Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Har fått spilt det litt på MP. Syntes det var ganske moro. Du ser både helghast og ISA på lang avstand. Eneste jeg syntes er litt dumt er at du må komme deg både en og to og tre ranker opp bare å få det første klassen >.< Hadde håpet at det skulle være litt enklere, men når aimen sittet bedre så kommer vel poengene fortere inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjul
Vel, når det gjelder meg har jeg eksperimentert litt med kontrollene, men har kommet frem til at standardkontrollene, både setup og sense, fungerer best både online og i campaign.

 

Det er en klan på gang, men der blir ikke navnet avgjort før neste fredag. Hadde jo vert kult å fått i gang en klan nå. Hadde ver kult å ha en klan som heter gamer.no Noen som melder seg frivillig til å opprette en klan?

 

Vel vi kan gjøre klanen min om til det?

 

Nei.

 

Spørte jeg deg?

 

Du spurte vel alle, gjorde du ikke?

 

Joa, alle unntatt han ;) Punktum!

Lenke til kommentar

Spilt meg temmelig dypt in i Single playeren, klarte ikke å gi slipp så lett:) hehe.

Var som jeg håpte, intenst, actionfylt, brutalt på måter jeg ikke hadde trodd.

Dialogene mellom lagkameratene er litt sketchy og litt for tørr humor for min del. Men derimot Garza er en som falt lett i smak og man fikk sansen for. Dog jeg har feelinga at for å komme deg igjennom noe som de gjør, er vel brutalt snakk og mangel på følelser en god ting, ellers blir du slukt opp i helvete som er rundt deg. Jaja masse analyseringer. Kan bare si at killzone 2 levde opp til mine forventninger uten tvil, syns historien er konge og jeg har satt med gåsehud nesten hele spillet. =)

Lenke til kommentar
Skjul
Skjul
Vel, når det gjelder meg har jeg eksperimentert litt med kontrollene, men har kommet frem til at standardkontrollene, både setup og sense, fungerer best både online og i campaign.

Det er en klan på gang, men der blir ikke navnet avgjort før neste fredag. Hadde jo vert kult å fått i gang en klan nå. Hadde ver kult å ha en klan som heter gamer.no Noen som melder seg frivillig til å opprette en klan?


Vel vi kan gjøre klanen min om til det?


Nei.


Spørte jeg deg?


Du spurte vel alle, gjorde du ikke?


Joa, alle unntatt han ;) Punktum!



Fint om dere kunne tatt klan praten din i tråden din HCG1997.
Kanskje det ikke kommer så mange innom tråden din og derfor ønsker du å markedsføre deg via. denne tråden, men gutt: Du må skjønne at hvis det er lite folk i klan tråden din, så gir de rett og slett

faen

i det.

Ellers kan jeg si at jeg og CheesyJunk er i planleggingsstadiet angående en KZ2 klan og ta kontakt til meg via. pm om du kan bidra med noe i startfasen.
_____________________________________

Er det slik at alle eksemplarene av spillet som selges, er limited edition/steelbok og (?) , eller er dette egne utgaver som koster mer og som de har i de fleste/alle spillbutikkene?eller som man kun kan få via. forhåndsbestillingen som var?

Lenke til kommentar
Er det slik at alle eksemplarene av spillet som selges, er limited edition/steelbok og (?) , eller er dette egne utgaver som koster mer og som de har i de fleste/alle spillbutikkene?eller som man kun kan få via. forhåndsbestillingen som var?

Jeg har plastikk versjon fra Elkjøp, bruttern har matboksen fra Gamestop, er alt jeg vet :p

Lenke til kommentar

Ok, dagen over (jobb i morgen, oh noes) og jeg må bare si et par ord om spillet:

 

Jeg hadde sånn middels passe forventninger (akkurat som jeg pleier ved overhypa spill), men jeg må virkelig si at jeg ble veldig overasket.

Gameplayet er jo genialt! Siktinga som folk tydeligvis klager over er et ikke-problem (den føles helt naturlig). Grafikken er snasen. AI'en er på noe av det beste jeg har sett, om ikke det beste. Spillet er virkelig som det burde være!

 

MP har jeg ikke spilt så mye enda, men det ser veldig artig ut =) Kommer nok til å spille så mye jeg har tid til.

Det er bare å legge meg til friends-lista: decreeofj, så kan vi jo ta et game sammen? =)

 

Til alle, god natt og KOS dere med Killzone 2.

Endret av Decreeofj
Lenke til kommentar

Ble akkuratt ferdig med campaign, på 6 timer 37 minutter, syns det var litt kort jeg? Men alikevell står det 46% completed på SP. Kjipt og bli ferdig så fort, meen, må jo prøve på Elite også da. :p

Noen andre som har spilt ferdig campaign? Slutten var _deilig_! Såe, nå får det bli litt MP da :)

Lenke til kommentar

føfaen, stats siden til KZ2 er noe av det drøyeste jeg har sett.

de har t.o.m en "playback" sak så man kan se små dotter løpe rundt på kratet.

ufattelig hva de tracker på dette spillet.. :o

 

spillet ble fort litt bedre når man får dreisen på kontrollen, og skrudde den litt på vansklighetsgraden.

Lenke til kommentar
Spilt 4 timer allerede med mp og jeg elsker det, får nesten alltid 10+ mer kills en deaths :p. Må sjekke ut den siden ja, vil se hvor god jeg er :p

 

Hvis du klarer å rive deg vekk fra speilet på badet ditt da...

 

Og for å tilføye noe fornuftig: Spillet er gøy så langt. Var kanskje litt i letteste laget på normal vanskelighetsgrad, så det blir nok flere gjennomspillinger senere. :)

Endret av TiLT
Lenke til kommentar

fy satan. :D

gunnerj.jpg

 

Here's a good incentive for Killzone fans to get the upcoming PS3 shooter early. If you play the game any time between March 1st and March 14th, you'll get a chance to win this replica rifle. There will be a winner every single day, determined by stats collected by Killzone.com. These rifles won't be available in stores, so make sure you play Killzone 2 non-stop for the best chance of winning

 

hadde vert konge å fått en slik en. (er usikker om dette gjelder Europa)

 

kilde: http://blog.us.playstation.com/2009/02/25/...-rifle-replica/

 

Forskjellige regler kver dag.

 

Day 1: Max number of Helghast killed by a single grenade

Day 2: Total Number of helmets popped

Day 3: Least time taken to kill Radec

Day 4: Total amount of Boltgun Kills

Day 5: Most Assassinations

Day 6: Highest Kill ratio

Day 7: Most revives performed

Day 8: Highest All Weapon Accuracy

Day 9: Most spawn deploys

Day 10: Best sniper Accuracy

Day 11: Highest killingspree

Day 12: Most headshots

Day 13: Most Games Lost

Day 14: Most games played as ISA

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...