Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig aldri syntes at balansen har vært spesielt dårlig, til tross for at jeg stort sett bare har spilt tanksene som regnes som underdogs...

Men at det går en del penger, er det liten tvil om :-P Men så er det bare dette ene spillet jeg spiller også, så det er vel ikke så ille :-)

 

Kjøpte akkurat et år med premium :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

+1 på VI_II.

 

De gangene jeg har tid til å sette meg noen kvelder og kjøre platoon , spiller vi et par 3 stykker sammen og det er veldig artig.

kjøpte meg det billigste headsettet jeg fant på teknikkmagasinet, fatlity ett eller annet med avtagbar mic og av og på+ volum justering på ledningen.

 

ikke blitt så mange kamper som de mest hardcore gutta, men det er er artig spill.

 

http://uc.worldoftanks.eu/uc/accounts/500355173-maxmekker/

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig aldri syntes at balansen har vært spesielt dårlig, til tross for at jeg stort sett bare har spilt tanksene som regnes som underdogs...

Men at det går en del penger, er det liten tvil om :-P Men så er det bare dette ene spillet jeg spiller også, så det er vel ikke så ille :-)

 

Kjøpte akkurat et år med premium :-)

 

Jeg mente balansen i forhold til hvor mye dette koster.

 

1 år med premium er jo omtrent det samme som det koster og spille andre online spill. I tillegg trenger man convert XP, flere tank slot, og ville ikke en gull tank eller 2 vært noe?

Poenget er at dette er way-to-expensive synes jeg.

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig aldri syntes at balansen har vært spesielt dårlig, til tross for at jeg stort sett bare har spilt tanksene som regnes som underdogs...

Men at det går en del penger, er det liten tvil om :-P Men så er det bare dette ene spillet jeg spiller også, så det er vel ikke så ille :-)

 

Kjøpte akkurat et år med premium :-)

 

Jeg mente balansen i forhold til hvor mye dette koster.

 

1 år med premium er jo omtrent det samme som det koster og spille andre online spill. I tillegg trenger man convert XP, flere tank slot, og ville ikke en gull tank eller 2 vært noe?

Poenget er at dette er way-to-expensive synes jeg.

Er delvis enig. Har vel brukt en god del penger på det. Dumt at de ikke hadde 1 års med premium tilgjengelig fra launch, hadde kanskje holdt på endel spillere, og vært et mere økonomisk valg for meg. Tor ikke jeg gidder å putte i mere penger. Får se etter 7.0 patchen.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt WoW, men koster ikke det 100 kr måneden? 1 år med premium er bare 605 kroner, som betyr at per def kan du bruke enda 24 000 gull på andre ting, dersom man ønsker.

Og i utgangspunktet er det jo mulig å spille gratis :-)

Men jeg må innrømme at de to ukene jeg har spilt uten premium har sugd :-P Men jeg merker at jeg klarer meg fint uten alt det andre. Selv om jeg må innrømme at jeg har over 300 000 potensielle free XP som jeg gjerne vil cashe ut :-P

Men dersom man kjøper en Löwe og en Type 59, så har du vogner til å hove inn cash, så da er du i utgangspunktet good to go :-) Og da har du brukt 1200 på et år :)

 

Jeg gleder meg til franske tanks, jeg :-)

Håper at til og med Tier 10 har fullautomatisk loading ^^ (I praksis fungerer det som en del av kanonene på de lave tier)

Lenke til kommentar

Synes ikke spillet er spesielt dyrt, jeg. Har vel brukt 40€ eller noe hittil, og har klart meg fint med det. Så lenge man ikke kjøper premium hele tiden koster jo ikke spillet spesielt mye. Cashe inn for å få free xp er heller ikke nødvendig, så lenge man spiller med alle tankene man kommer over. Selv liker jeg dette, inkludert å spille med tanks som er dårlige før de er makset, ettersom dette gir meg bedre innsikt i hvordan jeg skal sloss mot forskjellige fiender med forskjellig utstyr som jeg møter på i en kamp. MÅ du ha free xp får du jo litt hver gang du får xp. Selv har jeg mer enn 150 000 free xp uten å ha betalt noe for konvertering :) Skal bruke dette til å unlocke T34 hvis jeg ikke har nok xp på T32 før updaten hvor T34 blir premium kommer ut.

Endret av Materie
Lenke til kommentar

Er løwen fortsatt en chas maker? kjøpte den før den gikk opp i pris, og alle, og meg, hovet inn på kamper. artig, men jeg synes ikke det er de samme beløpene nå som det var. Ellers er det bare jeg som suger, for lite kamper....

 

Det er lenge siden jeg sist fikk over 150 000, men jeg tror det er mer at vi er blitt dårligere ;-P Det har ikke stått noe om endringer på Löwe.. Sjekket nå for sikkerhetsskyld :-P

Uansett er det liten tvil om at den fremdeles er den beste :-)

 

 

Oh.. Jeg har ikke kjøpt Type 59, men har hørt at den kan måle seg. Derfor skal jeg nok få kjøpt den når jeg endelig går for free XP igjen, og måle dem imot hverandre slik jeg har gjort tidligere med flere tanks :-)

Lenke til kommentar

Og nettopp den holdningen der er grunnen til at artilleri ødelegger spillet. Aner ikke om de har skrudd på igjen tracers nå, men det var noe dritt med mye artilleri både når jeg spilte selv, eller spilte medium. Med TD eller HT var det den viktigste grunnen til frustrasjon. Mulig erfaringene mine er farget av at jeg de siste ukene jeg spilte stort sett brukte T9/T10 tyske tanks.

