Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha spillet den første halvtimen, er jeg meget imponert! Det er liksom totalpakken. Grafikken, lydene og atmosfæren er veldig bra gjennomført synes jeg. Det må være den beste grafikken i ett fps spill jeg har sett. Det er en fordel med HD-TV.

Våpnene føles skikkelig tunge og realistiske, spesielt hvis man har dualshock 3.

Min mening er at man er veldig kresen hvis man ikke lar seg imponere i det hele tatt av Killzone 2!

 

Det beste fps spillet på PS3 uten tvil!

Lenke til kommentar

får ikkje spilt online...men det kommer sikkert i morgen. :)

digger spillet så langt i vert fall (har jo HD). måtte så klart velge VETERAN vanskelighet så dør ca 17 ganger per map.

Er jo en thropy der man ikkje skal dø på noen av banene. :lol:

 

noe som virkelig imponerte meg er alle detaljene, og audioen er bare fantastisk. lyden av vinden mixet sammen med bomber, skuddsalver og torden er bare syk. :)

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Jobbdagen i morgen kommer til og gå seint! Bare vente på at kl skal bli halv 4 så eg kan kjøre til lefdal/Elkjøp og handle Killzone! Lurer på om eg skal gå litt før ^_^

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar

Jeg dør like ofte i Killzone 2 som jeg gjorde i Uncharted. Noen ganger er det rimelig frustrerende! Samtidig blir man helt andpusten av å spille Killzone 2, så noen "dø-pauser" innimellom er kanskje ikke så ille alikevel...

 

Har spilt rimelig mange timer nå, og jeg sliter fortsatt med siktesystemet. Det føles ubalansert og uferdig.

Endret av Christian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...