Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siktinga hos meg er mye bedre en deres, med bare rakk ned på Killzone 2, da kan jeg rakke ned på Gears 2 som er det værste mpspillet jeg har testet. Og ja jeg har Gears Of War 2, PS3 og gamerpc, så ikke prøv med noe fanboyskvip mot meg :)

 

 

Alvorlig talt Toman.. Tar du det personlig om folk kommer med konstruktiv kritikk mot Killzone 2 eller??? Bryter hverdagen din sammen og du føler deg trist når folk påpeker ting folk helt klart finner irriterende med spillet??

 

Din mentalitet fremstår nesten slik:" Om dere sier det er noe feil med Killzone2, så skal jeg rakke ned på Gears of War 2"

 

Jeg personlig ser frem til Killzone 2. Jeg har planer om å kjøpe det.. Synest jeg demoen var så revolusjonerende som mange Sony-Fanboys vil ha det til?? Nei, langt i fra... Den var bra, men ikke så bra. Det var mange faktorer som irriterte meg med det, og det var mange ting jeg synest andre spill har gjort bedre før.. Men jeg kommer like vel til å kjøpe det. Og la meg åpne en dør for deg... "Jeg kan ikke fordra den ovedrevne, über macho/hjernedøde Gears of War serien, ei heller fjortis ikonet Halo, så om du rakker ned på noen av de seriene bryr meg knakene lite, og gjør ikke annet enn å fremstille deg som en grinete, liten unge som føler seg såret grunnet noen påpeker ting med hjertebarnet ditt.

Skjerp deg, og hold deg heller konstruktiv og sakelig debatt.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar

Killzone 2 website takeover game…

How does it work? – Simple. Register at Killzonewebgame.com, install a quick plug-in for your browser and from then on, wherever you go on the internet, the Helghast could be waiting to pounce.

 

Det skal jeg laste ned nå. Høres artig ut :p

 

Finnes til Firefox og IE

 

Hvis dere joiner, velg å joine team Gamer.no :)

http://killzonewebgame.com

 

 

Hahaha, det var artig :p Jeg drev å smurfa rundt da den plutselig ble ferdig å loade, så jeg døde en del. Men jeg tok de jævlene :D Fikk litt over 34144 poeng

 

http://killzonewebgame.com/stats_squad Ranka som 37 :ph34r:

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar
Siktinga hos meg er mye bedre en deres, med bare rakk ned på Killzone 2, da kan jeg rakke ned på Gears 2 som er det værste mpspillet jeg har testet. Og ja jeg har Gears Of War 2, PS3 og gamerpc, så ikke prøv med noe fanboyskvip mot meg :)

 

 

Alvorlig talt Toman.. Tar du det personlig om folk kommer med konstruktiv kritikk mot Killzone 2 eller??? Bryter hverdagen din sammen og du føler deg trist når folk påpeker ting folk helt klart finner irriterende med spillet??

 

Din mentalitet fremstår nesten slik:" Om dere sier det er noe feil med Killzone2, så skal jeg rakke ned på Gears of War 2"

 

Jeg personlig ser frem til Killzone 2. Jeg har planer om å kjøpe det.. Synest jeg demoen var så revolusjonerende som mange Sony-Fanboys vil ha det til?? Nei, langt i fra... Den var bra, men ikke så bra. Det var mange faktorer som irriterte meg med det, og det var mange ting jeg synest andre spill har gjort bedre før.. Men jeg kommer like vel til å kjøpe det. Og la meg åpne en dør for deg... "Jeg kan ikke fordra den ovedrevne, über macho/hjernedøde Gears of War serien, ei heller fjortis ikonet Halo, så om du rakker ned på noen av de seriene bryr meg knakene lite, og gjør ikke annet enn å fremstille deg som en grinete, liten unge som føler seg såret grunnet noen påpeker ting med hjertebarnet ditt.

Skjerp deg, og hold deg heller konstruktiv og sakelig debatt.

 

Uhh... Owned?

Lenke til kommentar

Jeg er enig i det mange sier. Toman du må slappe litt av når det gjelder dette spillet. Alle vet at du kommer til å bli i løpet av noen måneder uansett. Det er fps spill med fin grafikk og lignende. Det er ikke så revusjolerende som mange vil ha det til. Hva med litt saklig språk og litt mer konstruktivt. Har selv prøvd demoen. Pent spill, men ellers er det jo "just another fps" spill. No offence.. :mellow:

 

By the way. Må jo bare legge til at siktingen var ikke helt meg. Sensen står på maks, og den rører seg knapt. Og når noen sier at siktingen ikke er slik de har forventet seg tar folk helt av. Dere må jo bare innse at alle ikke har de samme meningene om sikting. Merkelig at du skal dra inn Gears of War når du skal forklare noe. <_<

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Tror jeg har sagt dette før, men for å fa samme sikte som på COD 4 (som mange har referert til når det gjelder siktingen):

 

Gå på Options > Controls. Hak av på 'Hold for aim' (eller noe i den duren, er ikke helt sikker), og velg kontrollalternativ 'Alternative 2'. Dermed må man holde inne L1 for å sikte. Problemet her er at coverknappen fortsatt er L2, noe som kan gjøre det litt trøblete å sikte i cover for noen.

