Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, jeg kjørte rett inn i "løvens hule" på høyre flanke...

Topp 100 lista for defence points, imponerende :thumbup:

ehhh..? Topp 100 lista..? Hvor?

Glem det, fant det, plass 94. Vet ikke hvordan de regner ut, om det gjelder alle tanks tilsammen? Men det blir vel mye defence med TD :p

 

Sjekk ranking for defence points på 94 plass

 

EDIT: OK fjernet link

 

Du er jo topp 1000 på capture også så så mye defence kan det jo ikke ha vært

Endret av BEPP
Lenke til kommentar

Kjørt litt Tank Companies nå i det siste og det må sies at det er relativt morsomt.

Kun kjørt IS-7 i TC til nå (en tank jeg egentlig ikke likte så veldig godt i random battles) og har gått i ca 60% wins totalt på de kampene jeg har kjørt.

 

Random battle med IS-7 er litt som å skyte seg i foten for min del. Fungerer ganske dårlig å være aggresiv når jeg ikke kan stole på backupen min (vet jo ALDRI hva de finner på).

 

IS-7'en er for lett å drepe i forhold til andre tier 10 tanks om den blir utsatt for en flanking e.l. spør du meg. Gjelder jo forsåvidt T30 også, men den slår ihvertfall jævlig hardt.

Nytter lissom ikke å vente på backup heller fordi du dør så fort. Så har blitt mest tap i random battles.

Lenke til kommentar

Har aldri prøvd spillet med klan/par-spill. Regner med man må ha headset med både høre og mikrofon, eller? Hadde jo vært kult å prøve en gang, men da må jeg evt ta en tur å kjøpe slikt headset... Har jo bare vanlig headset fra en ipod :cool:

Er med i clan, mange der har installert team speak, noe som kan lette ingame coms. Finnes fler av denne typen SW man har inntrykk av dette er en av de mest populære. Har ikke installert dette selv men tror dette i praksis blir som en tlf konferanse hvor alle er på samme linje. Har kjørt platoon et noen ganger med ingame chat funker bra (trykker bare Q for å snakke til de andre i platoon), du må da ha headset med mic for at dette skal funke. Hvis du skaffer deg headset så kjører jeg gjerne platoon en kveld. (med forbehold om disp fra fruen)

Lenke til kommentar

"Du er jo topp 1000 på capture også.." Har du bladd gjennom alle sidene, eller finnes det en måte å søke på nicket?

Det blir ikke mye defece med BT-7, T-54 og T-50-2..... :tease:

Du kan søke alle nick her: http://uc.worldoftanks.eu/uc/accounts/

 

Greit å ha når noen kaller deg noob ingame så kan man slå hardt tilbake med facts ASAP

 

Kjørt litt Tank Companies nå i det siste og det må sies at det er relativt morsomt.

Kun kjørt IS-7 i TC til nå (en tank jeg egentlig ikke likte så veldig godt i random battles) og har gått i ca 60% wins totalt på de kampene jeg har kjørt.

 

Random battle med IS-7 er litt som å skyte seg i foten for min del. Fungerer ganske dårlig å være aggresiv når jeg ikke kan stole på backupen min (vet jo ALDRI hva de finner på).

 

IS-7'en er for lett å drepe i forhold til andre tier 10 tanks om den blir utsatt for en flanking e.l. spør du meg. Gjelder jo forsåvidt T30 også, men den slår ihvertfall jævlig hardt.

Nytter lissom ikke å vente på backup heller fordi du dør så fort. Så har blitt mest tap i random battles.

Har forsøkt dette en gang, vi klarte bare å stille men 4 mann maks tier 8 mens motpart var 15 stk hovedsakelig tier 10 og 9....fikk 25 xp :(

Lenke til kommentar

Har forsøkt dette en gang, vi klarte bare å stille men 4 mann maks tier 8 mens motpart var 15 stk hovedsakelig tier 10 og 9....fikk 25 xp :(

 

Funker ikke å stille opp til companies med mindre enn 3-4 tier 10 heavies. Vi kjører for det meste 3x IS-7, 2x Maus/E-100 og resten fordelt på en scout og Arties.

