Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Når laget failer og alt ser mørkt ut, det er da du må skinne!

3188 single xp carry game med AT7 gjort idag. :woot:

http://speedy.sh/znM...7-Ace.wotreplay

 

Edit: Skal sies at jeg ikke har fått med meg at Steelwall gir 500 bonus xp nå å da men... En real runde blei det uansett :)

 

Jeg stoler ikke på deg tilfeldige bruker, så en .exe fil fra en ukjent side vill ikke åpnes på min datamaskin.

Neste gang bruk wot replays eller noe for å laste opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som plages med at ved første kontakt med fienden eller ved første skade man spiser så fryser spillet i noen sekunder? Dette skjer uten mods også.

 

Ikke soundmod en gang? Kompis hadde samme greia, og det viste seg å være Gnomefather's historical gun sound mod. Vekk med den og vips, nema problema! Om du virkelig ikke har noen mods såe...uh...reinstall?

Lenke til kommentar

Noen andre som plages med at ved første kontakt med fienden eller ved første skade man spiser så fryser spillet i noen sekunder? Dette skjer uten mods også.

 

jeg har et lignende problem. men hos meg kan det fryse litt random. begynner å lure på om det er XVM-modden som holder på å tulle med et eller annet.

begynte å få det etter 8.6. før den tid, ingen problemer.

Endret av bytrollet
Lenke til kommentar

Jeg stoler ikke på deg tilfeldige bruker, så en .exe fil fra en ukjent side vill ikke åpnes på min datamaskin.

Neste gang bruk wot replays eller noe for å laste opp.

 

Ser ut som noen har lagt den ut der, skjønner ikke hvordan de fikk til det men, kansje en på laget mitt ? Viste ikke om den sida der jeg, så takk for den! :)

http://wotreplays.co...3c#.UcviJTQ9ImU

Endret av Foofight
Lenke til kommentar

Meget respektabelt :w00t: Den tanksen der er ulovlig voldelig i T7 kamper hvis du greier å unngå flanking :dribble:

 

Ja, digger den tanken. Spilte en runde til med kompisen min igår hvor vi ble ranka med 12 tier 9 vogner med AT7'n, vi vant til slutt og jeg fikk jaggu meg mest xp på laget :p Skal legge ut replay når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Ja, digger den tanken. Spilte en runde til med kompisen min igår hvor vi ble ranka med 12 tier 9 vogner med AT7'n, vi vant til slutt og jeg fikk jaggu meg mest xp på laget :p Skal legge ut replay når jeg kommer hjem.

 

Havner nesten uten unntak i topp3-5 i kampene jeg spiller uavhengig av hvilken tier tanksen jeg spiller er. Er ikke alltid en ulempe å være lavtier, siden du får såpass godt betalt for det du gjør! Det er selvsagt en del unntak her (Ja SU-100M1 jeg ser på deg ditt svin) :tease:

Lenke til kommentar

Havner nesten uten unntak i topp3-5 i kampene jeg spiller uavhengig av hvilken tier tanksen jeg spiller er. Er ikke alltid en ulempe å være lavtier, siden du får såpass godt betalt for det du gjør! Det er selvsagt en del unntak her (Ja SU-100M1 jeg ser på deg ditt svin) :tease:

 

Hehe, nei er sant det. Er mer xp å hente der så lenge man spiller forsiktig og har en gun med grei pen :)

Lenke til kommentar

Noen andre som plages med at ved første kontakt med fienden eller ved første skade man spiser så fryser spillet i noen sekunder? Dette skjer uten mods også.

 

Hvis du har nVidia skjermkort så er det noe tull med de siste driverne som kan gi frys og CTD. Står noe om det på wot sitt forum også. De fleste anbefaler 314.xx driver'n. (Husker ikke eksakt nummer da jeg er på jobb).

 

Selv sleit jeg med den siste whql-driveren (320-ettellerannet) som kræsja til desktopen ganske ofte når jeg var i research menyen. Hoppet tilbake til 314 selv og det har vært stabilt siden.

Lenke til kommentar

Hvis du har nVidia skjermkort så er det noe tull med de siste driverne som kan gi frys og CTD. Står noe om det på wot sitt forum også. De fleste anbefaler 314.xx driver'n. (Husker ikke eksakt nummer da jeg er på jobb).

 

Selv sleit jeg med den siste whql-driveren (320-ettellerannet) som kræsja til desktopen ganske ofte når jeg var i research menyen. Hoppet tilbake til 314 selv og det har vært stabilt siden.

 

For noe tull.

 

I 8.4 introduserte WG noe som gjorde at vi med nVidia skjermkort begynte og CTD. Dette fortsatte bare i 8.5, så i 8.6 har de fikset noe (dette står i patchnotes).

 

Jeg kjører siste driver, og har ikke opplevd en eneste CTD etter 8.6.

I 8.4 og 8.6, var det 1 CTD per ~15 game omtrent.

 

Det har kostet meg mange seire.

Lenke til kommentar

jeg har et Radon 7850 kort som er relativt nytt. men mine problemer startet når 8.6 ble innført. bildet fryser, men jeg hører jo at ting skjer i spillet. umåtelig irriterende i går da vi var inne i sluttfasen på en kamp. hadde en scumbag mitt i siktet med min AMX50 100 da dritten frøs.

men det skal sies at det ikke er ofte det fryser da. kan skje en par ganger i løpet av en timesøkt. og det varer en ca 5-10 sekunders tid. og det er ikke relatert til noe grafikkkrevende. som i går da var jeg rett i hælene på den Hummeln da bildet frøs. ikke noe skyting eller noe annet. det var bare en " hot pursuit" som da pågikk.

Lenke til kommentar

Du kan være så uenig du bare vil, -iL-.

Fint for deg at det funker.

 

Et kjapt søk på forumet til wot viser at det er en del spillere som sliter, både med nvidia og amd. Og som regel ender de opp med en rollback til en gamlere driverversjon for å omgå problemet, også i 8.6.

 

?

 

Er ikke uenig jeg, det er bare det at du postet det som at det er nVidia sin feil, og det er det ikke.

 

Jeg vet at det er noen få som fremdeles har problemer i 8.6, gudskjelov er det ikke meg.

Dog jeg gjorde en full re-install i 8.6, som kanskje hjalp, hvem vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...