Lenke til kommentar

Jeg blander inn hva jeg vil, gjør det samme som anmeldelsen til gamle gamer.no gjorde med KZ2... Helt klart jeg skal fortsette, må jo ha mine egne meninger.... Merker mer hat mot meg, but just keep em comin, da får jeg mer svar :) Og det du sa med "just another fps" dette gjelder mangen fpser, Crysis, Doom 3 og fler, men fortsatt er dem bra, den kommentaren er jeg møkklei...

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Ingen videobløff fra Sony denne gangen.

 

Når Sony ruller igang markedskampanjen før lanseringen den 25. februar, anser de det åpenbart som viktig at forbrukerne tror på dem når de sier at det vi får se i reklamen ikke bare er fri fantasi.

 

Videoen som er øverst i denne saken er tatt opp inni selve «Killzone 2», og for å bevise det har Sony nå tenkt å la PS3-eiere laste ned en spillbar versjon av reklamen på PS3-tjenesten PlayStation Store i mars.

 

- Du vil være i stand til å kontrollere kameraet og høre regissørens kommentar på hvordan produksjonen ble ferdigstilt utelukkende ved å bruke spillets teknolog, skriver Sonys markedssjef Scott Steinberg på PlayStation-bloggen.

Lenke til kommentar
Ingen videobløff fra Sony denne gangen.

 

Når Sony ruller igang markedskampanjen før lanseringen den 25. februar, anser de det åpenbart som viktig at forbrukerne tror på dem når de sier at det vi får se i reklamen ikke bare er fri fantasi.

 

Videoen som er øverst i denne saken er tatt opp inni selve «Killzone 2», og for å bevise det har Sony nå tenkt å la PS3-eiere laste ned en spillbar versjon av reklamen på PS3-tjenesten PlayStation Store i mars.

 

- Du vil være i stand til å kontrollere kameraet og høre regissørens kommentar på hvordan produksjonen ble ferdigstilt utelukkende ved å bruke spillets teknolog, skriver Sonys markedssjef Scott Steinberg på PlayStation-bloggen.

 

Spillbar?

Lenke til kommentar
Ingen videobløff fra Sony denne gangen.

 

Når Sony ruller igang markedskampanjen før lanseringen den 25. februar, anser de det åpenbart som viktig at forbrukerne tror på dem når de sier at det vi får se i reklamen ikke bare er fri fantasi.

 

Videoen som er øverst i denne saken er tatt opp inni selve «Killzone 2», og for å bevise det har Sony nå tenkt å la PS3-eiere laste ned en spillbar versjon av reklamen på PS3-tjenesten PlayStation Store i mars.

 

- Du vil være i stand til å kontrollere kameraet og høre regissørens kommentar på hvordan produksjonen ble ferdigstilt utelukkende ved å bruke spillets teknolog, skriver Sonys markedssjef Scott Steinberg på PlayStation-bloggen.

 

Har det vært en markedskampanje?

Føler jeg ikke har fått med meg så mye av den du.

Fatter ikke hvorfor de ikke utnyttet dette spillet til det ultimate med en god markedskampanje i forkant, da med tv reklame osv. slik som Gears Of War hadde.

Lenke til kommentar
Killzone 2 website takeover game…
How does it work? – Simple. Register at Killzonewebgame.com, install a quick plug-in for your browser and from then on, wherever you go on the internet, the Helghast could be waiting to pounce.

 

Det skal jeg laste ned nå. Høres artig ut :p

 

Finnes til Firefox og IE

 

Hvis dere joiner, velg å joine team Gamer.no :)

http://killzonewebgame.com

 

 

Hahaha, det var artig :p Jeg drev å smurfa rundt da den plutselig ble ferdig å loade, så jeg døde en del. Men jeg tok de jævlene :D Fikk litt over 34144 poeng

 

http://killzonewebgame.com/stats_squad Ranka som 37 :ph34r:

 

prøver dette nå men det er jo ingen helgaster som kommer lol :lol:

 

EDIT: begynner å bli lei, møter ikkje på noen xD, joina team Gamer.no

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...