Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, er det noen som vet når IS-4 skal bli tier 10 tanks? Jobber meg opp mot den nå, men redd jeg ikke skal rekke det før den blir oppgradert...

Såvidt jeg kan huske blir dette ikke i 2011 og mener å huske at estimat er Q1 2012, slik at hvis du begynner å nærme deg så bør dette gå bra.

 

Edit: Mener at Object 252 er den som skal "erstatte" IS 4 når denne blir tier X se link:

 

http://overlord-wot.blogspot.com/2011/09/2012-mystery-revealed.html

Endret av BEPP
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes ikke M6 var så dum, jeg. Grinden til T29 var for min del mye kortere enn grinden til M6.

Ref mine stats:

T1 Heavy - 126 battles

M6 - 48 battles

 

Og når du først kommer til T29 er treet herlig.

T29 er beste tier 7 sammen med Tiger (p), T32 er for min del den beste Tier 8 og T34 er faktisk ikke så verst hvis du sparer free xp på forhånd og kjøper beste kanon direkte, slik jeg gjorde. Har aldri konvertert xp, men så lenge du ikke bruker det du får fra vanlige kamper kan du samle opp noen digre reserver. Jeg har fortsatt 70 000 free xp jeg kan bruke, selv om jeg har brukt ihvertfall 140 000 tidligere.

 

T34 blir for øvrig en premiumtank om et par måneders tid. Det var grunnen til at jeg kjappet meg opp treet i utgangspunktet. Nå satser jeg på å skaffe meg T30 før den blir en tank destroyer.

Endret av Materie
Lenke til kommentar

Har nå endelig kjøpt T30 og brukt den en del kamper. Så nå er jeg ferdig med mine grinds til "free tanks and garage slots"

(T34->premium/T103, T30->TD/T110, KV->KV-1/KV-2, KV-3->T7/T-150, IS-4->T10/Object 252)

 

5 gratis tanks med 100% crew og 5 garage slotter :)

 

Nå får jeg vel grinde opp 6,1mill credits til og kjøpe meg IS-7 som jeg har researchet for lenge siden. Men tror jeg skal kjøpe VK3601 (H) først...

Lenke til kommentar

Har nå endelig kjøpt T30 og brukt den en del kamper. Så nå er jeg ferdig med mine grinds til "free tanks and garage slots"

(T34->premium/T103, T30->TD/T110, KV->KV-1/KV-2, KV-3->T7/T-150, IS-4->T10/Object 252)

 

5 gratis tanks med 100% crew og 5 garage slotter :)

 

Nå får jeg vel grinde opp 6,1mill credits til og kjøpe meg IS-7 som jeg har researchet for lenge siden. Men tror jeg skal kjøpe VK3601 (H) først...

Impressive :)

Lenke til kommentar

Svidde av noen xp og credits (og gull) og fikk meg en T 50-2 elite fra match en i natt. Vet av erfaring at disse er pain men fy søren så morro, spinner rundt i 70 km/t og skyter hull i alt som kommer i min vei. Tok ut en panther i kjørte sikkert 20 runder rundt ham uten at han eller andre på teamet hans traff meg en gang...helt konge og frusterende for motparten.

 

For de som vurderer dette som en vogn for morro så anbefales den på det sterkeste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...