Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dragon's Ridge er jo litt meh. Mens Serene Coast er jo campalicious. Huff. Men! Om du kjører medium på Serene, prøv å kom deg til B2-3 om du starter sør, eller D1-2 om du starter nord. Prøv å få med deg andre mediums. Kjører du heavy så rush stranda så langt du klarer, få med deg andre heavies. Om du pusher som faen kan du faktisk klare å komme så langt at de som går opp i nordvest ikke kan skyte på deg lenger, og da er mye gjort. Rask TD = Medium, treg TD = heavy. Light tanks, whatever!

 

Siden pubbies er ubeskrivelig redd for å få riper i lakken, og ikke følger på, så kommer det sannsynligvis til å gå i dass. Men da kan du stikke i garasjen og ta neste tanks, og si farvel til det møkkakartet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fjernes vel bare fra randoms, men kan fortsatt dukke opp i CW og companies, er det ikke sånn?

 

Har de blitt implementert i CW i det hele tatt da? Og om de har så tror jeg ganske sikkert at de forsvinner derfra, fordi mappet forsvinner ut av "map-poolen" inntil de har blitt redesignet.

Lenke til kommentar

Når mappa forsvinner, så forsvinner de fra alle type game modes. Er mappe for dårlig balansert i pub, så er vel det samme problemet i andre game modes å.

 

Nå er det ikke balansen som er problemet med serene coast, det er det faktum at det er nesten umulig å vinne ved å være offensiv, noe som gjør at begge lag camper i 10-12 minutter.

Lenke til kommentar

Nå er det ikke balansen som er problemet med serene coast, det er det faktum at det er nesten umulig å vinne ved å være offensiv, noe som gjør at begge lag camper i 10-12 minutter.

Vel eneste måten jeg klarer å gjøre noe nyttig på banen er ved være offensiv, enten det er med meds eller heavy tanks. Med meds play er jeg på haugen hver gang, og med heavys er det å komme så langt som mulig bak en av steinhaugene mellom havet og jernbanesporet for å presse fienden. Ikke altid dette funker men, jeg synes det er vært risikoen. Det tvinger i hvertfall tanks til å bevege seg=noe mindre camping.

Ved balanse tenkte jeg mer på win prosenten på mappet. Ifølge WG så har den ene basen en win prosent på 58%, jeg regner med at dette er nordbasen.

 

 

Det har forsvunnet fra randoms ja, men Komarin og Swamp kommer tilbake i 8.4, dog så er kartene omgjort. Blir spennende å se hva som har skjedd der.

Komarin har blitt trekt tilbake fra 8.4 patchen, så vi har kun Swamp igjen. Har aldri spilt på Swamp sjælv, så blir for meg et nytt kart.

Lenke til kommentar

Arty er jo fantastisk, så det var nok en av de smartere folka. Hadde det vært artyweekend oftere på EU, hadde jeg fått spilt mine oftere jeg også. :D

 

Komarin har blitt trekt tilbake fra 8.4 patchen, så vi har kun Swamp igjen. Har aldri spilt på Swamp sjælv, så blir for meg et nytt kart.

Swamp er virkelig ikke noe å trakte etter. Jeg finner det mappet verre enn Komarin.

 

Fuck it, det er til og med verre enn det kartet jeg ikke husker hva heter, men som ble regulert til kun low tier-kamper.

Lenke til kommentar

Arty er jo fantastisk, så det var nok en av de smartere folka. Hadde det vært artyweekend oftere på EU, hadde jeg fått spilt mine oftere jeg også. :D

 

Du fortjener evig curse fra matchmaker og at alle skuddene dine bommer vilt på target for å banne slik!

 

Forøvrig, mapet du leter etter er vel Province?

Lenke til kommentar

Ja, Province kan stemme.

 

Hva er galt med arty? Det er fantastisk, og man kan slacke litt, så lenge pubbiene du spiller med faktisk klarer å ta seg av scouts (noe som kun skjer i 0,1 av 100 kamper). Det er lite som er så digg som å shotgunne en 13 90 i full fart med en S-51. Eller å få top gun i en SU-26 når du er laveste tank med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...