Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Håper det ikke er mange her inne som har bestilt Killzone 2 på Absolutt Spill!!

Fikk nettopp denne mailen fra de:

 

"Vi ser at du har forhåndsbestilt Killzone 2 til PS3 fra oss. Dette spillet har release 3.mars.

 

Dessverre er vi ikke i stand til å få sendt Killzone 2 til deg på release. På grunn av en feil vil ikke Killzone 2 bli levert til oss i tide til å få sendt spillet til deg på release.

 

Vi har jobbet hardt for å få løst problemet slik at vi skulle få spillet i tide, men dessverre lar det seg ikke gjøre. Vi kan dessverre ikke gi noen konkret dato for når vi får spillet inn til oss heller, men vil gi info om dette så fort vi vet mere. Det kan uansett fort ta ett par uker før det kommer inn til oss.

 

Vi beklager dette på det sterkeste og er klar over den frustrasjonen og irritasjonen dette medfører. Vi hadde i det lengste håpet å få spillet på lager i dag, men dessverre dukket det ikke opp. Vi mente uansett det var viktig å få sagt ifra så tidlig som mulig så du har en mulighet til å skaffe spillet et annet sted dersom det skulle være ønskelig.

 

Dersom du har forhåndsbetalt vil vi selvfølgelig refundere pengene til deg dersom du velger å kanselere ordren din. Vi beklager nok en gang og jobber hardt for å få tak i spillet så fort som mulig."

 

 

Jeg er ikke så lei meg, fordi jeg har to bestillinger på KZ2 uansett. Så nå er det bare for meg å refundere pengene fra Absolutt Spill og vente på at Lefdal sender KZ2 til meg (der fikk jeg det for kun 399 totalt til og med)

Endret av SirKenneth89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville bare si at jeg nettopp snakket med Lefdal kundeservice, og etter det han kunne se var spillet mitt (killzone2) pakket og sendt. Det vil si at jeg får det i morgen eller onsdag. Forhåndsbestilte 2 killzone 2 og 2 resident evil 5 på lefdal.com i stedet for absoluttspill som jeg som regel bestiller fra.

 

Sparte ca 500 kr på å ta det fra lefdal i stedet for absoluttspill.no

Lenke til kommentar
Jeg synes de som har bestilt på absoluttspill burde holde bestillingen der jeg. Absoluttspill er såpass greie at det nesten er verdt ventingen kun for å støtte dem.

Blir Killzone 2 Special edition på meg på release, men PS3en er jo borte så.... :(

 

jeg hadde gjort det hvis det ikke var snakk om "noen uker" til de får spillet.

det blir for lenge.

Lenke til kommentar

bebeluv, veldig hyggelig skrevet men i akkurat dette tilfellet så er det ingen i absoluttspill som forventer noe annet enn kanseleringer.

 

Det er en stor titel og når elkjip og lefdal har den ca 120ish under veil kostpris så er det bare å slå til :)

 

Selvfølgelig veldig kjedelig at det oppstår problemer på større titler som denne. Eneste vi kan gjøre er å håpe at folk har forståelse for at komplikasjoner kan oppstå. Og gjøre vårt ytterste for at det ikke skjer igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Vill tro dette er et spill som blir spillt mye online fremover på PS3? har lust på et godt online fps til ps3en min, så tror eg handler Killzone 2 på elkjøp på fredag :p

 

Singel Player skal rundes først da.

Lenke til kommentar
Vill tro dette er et spill som blir spillt mye online fremover på PS3? har lust på et godt online fps til ps3en min, så tror eg handler Killzone 2 på elkjøp på fredag :p

 

Singel Player skal rundes først da.

Ja det anbefales, fordi nettopp du kan støte på sånne veldig pros i multiplayeren som meg :p

Da lærer du litt med aiming osv, noe jeg ikke trenger altså :)

Lenke til kommentar
Vill tro dette er et spill som blir spillt mye online fremover på PS3? har lust på et godt online fps til ps3en min, så tror eg handler Killzone 2 på elkjøp på fredag :p

 

Singel Player skal rundes først da.

Ja det anbefales, fordi nettopp du kan støte på sånne veldig pros i multiplayeren som meg :p

Da lærer du litt med aiming osv, noe jeg ikke trenger altså :)

 

haha skal nok klare å denge deg :lol:

Lenke til kommentar
Det spillet kommer til å forandre mitt syn på fpsspill fremover..

Ja Krosjefen, kommer til å bli helt suveren glad. Tenker slikt" Dem som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :)" :p

Blir så episk!!

 

Føler jeg blir litt kvalm jeg Toman :mellow: Hadde faktisk gledet meg til dette spillet, men av en eller annen grunn har den optimismen din ødelagt litt for meg. Vet ikke hvorfor dog :unsure:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...