Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Hmmm, må få satt på og få WT ferdig nedlaset idag.... Bare det at det går så treigt, ligger vel på en 400-600kb ned, tar jo evigheter....

 

Btw: er det best å sitte "utenfor" flyet eller i cockpit best? Er vel mulig å kjøre både arcade og sim?

 

Derfor man laster ned når man er på jobben!

 

Venter til neste uke med å laste det ned selv i hvertfall, er ikke hjemme så har kun en gammel laptop tilgjengelig for øyeblikket :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, må få satt på og få WT ferdig nedlaset idag.... Bare det at det går så treigt, ligger vel på en 400-600kb ned, tar jo evigheter....

 

Btw: er det best å sitte "utenfor" flyet eller i cockpit best? Er vel mulig å kjøre både arcade og sim?

 

Lettest å kjøre arcade mode. Særlig i starten. Jeg gjør ihvertfall det. Da ser du hele flyet og hvordan det beveger seg.

Lenke til kommentar

Jeg hadde vært fornøyd om jeg kunne holdt meg til å spille encounter og assault dagen lang. :p Sluppet standard-battles. Selv med en pause på over et halvt år, merka jeg fort at standard fortsatt var helt balle i forhold til de to andre. For mange idioter i trege og store tankser på vei opp hill på Himmelsderp.

 

 

Dette kan du endre på i innstillingene ;)

Lenke til kommentar

Takk, så slipper vi prat om det her.

 

Smurfen; er bare bra med pauser, hadde en forferdelig kveld i går, med langt under 50%. Lenge siden sist.

Jeg hadde det generelt forferdelig da jeg begynte å spille igjen, og så og si ikke husket noe av hvordan jeg skulle spille effektivt, så jeg er rimelig rusten. Om ikke annet har jeg fortsatt klan. :p

Lenke til kommentar
Jeg hadde det generelt forferdelig da jeg begynte å spille igjen, og så og si ikke husket noe av hvordan jeg skulle spille effektivt, så jeg er rimelig rusten. Om ikke annet har jeg fortsatt klan. :p

 

mhmm, ser det med noen klanmates som var bedre enn meg før de tok pause, nå er de milevis bak.

(jeg har seff også blitt bedre)

 

koser meg fremdeles med WoT og nærmer meg 8k battles.

Lenke til kommentar

Jeg har også started opp igjen etter noen måneder med pause. Må si jeg koser meg stort :)

Fokuserer litt på perks på Type 59'en min, samt StuGIII. Kjøpte et lass med gullskudd til derp-gun på PZIV også, har det veldig gøy med å bruke opp de!

Har akkurat rundet 4k kamper.

Endret av tore45
Lenke til kommentar

Jeg vet. :|

Det er forferdelig. 15% win chance hver jævla gang, unntatt i sted da vi hadde 95% og vi tapte likevel. Jeg lagget ut og kom tilbake død. :(

 

Får alle banene jeg avskyr og spille solo på (ensko og himmelsderp som arty, gang på gang), og folk som bare dekker en flanke og lar meg være igjen på den andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...