Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Tiger (p) på fredag. Har over 40 000 xp på den nå, selv om jeg ikke fikk spilt siste femdobbel (begynte klokka 2 i natt, endte klokka 7 i morges). Veldig fornøyd, spesielt siden jeg egentlig ikke spilte SÅ mye :)

 

Jeg misunner deg med 200 armor i fronten. Har Tiger vanilla jeg og bare halvparten, og er litt misunnelig når jeg ser andre med Tiger P :p

 

Hvilke tier havner du i? Tror jeg havner som topp-tier i 50% av tilfellene :)

Lenke til kommentar

Blæ, fikk ikke med meg x5 denne gangen. Irriterendes.

 

Har spilt en god stund med IS-3 nå, må si det har vært helt håpløst. Har vel sa 29% victory med den så langt. Helt forferdelig. Men har lest at det skulle bli veldig mye bedre med den beste kanonen. Så jeg har sliti og jobba meg oppover, det har tatt irriterende lang tid. Men endelig, i går kveld. Da fikk jeg den. Jeg hadde forventa meg en forbedring, men ikke til de grader forbedring. Den gikk fra ræva til super duper med en gang. Har troa på at jeg greit skal komme meg tilbake til en 50/50 ratio i god tid før IS-4 (laaangt inn i fremtiden :p)

Lenke til kommentar

Kjøpte Tiger (p) på fredag. Har over 40 000 xp på den nå, selv om jeg ikke fikk spilt siste femdobbel (begynte klokka 2 i natt, endte klokka 7 i morges). Veldig fornøyd, spesielt siden jeg egentlig ikke spilte SÅ mye :)

 

Jeg misunner deg med 200 armor i fronten. Har Tiger vanilla jeg og bare halvparten, og er litt misunnelig når jeg ser andre med Tiger P :p

 

Hvilke tier havner du i? Tror jeg havner som topp-tier i 50% av tilfellene :)

 

Tror ikke det er noen spesielle regler for Tiger (p), så havner vel i samme tiere som deg. Ganske bra, altså :)

 

Siden så mange gikk glipp av forrige, tar jeg dette med stor tekst:

Ny special til helga, til minne om El Alamein! Ikke sagt hva den inneholder enda.

 

Jeg er veldig fornøyd med at jeg kjøpte en måneds premium forrige fredag nå! ^___^

Endret av Materie
Lenke til kommentar

Typisk at det blir ny special den helga jeg ikke kan spille fordi jeg er i New York og drikker meg snydens / ser ting jeg ikke før har sett. :p

 

 

Haha. Hadde heller valgt NY med venner e.l. fremfor å sitte her hjemme og spille WoT en helg :p

 

Du tok en KV og en T25AT?

 

Hvilken kanon har du egentlig på den?

 

Holder meg til 57 mm ZiS-4 pga penetration og skuddtakt.

 

Du er uansett rask nok i T-50-2 til å sirkle ALT utenom andre T-50'er så lenge du er på åpen grunn.

Bare vær veldig klar over hvor resten av fiendelaget er så du ikke blir snipa mens du plukker noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...