Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig fått kjøpt meg Comet. Har hatt muligheten lenge, men vet at den ikke er like god som Cromwell, så har ikke giddet før nå. Det er halv pris på den, så da var det en grei grunn til å kjøpe den.

Første matchen var helt ok, fikk "Top gun", i hermetegn fordi jeg gikk tom for skudd og rammet en T29 til døde.... drepte meg selv i samme slengen :green:

God start uansett.

 

d096c640aca388b67b9e210496ad86e7.png

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Eller et halvt nytt PC spill :eek:

 

Jepp, det er det som er så sykt i WoT. Premium tanks koster det samme som AA PC spill titler.

Jeg fatter ikke og begriper folk betaler så mye.... Premium konto er greit, det koster det samme som andre MMO spill.

 

Anyways fikk meg T71 i går, arti liten sak. Skjønner ikke hvorfor den kan lade på 15 sekunder, når amx saken bruker 40 sekunder.

Lenke til kommentar

Anyways fikk meg T71 i går, arti liten sak. Skjønner ikke hvorfor den kan lade på 15 sekunder, når amx saken bruker 40 sekunder.

 

Blir det samme som maks tier amerikanske autoloaderen. Lader dritfort og skyter som et maskingevær. Sammenliknet med AMX50B, hvorfor vil du ha den franske?

 

Powercreep? Nye tankser er OP i starten, folk rusher og kjøper dem og så blir de nerfet? (Kommende britisk T10 TD *host*)

Lenke til kommentar

Blir det samme som maks tier amerikanske autoloaderen. Lader dritfort og skyter som et maskingevær. Sammenliknet med AMX50B, hvorfor vil du ha den franske?

 

50B er mer nøyaktig, har mer HP per ton, men den samlede ROF er 20ish % lavere samenlignet med amerikaneren.

Premiumamoen på 50B er APCR samenlignet med T57 som har HE/HEAT. Da vil jeg si at 50B er en bedre tank for CV eller for rike spillere. APCR penetrerer lettere sloped armor.

 

50B har og mer ammo med seg, sniper du med den så er det gull værd med nokk ammo.

Endret av Truls84
Lenke til kommentar
Eller den burgeren på Peppes, godteriet til en fredagskveld, seks 0,33 pils. Alle disse kortvarige gledene man kan sløyfe en gang for så å heller få en morsom ny tanks å kjøre som man blir å bruke i x antal 1000 kamper.

Morsommere å spille fram de ulike tanksene enn å bare kjøpe dem med en gang! :)

 

50B er mer nøyaktig, har mer HP per ton, men den samlede ROF er 20ish % lavere samenlignet med amerikaneren. Premiumamoen på 50B er APCR samenlignet med T57 som har HE/HEAT. Da vil jeg si at 50B er en bedre tank for CV eller for rike spillere. APCR penetrerer lettere sloped armor. 50B har og mer ammo med seg, sniper du med den så er det gull værd med nokk ammo.

 

Sniping og APCR hører strengt tatt dårlig sammen, da APCR mister mer pen over avstand enn noen annen ammo.

 

USA: 400damg/381pen(HEAT)/7.74rpm

FRA:400damg/351pen(APCR)/6,4rpm

 

For min del virker den amerikanske kanonen overlegen den franske, spesielt hvis den skyter skuddene med kortere mellomrom også.

 

EDIT: Samme accuracy men lavere aimtime for amerikanske

Endret av HaakonNordengen
Lenke til kommentar

[/size]

 

Jeg har de franske (opp til tier VIII), så ble gledelig overasket over rask ladetid.

 

Du tenker på for de amerikanske? Har fransk opp til og med 50 120 selv. Er ofte en sykt god tanks å spille med, og håpløs andre ganger. Den bruker vel forøvrig ca 3 sekunder mellom hvert skudd, og lader på 33 sekunder med vents og 100% crew.

Lenke til kommentar

må si meg enig i det, IS-3 er en mye bedre brawler i forhold til tier selvsagt.

 

IS-8 er vel mer en heavy medium. Flanke, bruke farten.. men det er sikkert veldig map-avhengig.

Hehe.. blir usikker når det er sånn elsk/hat forhold til IS-8.

 

Har E75, den er sikkert mer noob-vennlig. Liker den godt.

 

Elsker jo også T-54, og trenger jeg da IS-8? Den har jo ikke samme damage og pen (kan kompensere med noen HEAT), men super mobilitet, bedre armour, raskere skuddtakt.

Endret av James King
Lenke til kommentar

IS-8 er vel mer en heavy medium. Flanke, bruke farten.. men det er sikkert veldig map-avhengig.

Hehe.. blir usikker når det er sånn elsk/hat forhold til IS-8.

 

Har E75, den er sikkert mer noob-vennlig. Liker den godt.

 

Elsker jo også T-54, og trenger jeg da IS-8? Den har jo ikke samme damage og pen (kan kompensere med noen HEAT), men super mobilitet, bedre armour, raskere skuddtakt.

 

Jeg har ikke T-54, men ser for meg at det er litt samme spillestil om Type 59? IS-8 faller liksom mellom de fleste stoler.

Lenke til kommentar

T71 er helt konge men sliter litt med T69, dårlig pen, er en typisk kanon som er laget for folk som har bruker credits/penger på gull. T54E1 derimot er helt konge :)

 

T69 med 173 pen. Er det så dårlig da? De fleste tier 8 mediums ligger mellom 175 og 180 pen.

Dette er jo en autoloader med rask skuddtakt i forhold til de franske. Og med gun depression. Er jo nærliggende å sammenligne den med AMX 50 100. Den har bedre pen, men dobbelt så lang reload på magasinet. AMX 13 90 er raskere, samme pen, men også den lang reload.

Endret av James King
Lenke til kommentar

T69 med 173 pen. Er det så dårlig da? De fleste tier 8 mediums ligger mellom 175 og 180 pen.

Dette er jo en autoloader med rask skuddtakt i forhold til de franske. Og med gun depression. Er jo nærliggende å sammenligne den med AMX 50 100. Den har bedre pen, men dobbelt så lang reload på magasinet. AMX 13 90 er raskere, samme pen, men også den lang reload.

Du har rett pen er ikke spes dårligere enn andre tier meds, dog er pen ved bruk av premium ammo ekstrem 300 mm. Alt i alt en OK tank antar jeg men er treg i forhold til AMX 13-90 så jeg liker den bedre selv om reload er lang sammenlignet.

Lenke til kommentar

Du har rett pen er ikke spes dårligere enn andre tier meds, dog er pen ved bruk av premium ammo ekstrem 300 mm. Alt i alt en OK tank antar jeg men er treg i forhold til AMX 13-90 så jeg liker den bedre selv om reload er lang sammenlignet.

 

T69 er sikkert noe for meg, som liker å trolle med T-54 og HEAT :green:

Endret av James King
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...