Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grinder mot E-50 vurderer å hoppe over både PI og PII og går rett til E-50 men usikker på om det er verdt å bruker så mye free xp (antagelig ikke) og om det er moduler våpen tracks ol. så uansett må reasearches underveis. Har beregnet at jeg trenger ca 400 000 xp for å starte med elite e-50 basert på hvor jeg er idag.

 

Inspill anyone?

 

Leifen: Traff Rottweiler forrige kveld, bra å sette nådeskuddet i ham m/ T54 :)

Lenke til kommentar

PII skal være ganske bra.

Hvis du allerede har Heavy-linja, er det ingen grunn til å ta PII heller...

På den andre siden... Det eneste du mangler for å få elite PII hvis du har Heavy-linja, er 20200 XP utenom det du MÅ igjennom :-P

Dersom du ikke har heavy-linja, vil du bare ta med deg tre moduler til neste, det inkluderer radioen som brukes i hele det tyske, så så lenge du har noe tysk, burde du ha den FuG 12 allerede :-)

 

Rottweiler var forresten han som fikk over 14 000 ;-P

Lenke til kommentar

Pantheren virker som en grusom tank til man får seg lange 7,5'en i og med at man for det meste sloss mot høyere tiers.

 

Går man tyske mediums slipper man ikke unna den situasjonen. Å hoppe over panther vil resultere at man kan må bruke stock gun på panther ii. Panther er ganske gøy når man har 75 L/100

Lenke til kommentar

El Alamein Special

 

World of Tanks starts the El Alamein Special at 5:30 am UTC October 21st and will run it until 5:00 am UTC October 24th. And now we are glad to share

the features of the Special!

 

1.Double credits income earned from the following vehicles:

•PzKpfw III

•PzKpfw IV

•Marder II

•Sturmpanzer II

•M3 Lee

•M3 Stuart

•M4 Sherman

•M7 Priest

•Valentine

• Churchill

2.Double rates for crew training

3.Premium Consumables half-price reduction

 

Take the chance to use the offers at full and enjoy scoring frags on the battlefields with us!

Lenke til kommentar

har ikke spilt så mange kamper enda, men har tatt et par med pz4. nå er det veldig mange som spiller blant annet pz4 pga el alamein special, men kommer generelt ikke i så mange høye tier kamper nå. vet ikke om det er tilfeldig, for har ikke akkurat så godt grunnlag å si noe enda, men virker som det er bedre balansert nå..

Lenke til kommentar

Ok. Blir spennende å prøve. Har spilt bare 3 kamper med kv i dag, og da var jeg top/mid tier. Men som jeg sa i sta, nå er det veldig mange pz4/m3lee osv

Edit: hvis du ser på matchmaking chart så er t1 heavy lettere matchet enn ande tier 5 heavy(kv) den kanonen fungerer ikke så bra med veldig høye tiers

Endret av Quickcraft
Lenke til kommentar

Opplevde noe rart idag. Fikk tlf akkurat når jeg hadde startet en kamp (med Löwe). Så mens klokken tikket ned til gamestart, trykket jeg exit. Vanligvis får man da 0 credits og 0 xp. Men ikke idag. Fikk 902 xp (dagens-dobbel), og 36 002 i credits. Underlig. Så jeg prøvde liksegodt en gang til..... Denne gang fikk jeg 202 xp og 12000 credits. Men dette fungerte ikke på noen annen tanks jeg prøvde.

 

Kanskje fordi Löwe er kjøpt med ekte penger at dette fungerer? Noen som har andre kjøpte tanks, f.eks T-59, som kan prøve å se om dette fungerer?

 

Iaf gå dette "blod på tann". Nå kan jeg bare starte Löwe hele tiden, får så å bryte å spille med en annen tanks :tease:

.....og credits bare "renner" inn. He-he

Lenke til kommentar

Opplevde noe rart idag. Fikk tlf akkurat når jeg hadde startet en kamp (med Löwe). Så mens klokken tikket ned til gamestart, trykket jeg exit. Vanligvis får man da 0 credits og 0 xp. Men ikke idag. Fikk 902 xp (dagens-dobbel), og 36 002 i credits. Underlig. Så jeg prøvde liksegodt en gang til..... Denne gang fikk jeg 202 xp og 12000 credits. Men dette fungerte ikke på noen annen tanks jeg prøvde.

 

Kanskje fordi Löwe er kjøpt med ekte penger at dette fungerer? Noen som har andre kjøpte tanks, f.eks T-59, som kan prøve å se om dette fungerer?

 

Iaf gå dette "blod på tann". Nå kan jeg bare starte Löwe hele tiden, får så å bryte å spille med en annen tanks :tease:

.....og credits bare "renner" inn. He-he

Lykke til i jakten på å bli identifisert som en kødd fordi du ødelegger for laget før kamoen har begynt, og samtidig bevege deg inn i en gråsone for hva som er lov (bots ol. som gjør mye det samme er forbudt og fører til ban).

Lenke til kommentar

Haha, jeg merker at jeg er for stats-hore til å gjøre noe slikt xD

Du får jo ELENDIG gjennomsnittsXP og dårlig uttelling med credits per match. Samt at jeg ikke kan forstå noe annet enn at det påvirker win-ratio i negativ retning. På den andre side, så betyr jo ikke stats noe mer enn hva du gidder å bry deg om selv, og det er også det absolutt eneste xD

Lenke til kommentar

Haha, jeg merker at jeg er for stats-hore til å gjøre noe slikt xD

Du får jo ELENDIG gjennomsnittsXP og dårlig uttelling med credits per match. Samt at jeg ikke kan forstå noe annet enn at det påvirker win-ratio i negativ retning. På den andre side, så betyr jo ikke stats noe mer enn hva du gidder å bry deg om selv, og det er også det absolutt eneste xD

Agreed, kan ikke leve et fullverdig liv med 44% W/R og 200 xp i snitt. På den annen side who cares.

 

Uansett dette må være en feil og temporært, antar at det er nok kødder der ute til at dersom dette var allment kjent ville det blitt et problem..kan ikke tenke meg at dette er en "gave" til de som kjøper tanks (som meg selv)

 

 

PS: Vedrørende min grind til E-50 så besluttet jeg å hoppe over DB og Panther I men kjøpte P II. Vet ikke om jeg har fått hjelp av den nye MM ved at jeg kjører "ny" PII som er fullt oppgradert, men har hatt en del matcher hvor jeg bare har rullet over motstander og har pt ca 70 W/R på denne. Dog er utvalget for lite til å si at dette er signifikant men lå vel på 15% W/R på samme tid med T 54. Mao godt fornøyd med valget og ser frem til E-50.

 

 

PS: Smurf du får komme deg tilbake fra NY sp det blir litt fart i tråden igjen

Endret av BEPP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...