Deg om det.

Tracers er på, men kun om tanken som skyter er spotta. Irriterende nok. Kan ikke sitte bak en busk og se etter tracers der arty vanligvis gjemmer seg lenger. :(

Jeg digger arty, men så har jeg ikke noe høyere enn et par tier 8 heavies, men føler jeg får nok kamper med tier 8 arty og tier 9/10 tanks likevel.

Lenke til kommentar

Er løwen fortsatt en chas maker? kjøpte den før den gikk opp i pris, og alle, og meg, hovet inn på kamper. artig, men jeg synes ikke det er de samme beløpene nå som det var. Ellers er det bare jeg som suger, for lite kamper....

 

Det er lenge siden jeg sist fikk over 150 000, men jeg tror det er mer at vi er blitt dårligere ;-P Det har ikke stått noe om endringer på Löwe.. Sjekket nå for sikkerhetsskyld :-P

Uansett er det liten tvil om at den fremdeles er den beste :-)

 

 

Oh.. Jeg har ikke kjøpt Type 59, men har hørt at den kan måle seg. Derfor skal jeg nok få kjøpt den når jeg endelig går for free XP igjen, og måle dem imot hverandre slik jeg har gjort tidligere med flere tanks :-)

 

Löwe er nok framdeles den beste pengemaskinen, men Type 59 er ikke langt unna. Forskjellen er dog at Type 59 er steike morro å kjøre med og har en helt annen spillestil enn löwe. Spiller ganske mye med begge to, men nå som jeg har fått teken på Type 59 så velger jeg den framfor Löwe selv om man tjener marginalt mindre.

Lenke til kommentar

Type 59 har jeg enda til gode å havne i tier 10 kamp med, men har ved flere anledninger opplevd å være topp tanks i kamper uten heavies.

Ellers er det en fin miks.

 

Löwe blir ganske konsekvent kjørt i tyngre kamper, og jeg kan knapt huske å ha vært top tanks med den. Havner også ganske ofte i kamp med Tier 10, og da gjerne 3-4 tier 10 på hver side. Ikke positivt :p

Lenke til kommentar

Ja, Type 59 er langt lavere matchet.

De kan ikke havne i kamp med Tier 10 eller Tier 7+ arty. Ikke Tier 9 medium heller.

 

De tanksene som er aller høyest ranket av alt, er Tier 8 Arty.

 

Her er en illustrasjon av dette:

http://overlord-wot.blogspot.com/2011/09/updated-match-making-chart.html

 

Jeg synes jeg havner med usedvanlig lite Tier 8 SPG, selv om det jeg spiller er kun Tier 8+ (Utenom Hummel og T2 Light xD)

Lenke til kommentar

Er løwen fortsatt en chas maker? kjøpte den før den gikk opp i pris, og alle, og meg, hovet inn på kamper. artig, men jeg synes ikke det er de samme beløpene nå som det var. Ellers er det bare jeg som suger, for lite kamper....

 

Det er lenge siden jeg sist fikk over 150 000, men jeg tror det er mer at vi er blitt dårligere ;-P Det har ikke stått noe om endringer på Löwe.. Sjekket nå for sikkerhetsskyld :-P

Uansett er det liten tvil om at den fremdeles er den beste :-)

 

 

Oh.. Jeg har ikke kjøpt Type 59, men har hørt at den kan måle seg. Derfor skal jeg nok få kjøpt den når jeg endelig går for free XP igjen, og måle dem imot hverandre slik jeg har gjort tidligere med flere tanks :-)

 

Type 59 anbefales, MYE artigere enn Löwe. Er nok litt OP pt men dette skyldes nok matchmaking mer enn noe annet. Er i prakis en T 54 light men vesentlig lettere matchmaking, slika at når man er i øvre del av Tier så får man fort 4-5 kill's + tilgang på å skyte opp arty...som er min favoritt kill:)

 

Bra eller artig match i natt forresten :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ja, det var egentlig en bra match, bare synd de var så utrolig organiserte :-P De hadde fire T-54 der jeg var, i tillegg til annet småplukk, og siden de var så mange var det ingen som egentlig turte noenting, og arty fikk mer spillerom enn de trengte... Og på din side kom alle heavyene relativt samtidig.

 

Når det skal være sagt, så var det veldig tydelig at de T-54ene hos oss i hvert fall ikke var i platoon, og det virket som om det var mer tilfeldig at de var der sammen :-P Hadde de sammarbeidet, hadde kampen vært over på 3-4 minutt :-P

Lenke til kommentar

Ja, de er til tider vanvittig morsomme. Eller, har ikke prøvd Chaffee og VK28, men om de er halvparten så morsomme som T-50 og T-50-2 så lover det godt.

Jævlig artig å spinne rundt en tier 10 tank med T-50-2 slik at han fokuserer på meg (som han ikke kan treffe) i stedet for de som står og skyter på han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...