Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Ok, fungerte da, men når jeg er på vei inn på en server får jeg feilmelding hver gang:

 

"Error

Killzone has encountered an unrecoverable error

You have been disconnected from the network

Network error code: 20007"

 

:\

 

Edit: Nå får jeg feilmeldingen hver gang jeg forsøker å logge meg inn på nettdelen.

 

Får akkurat den samme jeg, prøvde 2 ganger på rad og fikk den begge gangene... Men hoppet bare tilbake til SP :p

 

PS: Noen som vet hvordan/hva de her trofeene går ut på?

"Achieve weekly online honor rank #4"

Endret av MooseOnTheRun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde en syk opplevelse i sted, står og sikter inn på en kar med RPG, men så tar han og skyter en rakett som går RETT mot trynet mitt og den kommer fort og jeg (meg selv, fysisk) bøyer meg ned til siden for ikke "å bli truffet" :p

 

men men, hvordan kontroll innstillinger spiller dere med?

Forøvrig spiller jeg med Alt 2 og et eller to hakk ned fra høyeste mulige sensitivity på begge... Syns egentlig standard 1 er best i SP, pga bruk av L1 og L2 samtidig på Alt 2 men bruker forsatt Alt 2 for ikke å bli ubrukelig på cod :p

Endret av MooseOnTheRun
Lenke til kommentar
Det er en klan på gang, men der blir ikke navnet avgjort før neste fredag. Hadde jo vert kult å fått i gang en klan nå. Hadde ver kult å ha en klan som heter gamer.no Noen som melder seg frivillig til å opprette en klan?

 

Vel vi kan gjøre klanen min om til det?

Endret av HardC0re Gamer 1997
Lenke til kommentar

Vel, når det gjelder meg har jeg eksperimentert litt med kontrollene, men har kommet frem til at standardkontrollene, både setup og sense, fungerer best både online og i campaign.

 

Det er en klan på gang, men der blir ikke navnet avgjort før neste fredag. Hadde jo vert kult å fått i gang en klan nå. Hadde ver kult å ha en klan som heter gamer.no Noen som melder seg frivillig til å opprette en klan?

 

Vel vi kan gjøre klanen min om til det?

 

Nei.

Lenke til kommentar
hadde en syk opplevelse i sted, står og sikter inn på en kar med RPG, men så tar han og skyter en rakett som går RETT mot trynet mitt og den kommer fort og jeg (meg selv, fysisk) bøyer meg ned til siden for ikke "å bli truffet" :p

 

men men, hvordan kontroll innstillinger spiller dere med?

Forøvrig spiller jeg med Alt 2 og et eller to hakk ned fra høyeste mulige sensitivity på begge... Syns egentlig standard 1 er best i SP, pga bruk av L1 og L2 samtidig på Alt 2 men bruker forsatt Alt 2 for ikke å bli ubrukelig på cod :p

Haha, det er en bekreftelse på at innlevelsen er total :D

 

Jeg bruker også alternativ 2.

Lenke til kommentar
Vel, når det gjelder meg har jeg eksperimentert litt med kontrollene, men har kommet frem til at standardkontrollene, både setup og sense, fungerer best både online og i campaign.

 

Det er en klan på gang, men der blir ikke navnet avgjort før neste fredag. Hadde jo vert kult å fått i gang en klan nå. Hadde ver kult å ha en klan som heter gamer.no Noen som melder seg frivillig til å opprette en klan?

 

Vel vi kan gjøre klanen min om til det?

 

Nei.

 

Spørte jeg deg?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Skjul
Vel, når det gjelder meg har jeg eksperimentert litt med kontrollene, men har kommet frem til at standardkontrollene, både setup og sense, fungerer best både online og i campaign.

Det er en klan på gang, men der blir ikke navnet avgjort før neste fredag. Hadde jo vert kult å fått i gang en klan nå. Hadde ver kult å ha en klan som heter gamer.no Noen som melder seg frivillig til å opprette en klan?


Vel vi kan gjøre klanen min om til det?


Nei.


Spørte jeg deg?


Du spurte vel alle, gjorde du ikke?
Lenke til kommentar
PS: Noen som vet hvordan/hva de her trofeene går ut på?

"Achieve weekly online honor rank #4"

 

lett litt rundt ingen som er helt sikker.

Her er min teori:

Vist du spiller ganske masse en veke så får du 1 weekly honor rank. så spiller du ennda en veke så får du en til weekly honor rank (1+1=2). så for å få gull trofen "Achieve weekly online honor rank #4" må du spille ganske masse online i 4 veker. men så klart bare en teori :)

 

edit: har nå medic klassen i multiplayer. kjempe greier at modusene skifter mens man spiller, men banene er så flotte å se på at eg glemmer av og til ka eg dreiv på med :D

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar
hadde en syk opplevelse i sted, står og sikter inn på en kar med RPG, men så tar han og skyter en rakett som går RETT mot trynet mitt og den kommer fort og jeg (meg selv, fysisk) bøyer meg ned til siden for ikke "å bli truffet" :p

 

men men, hvordan kontroll innstillinger spiller dere med?

Forøvrig spiller jeg med Alt 2 og et eller to hakk ned fra høyeste mulige sensitivity på begge... Syns egentlig standard 1 er best i SP, pga bruk av L1 og L2 samtidig på Alt 2 men bruker forsatt Alt 2 for ikke å bli ubrukelig på cod :p

haha nice :D

 

Kjører også med Alt 2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...