Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ute i morra 20:00 hvis jeg forstår Steam sin countdown riktig.

 

Nei, kommer om to timer :)

Vurderte å slenge på 19:00 for å gardere meg. Blir det bare å starte spillet så patcher det seg selv vi Steam eller må vi laste ned tror vi? Eller blir det å skrive inn en kode for å få tilgangen? Det skulle iallefall komme en gratispatch i samme slengen.

Lenke til kommentar

Etter så mye att og fram, og starta Steam på nytt X antall ganger, blitt forvirra X antall ganger og ja. Sitter på VT med 2 kamerater og vi sitter med forskjellige problemer på forskjellige tidspunkt. Og det er forskjellige løsninger. Men ser ut til at jeg når målet straks. 440 av 482 MB nede. Får bare håpe st Steam blir mer stabilt og at IWNet faktisk funker når det er ferdig.

 

EDIT: Ferdig, men IWNet ser ut til å være nede.

Endret av Stinkey
Lenke til kommentar

OhYEZplize <_<

 

 

Hello,

 

A staff member has replied to your question:

 

Hello Jonas, Thank you for contacting Steam Support. Please try the process outlined at the top of this guide to try recovering any lost ranks: Title: Call of Duty: Modern Warfare 2 Link: http://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=3991-EOAV-1596 Additionally, if using Vista or Windows 7, you may be able to recover a lost players folder with this process: * Right click the \players\ folder and choose "Properties" * Click the "Previous Versions" tab * If you have previous versions of this folder available, select a version modified just before your stats reset, and then copy the original \players\ folder to your desktop * Delete the contents of the current \players\ folder and copy the files from the desktop \players\ folder back into this directory * Restart Steam and try launching your game If the issue persists, please contact Activision support for any further suggestions. Unfortunately, these stats may be permanently lost and you will need to re-gain them at this time. If you have any further questions, please let us know.

 

Anytime you wish you can view your question online:

https://support.steampowered.com/view.php?ticketref=****-****-****

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...