Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt demoen en del ganger, og ser veldig fram til dette spillet! Og, som mange her inne nevner, så er det kun aimen som ødelegger opplevelsen til en viss grad for min del. Men heldigvis, så ser det jo ut som at det er litt mer sensitivt og raskere MP-delen, som er 90% av det jeg kommer til å spille i KZ2. Dermed har jeg ingen bekymringer lenger. Bare håper på at det heller ikke er "aim-aksellerasjon" i MP, ettersom det er noe av det verste jeg vet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit nok om Toman tar på vei, men hvorfor gjør du det bertelsen?

Jeg skjønner heller ikke folk som klager så mye over siktinga, følte den la til et realistisk trekk, ikke alt kan være det samme som vi har spilt før. Men syns også det er totalt unødvendig og forsvare det til døden, like mye som å hakke på at folk gjør det.

 

Kanskje greit at noen sier ifra til han, så han skjønner at han virker som en komplett tulling.

Jeg hakker ikke på han, men jeg påpeker at han oppfører seg som et lite barn hvis han skal drive på sånn, det er vel ingen som vil bry seg om meningene hans når de er så ensporet som man får det.

 

Jeg synes siktingen var særdeles urealistisk, som i alle andre FPS-spill hvor man alltid går med hevet våpen. Eneste unntak her er vel Operation Flashpoint, hvor man først å fremst beveger på hodet, og våpenet etter der igjen.

 

Man kan jo såklart ikke ha det i et spill som er siktet på en masse, men jeg vil heller ha det - enn et halvhjertet forsøk.

 

Min mening er at Killzone 2 ikke viser meg noe nytt, nesten alt bortsett fra det grafiske er gjort før, og jeg mener at dette spillet er ekstremt hypet opp, sammen med Halo 3.

 

Jeg leste en artikkel om anmeldere som angret på konklusjonene sine om spill, i den senere tid. De ble såklart hypet opp av alle de gode ordene, og jeg tror Killzone 2 vil havne i en slik artikkel om ikke så lenge.

Lenke til kommentar

Det jeg oppnår skjer, det varmer sjela mi :). Nevn noen spill som overgår KZ2 i animasjoner? Kan ikke se at noen andre spill jeg spiller slår KZ2, Crysis nei, COD4 nei og hvertfall ikke Halo :). Og ja jeg har dem alle, men ingen i nærheten av KZ2.. Framtidige fpser bør ha coversystem ala Killzone 2 sitt :), eller så blir det et stort minus i mitt hode :)

Lenke til kommentar

Så Killzone 2 er noe helt nytt og guddommelig når det har fine animasjoner?

Jeg mener bare at Killzone 2, bak all fasaden er et helt vanlig FPS som viser frem noen gode sider, men som blir ikke vil bli skrevet inn i en stein av gull og sendt til himmelen.

 

Halo 3 er snart to år gammelt, og kan ikke sammenlignes pga. utvikling av teknologi, derfor hadde det vært på grensen til det latterlige om de kunne sammenlignes.

Lenke til kommentar

Alle har forskjellig meninger så dritt nå i og diskuter det der på side opp og side ned :)

 

I morgen er det "live chat" med en av folkene bak KZ2. Så hvis det er noe noen lurer på her så er det bare og fyre løs! Hadde jo vært greit at de som spør om noe kopierer spørsmålet og svaret inn her så får vi andre også vite det.!

 

http://blog.us.playstation.com/2009/02/17/...ow-at-noon-pst/

 

EDIT: 1 uke igjen bare :)

Endret av MooseOnTheRun
Lenke til kommentar

å herregud... jo så klart, men slik jeg ser det sitter bare folk og skriver sine egne meninger på side opp og side ned uten og komme en fot lenger. Hvis Toman syns spillet er guddommelig pga animasjonene så la nå han syns det, hvis du syns det er "just another FPS" så er så klart det greit. Syns det blir litt som om to gutter skal diskutere hvem som er diggest av en feit dame og en tynn glamour modell. Den ene av guttene tenner på feite og syns dermed den er diggest, mens den andre gutter liker silikon og anoreksi og foretrekker dermed den... (kanskje dårlig eksempel men midt i en god episode med sopranos:) )

Lenke til kommentar
å herregud... jo så klart, men slik jeg ser det sitter bare folk og skriver sine egne meninger på side opp og side ned uten og komme en fot lenger. Hvis Toman syns spillet er guddommelig pga animasjonene så la nå han syns det, hvis du syns det er "just another FPS" så er så klart det greit. Syns det blir litt som om to gutter skal diskutere hvem som er diggest av en feit dame og en tynn glamour modell. Den ene av guttene tenner på feite og syns dermed den er diggest, mens den andre gutter liker silikon og anoreksi og foretrekker dermed den... (kanskje dårlig eksempel men midt i en god episode med sopranos:) )

 

haha :lol:

 

Anywho leste dette på playstation blog.

