Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det er en bug som gjør at FMJ ikke hjelper på Spas. Så Red dot/Holo eller Exetended Mags ville sikkert hjulpet mer.
Så Grip og FMJ er ødelagt og fungerer ikke i det hele tatt for Spas?

 

Tror ikke det, siden Grip er til for og gjør recoilen lavere noe som bare fungerer på de andre. Og husket og ha sett en Youtube video der de viste at FMJ ikke funket på Spas.

Lenke til kommentar

Jeg har null peiling på twitterino så kan hende jeg bommer på lærdua her, men utifra det jeg forstår så kan vi vente oss informasjon om PS3 og PC sin DLC mot slutten av uka. Kanskje

I hope to have PC info at the same time as PS3 info, so possibly by the end of the week. You have my email I believe.

 

Kilde

Lenke til kommentar

God f**king! Jaja. Smøre seg med tålmodighet... Greit at xBox fikk det først. Greit at de ikke ga en dato engang på når vi andre kunne regne med å få det selv om det var klart for 360 i god tid. Men hvorfor får egentlig xBox kose seg med dette i en måned? Ingen av mine venner har xBox. Alle har pc, en del Wii, et par PS3, men null 360. Så jeg skjønner ikke helt greia med at halve Amerika er frelst av den.

 

Btw. Ingen kritikk mot xBox. Bare veldig veldig frustrert.

Lenke til kommentar

God f**king! Jaja. Smøre seg med tålmodighet... Greit at xBox fikk det først. Greit at de ikke ga en dato engang på når vi andre kunne regne med å få det selv om det var klart for 360 i god tid. Men hvorfor får egentlig xBox kose seg med dette i en måned? Ingen av mine venner har xBox. Alle har pc, en del Wii, et par PS3, men null 360. Så jeg skjønner ikke helt greia med at halve Amerika er frelst av den.

 

Btw. Ingen kritikk mot xBox. Bare veldig veldig frustrert.

 

Grunnen til at Xbox fikk Stimulus eksklusivt i vell en måned var vell det at Microsoft betalte en viss sum for det. Missliker dette at Activision er blitt så pengegrisk. Konverterte til PC i fjor for ca. et år siden. CoD 4 var på tilbud på GameStop, bare 99,- og med tanke på alle de gode stundene jeg hadde hatt med spillet på Xbox lugget jeg det med meg hjem til den nye gamer-PC'n. Jeg hadde kjøpt Variety map-packen til Xbox og forventet og måtte betale dobbelt opp får og få map-packen og jeg ble straks over-happeh da jeg fant ut at alt av nye baner var med i en patch, til og med en ekstra bane som ikke fantes på konsoll :D Det var da jeg fattet at PC er det jeg skal gå for fremover, men nå ser det ut som jeg kanskje bare skulle ha hatt alle CoD spill på Xbox'n i stedet?

Endret av Big h3aD
Lenke til kommentar
heller spille skikkelig cod på pc enn makkverket mw2 på konsoll.
Makkverket mw2 på konsoll? Er vel heller motsatt.
Correction.Mw2 = Makkverk genereltCow crap :whistle:

Correction

 

Spiller det bare med 2 venner som er avhengig, spiller mest BC2 på PS3 eller noe annet.

Endret av (FG)Jonas
Lenke til kommentar

Hver gang jeg spiller MW2 irriterer jeg meg over at IW hadde potensiale til å lage årets FPS spill, men kasta bort det for penger <_<

 

Hadde de konsentrert seg om å lage et litt mindre nybegynnervennlig spill hadde resultatet blitt så mye bedre. Deathstreaks ville kanskje ikke ha blitt noe av, noobtube ville kanskje ha vært mindre OP og dedicated servers er jeg nesten sikker på ville ha vært på PC. Men nei, Bobby Kotick er ute etter penga og truer med smekk om IW ikke gir han salgstall i stedet for et kvalitets-spill :angry:

 

Kanskje Treyarch leverer noe bedre enn IW for en gangs skyld?

Lenke til kommentar

Hver gang jeg spiller MW2 irriterer jeg meg over at IW hadde potensiale til å lage årets FPS spill, men kasta bort det for penger <_<

 

Hadde de konsentrert seg om å lage et litt mindre nybegynnervennlig spill hadde resultatet blitt så mye bedre. Deathstreaks ville kanskje ikke ha blitt noe av, noobtube ville kanskje ha vært mindre OP og dedicated servers er jeg nesten sikker på ville ha vært på PC. Men nei, Bobby Kotick er ute etter penga og truer med smekk om IW ikke gir han salgstall i stedet for et kvalitets-spill :angry:

 

Kanskje Treyarch leverer noe bedre enn IW for en gangs skyld?

Det har de allerede gjort.

World at War > Modern Warfare 2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...