Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen av dere som har hatt unormal høy ping mot WoT-serveren de siste par dagene?

 

Har du ©anal Digital? Har dem selv, og har kjempeping mot utenlandske sider og WoT. Norske sider funker uten problemer. Har en kompis som bor et helt annet sted som har samme problem. Har ringt dem og hørt om de har problemer med routing mot utlandet og de sa at det i hvertfall var rapportert inn og at de jobbet med saken.

Lenke til kommentar

Synes det går bare nedover med patchene til WG 8.3 var ræva, 8.4 enda mer ræva.

 

Pøser ut nye tanks, når spiller massen vil ha skill-based MM, nye maps, nye gamemods, fikse 0 damage pen, balansert arty, gui oppdatering (feks sortering på tier i garasje).

Alt dette blir glatt ignorert,

Lenke til kommentar

Ferdighetsbasert mm tror jeg ikke flertallet vil ha, nei. En stund siden vi har fått nye kart nå, men det har jo kommet ganske mange. Jeg hadde satt større pris på en mulighet til å filtrere ut en del av dem. Jo flere de pøser på med jo sjeldnere får jeg spilt på de jeg liker best. Nye modi er jeg enig i at hadde gjort seg. 0 dmg penetration er vel ikke en bug, og jeg oppfatter det ikke som et problem. SPG har de en cap på allerede, og de mener det blir bedre nå når SPG-trærne blir utvidet til 10 tiere.Vi får se. Enig i at det er rom for forbedring på GUI, en del ting som er tungvint. Det burde for eksempel være mulig å høyreklikke på en vogn og velge å gå rett til statistikken for den. Slitsomt å finne frem til ønsket vogn i den store oversikten for de som har spilt en del.

Lenke til kommentar
Synes det går bare nedover med patchene til WG 8.3 var ræva, 8.4 enda mer ræva. Pøser ut nye tanks, når spiller massen vil ha skill-based MM, nye maps, nye gamemods, fikse 0 damage pen, balansert arty, gui oppdatering (feks sortering på tier i garasje). Alt dette blir glatt ignorert,

 

Med skillbasert MM mister du jo muligheten til å bølle med folk som er dårligere enn deg, hvem skal man da skyte på? :tease:

Lenke til kommentar

Synes det går bare nedover med patchene til WG 8.3 var ræva, 8.4 enda mer ræva.

 

Pøser ut nye tanks, når spiller massen vil ha skill-based MM, nye maps, nye gamemods, fikse 0 damage pen, balansert arty, gui oppdatering (feks sortering på tier i garasje).

Alt dette blir glatt ignorert,

 

Enig, så kommer de med denne i tillegg, snakk om power creep

 

http://www.youtube.com/watch?v=HapBm2TX85k

Lenke til kommentar

Ferdighetsbasert mm tror jeg ikke flertallet vil ha, nei.

 

flertallet av de som utaler seg offentlig i hvertfall er min oppfatning.

 

Dog hva den skal bestå i er det uenighet om.

 

En stund siden vi har fått nye kart nå, men det har jo kommet ganske mange.

 

tja, de gikk jo ut og lovet 1 nytt kart per patch, noe som ikke har vist seg og være sant.

Er en stund siden Port og Highway kom nå.

Desuten er det jo flere kart som er tatt ut pga av at de stort sett er ræva med tanke på balansering. I 8.4 tar de jo også ut serene coast og dragon ridge, mens ingen kommer inn igjen. Var vel snakk om Komarin og Swamp tilbake?

 

Jeg hadde satt større pris på en mulighet til å filtrere ut en del av dem. Jo flere de pøser på med jo sjeldnere får jeg spilt på de jeg liker best.

 

Koster så jævla lite og implementere dette også, så fatter ikke hvorfor de ikke gjør det. Spes siden i ALFAEN til WoWP så hadde de sortering på tier!

 

Nye modi er jeg enig i at hadde gjort seg.

Capture the flag! haha, se for deg en uber kjapp scout med ett flagg på toppen susende rundt.

Og hva med kill modus? dvs ingen baser, men må drepe alle?

 

Assault moden var total skivebom slik den var lansert, og fler av kartene har enda kjempeproblemer med balansen.

Noen kart har en klar fordel for det forsvarende laget.

 

0 dmg penetration er vel ikke en bug, og jeg oppfatter det ikke som et problem.

 

Jo, de har sagt det er en bug, som de har "fikset" flere ganger.

Jeg prater ikke om feilkommunikasjon fra kommanderen, der man faktisk treffer og knokker ut en modul.

 

 

SPG har de en cap på allerede, og de mener det blir bedre nå når SPG-trærne blir utvidet til 10 tiere.Vi får se.

cap'n var bare en kjapp workaround. Selve problemet er at higher level arties gjør altfor mye skade.

Ja vi får se.

 

 

 

Enig i at det er rom for forbedring på GUI, en del ting som er tungvint. Det burde for eksempel være mulig å høyreklikke på en vogn og velge å gå rett til statistikken for den. Slitsomt å finne frem til ønsket vogn i den store oversikten for de som har spilt en del.

 

Bra tips.

De har også hintet på og dra inn ideer fra uoffesielle mods, slik de gjorde det med OTM.

Lenke til kommentar

Med skillbasert MM mister du jo muligheten til å bølle med folk som er dårligere enn deg, hvem skal man da skyte på? :tease:

 

Det spørs på hva slags skillbasert MM man får.

 

I første omgang vil jeg rette på MM slik at lagene er mer rettferdig.

Er ikke moro og feks ha 8 TDr på det ene laget, og 2 på det andre når kartet er Prohorovka, eller at det ene laget har flere scouts når det er 2+ arties.

 

Med skillbasert mener jeg at lagene har en totalsum på skill, dvs ikke at man bare møter like gode folk som deg, men at lag A feks har 2 kjempegode, 5 gode, 5 ok, 3 dårlige, så skal lag B også ha den sammensetningen.

Hva som er "god" vs "dårlig" finnes det jo flere formulaer på. WG (Serb) har jo selv sagt at de anser bare winratio% som en bra indikator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...