Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har fått testet litt nå, kontrollen ødlegger helhets opplevelsen, mulig jeg må gi det litt mer tid men fatter ikke at de har gjort noe slikt med kontrollen.

irriterer meg mye at jeg ser ut som en dverg og rekker alle til skuldra.

gønnern man starter med høres ut som ett luftgevær.

 

veldig pent spill, men kan ikke se noe annet enn at det er et helt vanlig over hypa fps spill.

Endret av TearJacK
Lenke til kommentar
Pointet er veldig enkel, Killzone 2 sin aiming er overlegen i mine øyner :), og skal ikke la noen ødelegge min opplevelse som jeg garantert får med Killzone 2!!!

Så du har med andre ord ikke prøvd spillet enda, men vet at aimingen er overlegen? Vent heller med å komme med kommentarer vedrørende gameplayet til du har prøvd det ;)

Spilte demoen over 2-3 timer og 25 timer multiplayerbeta da, ikke sleng noe ut som du ikke har peiling på. Kan være uvant dem første timene, men det kommer seg etterhvert...

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
har fått testet litt nå, kontrollen ødlegger helhets opplevelsen, mulig jeg må gi det litt mer tid men fatter ikke at de har gjort noe slikt med kontrollen.

irriterer meg mye at jeg ser ut som en dverg og rekker alle til skuldra.

gønnern man starter med høres ut som ett luftgevær.

 

veldig pent spill, men kan ikke se noe annet enn at det er et helt vanlig over hypa fps spill.

Hva forventer du egentlig at Killzone 2 skal være? Forventer du at Killzone skal være messias som tar FPS-sjangeren til nye høyder?

 

Nei, Killzone 2 er et FPS spill som ikke gjør noe innholdsmessig nytt. De som lager det er faktisk dødelig slik som alle andre.

 

Det som for min del gjør at Killzone 2 er spesielt er den gjennomgående kvaliteten over alt som er gjort. De flotte animasjonene, den krystallklare grafikken, lydbildet som ingen andre kan måle seg med, intensiteten i kampene og ikke minst inntrykket av at du kjemper deg igjennom et fallende samfunn.

 

Folk må slutte å tro at Killzone 2 er messias. Det er ikke noe helt nytt. Det er et FPS-spill, slik som alle andre FPS-spill.

 

Hva er det som gjør at spill på PS3 ALLTID må gjøre noe nytt for å være gode spill? COD4 som kom for noen år siden gjorde ikke en DRITT nytt, og ble plutselig tidenes FPS. Samme med Crysis. Gjorde ikke en DRITT nytt, men hadde høy kvalitet over seg. Derfor ble det stemplet som et bra spill. Folk må gi faen i messias-bablinga om PS3 og FPS. Jeg blir kvalm.

 

ooo spiller musikk fra harddisken mens eg spiller multiplayer :)

Har nesten unlocket medic bagden.

Visste faktisk ikke at det var mulig.

 

Lurte på når du kom til å dukke opp her på forumet haansi, Willkommen :)

Hyggelig å høre :)

Lenke til kommentar
har fått testet litt nå, kontrollen ødlegger helhets opplevelsen, mulig jeg må gi det litt mer tid men fatter ikke at de har gjort noe slikt med kontrollen.

irriterer meg mye at jeg ser ut som en dverg og rekker alle til skuldra.

gønnern man starter med høres ut som ett luftgevær.

 

veldig pent spill, men kan ikke se noe annet enn at det er et helt vanlig over hypa fps spill.

Hva forventer du egentlig at Killzone 2 skal være? Forventer du at Killzone skal være messias som tar FPS-sjangeren til nye høyder?

 

Nei, Killzone 2 er et FPS spill som ikke gjør noe innholdsmessig nytt. De som lager det er faktisk dødelig slik som alle andre.

 

Det som for min del gjør at Killzone 2 er spesielt er den gjennomgående kvaliteten over alt som er gjort. De flotte animasjonene, den krystallklare grafikken, lydbildet som ingen andre kan måle seg med, intensiteten i kampene og ikke minst inntrykket av at du kjemper deg igjennom et fallende samfunn.

 

Folk må slutte å tro at Killzone 2 er messias. Det er ikke noe helt nytt. Det er et FPS-spill, slik som alle andre FPS-spill.

 

Hva er det som gjør at spill på PS3 ALLTID må gjøre noe nytt for å være gode spill? COD4 som kom for noen år siden gjorde ikke en DRITT nytt, og ble plutselig tidenes FPS. Samme med Crysis. Gjorde ikke en DRITT nytt, men hadde høy kvalitet over seg. Derfor ble det stemplet som et bra spill. Folk må gi faen i messias-bablinga om PS3 og FPS. Jeg blir kvalm.

 

 

slapp litt av nå, ikke les mellom linjene. har aldri sagt at vanlig fps er dårlig.

jeg liker fps spill, og har aldri regnet med at KZ2 er messias,

det eneste jeg klage på var kontrollen, men jeg rengner med at det er en vanesak.

 

men ulikt deg så setter jeg gamplay høyere enn grafikk og alt det der, her scorer ikke KZ2 høyt.

animasjon, grafikk og lyd er topp notch 10/10

men gamplay detter lenger ned.

 

du kan heller ikke kommer her å si at KZ2 ikke er over hype på grun av hvordan det ser ut.

Endret av TearJacK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...