW. Av de var CoD 4 best imo.

 

Når jeg sa "Kanskje Treyarch leverer noe bedre enn IW for en gangs skyld?" tenkte jeg på at Treyarch kanskje lager noe bedre enn MW2 ikke enn IW generelt :p Om du fatter :huh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, du har så rett Exia :rolleyes:

 

Jeg tenkte mer på det at IW laget CoD 4 og så kom WaW. Av de var CoD 4 best imo.

 

Når jeg sa "Kanskje Treyarch leverer noe bedre enn IW for en gangs skyld?" tenkte jeg på at Treyarch kanskje lager noe bedre enn MW2 ikke enn IW generelt :p Om du fatter :huh:

Da skjønner jeg :D

Lenke til kommentar

Idag gikk jeg opp fra 2.42 til 2.47 kpd, fått sånn MW2-syndrom så jeg klarer nesten ikke å legge fra meg spillet, og det går nesten ikke en dag jeg ikke spiller det :p

 

Hadde samme følelsen når det kom ut, men jeg begynte å bli litt lei. Prøver å komme tilbake til det nå, fikk noen koselige kamper med AC-130 3 kamper på rad etter jeg kom tilbake etter en måned.

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som synes CoD4 er medre enn Mw2 på multiplayer pc? CoD4 er mye kjappere og man kan spille med mer enn maks 18 spillere. På Mw2 så må man vente et minutt mellom hver kamp, noe som er utrolig kjedelig. Det var mye kjekkere å bare starte med en gang igjen som i CoD4. Begynte med Mw2 i går da så det er mulig mitt syn endrer seg.

 

Bare et spørs. Er det ingen steder man kan spillere med mer enn 9v9?

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som synes CoD4 er medre enn Mw2 på multiplayer pc? CoD4 er mye kjappere og man kan spille med mer enn maks 18 spillere. På Mw2 så må man vente et minutt mellom hver kamp, noe som er utrolig kjedelig. Det var mye kjekkere å bare starte med en gang igjen som i CoD4. Begynte med Mw2 i går da så det er mulig mitt syn endrer seg.

 

Bare et spørs. Er det ingen steder man kan spillere med mer enn 9v9?

Nope.

9v9 er mer enn nok.

Er ikke noe moro med mer enn 9v9, for da går det ikke på skill, da går det nesten bare på hvem som har mer op våpen enn de andre.

Lenke til kommentar

Det at det er et minutts pause bruker jeg og venna mine aktivt til å gå på do, hente drikke eller noe å spise så vi har ikke noe imot det. Ellers så har jeg gjerne en gitar ved siden av meg som jeg begynner å plukke på når jeg spiller alene eller jeg ikke har noe å hente eller gjøre. Ellers så pleier jeg som regel å oppdatere classesa mine siden jeg sjeldent går en runde uten å ha fått unlocka noe nytt, testa noe som jeg likte eller ikke likte osv.

 

Jeg spiller kun 6v6 i HC HQ, på brett som derail KAN det bli for lite, men så fort folk samler seg rundt objectives så blir det tette kamper og eksplosiver (som blir brukt litt for mye) hadde blitt alt for op når det er med mer enn 12 spillere.

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som synes CoD4 er medre enn Mw2 på multiplayer pc? CoD4 er mye kjappere og man kan spille med mer enn maks 18 spillere. På Mw2 så må man vente et minutt mellom hver kamp, noe som er utrolig kjedelig. Det var mye kjekkere å bare starte med en gang igjen som i CoD4. Begynte med Mw2 i går da så det er mulig mitt syn endrer seg.

 

Bare et spørs. Er det ingen steder man kan spillere med mer enn 9v9?

Nope.

9v9 er mer enn nok.

Er ikke noe moro med mer enn 9v9, for da går det ikke på skill, da går det nesten bare på hvem som har mer op våpen enn de andre.

 

Mw2<Cod4

 

Er nok enig med Exia her. Egentlig er 5v5 mer enn nok med en god gammel mod kalt promod men det er en annen sak :D

Lenke til kommentar

 

Nope.

9v9 er mer enn nok.

Er ikke noe moro med mer enn 9v9, for da går det ikke på skill, da går det nesten bare på hvem som har mer op våpen enn de andre.

 

Dette med at 9v9 er nok har jo mye å gjøre med at banene er designet for det antallet spillere. 9v9 på et CoD 4 map ville sikkert ha blitt noe annet. Og OP våpen? Når man spilelr en 32v32 match på CoD 4 går det heller på hvor lenge du klarer å unngå all den jævla nadespammen heller enn og faktisk få kills med rifla.

Lenke til kommentar

 

Nope.

9v9 er mer enn nok.

Er ikke noe moro med mer enn 9v9, for da går det ikke på skill, da går det nesten bare på hvem som har mer op våpen enn de andre.

 

Dette med at 9v9 er nok har jo mye å gjøre med at banene er designet for det antallet spillere. 9v9 på et CoD 4 map ville sikkert ha blitt noe annet. Og OP våpen? Når man spilelr en 32v32 match på CoD 4 går det heller på hvor lenge du klarer å unngå all den jævla nadespammen heller enn og faktisk få kills med rifla.

Det er jo akkurat det samme i mw2 og :rolleyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...