Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Special for helgen på amerikanske serveren:

 

Wolf Pack Weekend Details

 

3xExperience for First Victory of the Day

 

50% Gold and Credit Discount for Crew Training/Retraining

 

10,000 Bonus for Earning Confederate Medal

 

Discount on Premium

3 Days for 350

7 Days for 650

 

30% Discount and 30% Credit Income Bonus Per Battle for the Following Vehicles

VI Cromwell

VI M4A3E2 Sherman Jumbo

VI M4A3E8 Sherman

VI T-34-85

VI Type 58

VI VK 36.01 (H)

VI VK 30.01 (H)

VI VK 30.01 (P)

VI VK 30.01 (D)

 

VII Comet

VII KV-13

VII Pz.Kpfw. V Panther

VII T20

VII T-34-1

VII T-43

VII VK 30.02 (D)

 

50% Gold Discount for the Following Premium Vehicles

VI Pz.Kpfw. IV Schmalturm

VII Panther/M10

 

Hvis vi får noe liknende så går ønsket mitt om crew training på billigsalg i oppfyllelse, hurra! :D

 

Får ikke spillt noe i det hele tatt denne helgen da, men skal alltids greie å trene litt crew :p

Lenke til kommentar

Enjoy 30% discount and 30% increased profits with the following medium British tanks:

 

Centurion Mk. I

 

Centurion Mk. 7/1

 

FV4202

 

Missions

 

However, that is not all. Once you are in the battlefields with these beasts, you need to achieve the Victory Mission:

 

If you achieve 15 victories with each one of these 3 vehicles (so 45 victories in two weeks), you will be rewarded with 500 Gold!

 

Please note that this mission can only be completed once per account.

 

Not got these tanks yet? Go out hunting them instead by accepting the Destruction Mission:

 

Destroy one of each of the 3 vehicles in this special in random battles, and you will be rewarded with a garage slot.

 

Please note that this mission can only be completed once per account.

 

 

Så vi kan få 500 gull og en garasjeplass

Lenke til kommentar

Er jumbo sherman blitt nerfet ganske kraftig i de siste patchene? Har akkurat hoppet tilbake til den for å gå opp til T29, og synes den har blitt værre både på armour og gun pen.

8.6 nerfet alle howitzere kraftig dessverre. Som om VK2801 trengte enda en nerf etter at den ble flyttet opp en tier, mista panser, mista toppfart, la på seg to tonn, og beholdt HPen.

Lenke til kommentar

Tror problemet er at den blir matchet med sterkere tanksen. Er en god den nye tankser siden sist jeg spilte den som rett og slett gruser meg.

 

Hadde en relativt god runde med IS-6 nå. Startet med at jeg traff en T-34-2 midt i ammoracket og tok alle 1300hpene med et skudd. Ellers stod jeg bare som backup for et par småtankser som capet, og gjorde totalt over 3000hp skade i løpet av den korte runden. God runde å få daily tripple på.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...