As many of you fans have speculated …could Killzone.com’s stats-tracking be related to that Helghast Assault Rifle replica?

replicapv2.jpg

 

hadde vert kjempe tøft å hatt denne på veggen. :)

(jada Toman vi vet at du vill ha denne så du trenger ikkje å poste :D )

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar
Alle har forskjellig meninger så dritt nå i og diskuter det der på side opp og side ned :)

 

I morgen er det "live chat" med en av folkene bak KZ2. Så hvis det er noe noen lurer på her så er det bare og fyre løs! Hadde jo vært greit at de som spør om noe kopierer spørsmålet og svaret inn her så får vi andre også vite det.!

 

http://blog.us.playstation.com/2009/02/17/...ow-at-noon-pst/

 

EDIT: 1 uke igjen bare :)

 

Står jo februar den 18 :o

Lenke til kommentar

Tror dette spillet blir noe av det bedre i 09, lover iaffal veldig bra! Spilt igjennom demoen noen ganger nå, og forventningene er ikke akkurat blitt mindre ;) Er delvis enig dette med siktingen, men tror dette blir en vanesak etterhvert. Ser frem til å kjøre online :D

 

PS: Ny på forumet, be gentle :p

Lenke til kommentar
Tror dette spillet blir noe av det bedre i 09, lover iaffal veldig bra! Spilt igjennom demoen noen ganger nå, og forventningene er ikke akkurat blitt mindre ;) Er delvis enig dette med siktingen, men tror dette blir en vanesak etterhvert. Ser frem til å kjøre online :D

 

PS: Ny på forumet, be gentle :p

 

Nøyaktig samme oppfatning som jeg har. :)

 

Velkommen!

Lenke til kommentar

Bare 6 dager igjen til jeg blir innelåst med Killzone 2. Da skal det ikke røres noen 360 på ukesvis, tror den kan bli pakket ned fordi det er ikke noe spill til den :p... Skal bare geeke KZ2 only, men kansje sjansen byr seg så river jeg fram 360 og slappe av med PoP =>

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Toman85 er det du som er han trøndern som klikker over LIVE hele tida :p ???

Hahahah nei!! For det første er jeg ikke trønder, hvorfor skulle jeg vært det :p.

Er nok rogalending, nærmere sagt 1 time unna Stavanger :p, litt som bondeplass... hehe

 

UUu det våpenet vil jeg ha seff!!

Bare noen dager igjen!! Til det smeller for meg :D

Lenke til kommentar
Toman85 er det du som er han trøndern som klikker over LIVE hele tida :p ???

Hahahah nei!! For det første er jeg ikke trønder, hvorfor skulle jeg vært det :p.

Er nok rogalending, nærmere sagt 1 time unna Stavanger :p, litt som bondeplass... hehe

 

UUu det våpenet vil jeg ha seff!!

Bare noen dager igjen!! Til det smeller for meg :D

Ja det e isje lett for oss bondeknøl... eller nå bur vel eg en plass mellom Nord-Jæren og Nedre Sirdal (Ålgård) Faen så ingenmanns plass.

 

Eg sitte her å debatere me meg sjøl om eg ska kjøba det eller isje. Eg e jo egentlig motstander av FPS te konsoll, men itte eg prøvde demoen så va det jo ganske bra. Problemet e jo bare at eg e så vanvittigt sugen i kontrollen av spelaren. Tror eg må kjøba det bare så eg kan mestra kontrollen på det.

Lenke til kommentar
Producer Angie Smets talked about post-release DLC on the European PlayStation site. She notes that split-screen co-op had to be axed due to the overwhelming graphical demands of the game. However, the team at Guerrilla Games is looking into what they can do once the game is out to the public. "We're investigating [co-op] now for downloadable content," she says. "We're looking at what would be the nicest possible things for downloadable content. We've already started on maps ... we're not allowed to talk about anything else unfortunately!"

 

Linksi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...