 

IS-7'ene er breakthrough tanks mens Maus/E-100 holder igjen i chokepoints. Scouten (oftest T-54) kjører kun rundt og spotter for arty for så å retreate så han kan spotte videre.

Lenke til kommentar

Maks 2 arty per spill hadde fikset alt.

Pff, da hadde man ikke kunna platoona med 3 arties og raina destruction over pubbies.

Så clanen og jeg hadde i alle fall blitt unhappy. Ingenting som er så morsomt som 3 SU-26-er platoona. :D

 

edit:

Enig kanskje max 3, en annen utfordring er damage per skudd. Har vanskelig å forstå at et elite IS 4 kan one shottes.....

 

Vet at dette er å banne i arty kirken men high tier matcher med 5 - 6 arty per side er selsomme opplevelser, har opplevd em match hvor de 8 siste gjenlevende vognene (4 på hver side) alle var arty. Blir spes når arty'ene reiser ut for å scoute :)

 

Datasmurf: hva er din kommentar :)

Vel, jeg er helt for masse arty i kampene, både når jeg selv spiller arty, eller når jeg spiller en zippy light / medium.

Enklere å ta ut arty, så lenge du får sirkla de / kjørt litt uforutsigbart.

 

Har endt opp med å måtte scoute i Hummel-en min. No stress når man gjør det for "the greater good", eller tier 8 arty som de også kalles.

Hummel er heldigvis fantastisk å leke TD med også. Evig tilfredsstillende å shotgunne ting. :D

 

Forøvrig synes jeg ikke man bør gjøre noe med damage outputen. Jeg er glad arty gjør mye dæng. Om jeg havner i en kamp jeg ikke liker meg i, prøver jeg bare å bli tatt ut av arty for å kunne spille noe annet.

Prøver stort sett selvfølgelig å spotte / ta ut / skade noen fi i samme slengen også, men om jeg havner i en kamp med tier 9-10s i A-20-en min, er det suicide og rett ut for å spille noe annet. :p

 

Og nettopp den holdningen der er grunnen til at artilleri ødelegger spillet. Aner ikke om de har skrudd på igjen tracers nå, men det var noe dritt med mye artilleri både når jeg spilte selv, eller spilte medium. Med TD eller HT var det den viktigste grunnen til frustrasjon. Mulig erfaringene mine er farget av at jeg de siste ukene jeg spilte stort sett brukte T9/T10 tyske tanks.

Lenke til kommentar

Eller så kan du joine VI_II :-) Og når du får Topptier tanks i en eller annen kategori, kan du spørre om å bli flyttet over i VI :-) Det blir dårlig med Clanwars uten topptier. Det gjelder altså at du kan har Tier 9 medium eller Tier 8 Arty også :-) Det blir svært lite TD.

 

Dette gjelder forøvrig for de aller fleste klaner. I hvert fall for samtlige som klarer å overta et område. Det er sjelden man kommer seg forbi en kamp, og enda sjeldnere to, dersom man har en tier 8 på laget (som ikke er arty). Det er usannsynlig lenge siden jeg har sett Tier 9 heavy i clan wars som faktisk har kommet til en finale før eventuell landing.

 

Men er du aktiv, får du gjerne plass hos oss, og vi har MASSE morro! :-) Og hos oss er det TS, så kan du spille i Platoon hele dagen, om du vil :-)

Lenke til kommentar

Da har jeg gått lei gitt, eller mistet gnisten, det tar for lang tid, og suger for mye RL penger i forhold til normale/andre online spill. Fler i guilden min som har svidd av årsbudsjett på 3 måneder.

 

Synes absolutt dette ikke er balansert nok, så "I'm voting with my feet"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...