Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Tabu å selge en tier 10! Og spesielt en så slem tank som BatChat25t!

 

Og BTW, når du spiller med n00bs så spiller du og mot n00bs. Ha det i tankene å du kan briliere bra i random kamper.

 

Litt synd å selge Bat Chaten ja... har ikke gjort det ennå. ;) Den kan være slem og brutal. Men man er så mye mer avhengig av andre for å kunne vinne kampene. Med en medium som T-54 kan man prege kampene fra start. Kan bryte gjennom linjene, ta noen bounces.. .osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har solgt t110E4, E50M, T62A, FV4202, M48A1, E100 og Maus = ca 21 Mill credits i dritern...har konkludert med at av en eller annen grunn suger jeg infernalsk i tier X samt at CW er omtrent like festlig som å se maling tørke..dvs all ventingen. Så jeg har masse vogner opp til tier IX men har kun IS7, IS4!, T110E5 og Bat chat igjen av de store gutta. Av en eller annen grunn så gjør jeg det OK i IS 7 men suger sure sokker på alt annet:) Elsker forøvrig T54 og patton M46

 

Edit: dersom det er noen som har hypoteser eller innspill på hvorfor jeg er så innihelvete dårlig på Tier X så tar jeg gjerne imot innspill :) På mine siste 1500 matcher har jeg en WN 6 rating på ca 1700 og avg dmg på 1630 slik at jeg er ikke helt håpløs på alt under tier X.

 

Edit2: klassisk melding i går kveld fra T32 på motstander laget (åpenbart XVM bruker): "If we win this match I will eat my socks and put the tape on youtube"

Endret av BEPP
Lenke til kommentar
Har solgt t110E4, E50M, T62A, FV4202, M48A1, E100 og Maus = ca 21 Mill credits i dritern...har konkludert med at av en eller annen grunn suger jeg infernalsk i tier X samt at CW er omtrent like festlig som å se maling tørke..dvs all ventingen. Så jeg har masse vogner opp til tier IX men har kun IS7, IS4!, T110E5 og Bat chat igjen av de store gutta. Av en eller annen grunn så gjør jeg det OK i IS 7 men suger sure sokker på alt annet:) Elsker forøvrig T54 og patton M46 Edit: dersom det er noen som har hypoteser eller innspill på hvorfor jeg er så innihelvete dårlig på Tier X så tar jeg gjerne imot innspill :) På mine siste 1500 matcher har jeg en WN 6 rating på ca 1700 og avg dmg på 1630 slik at jeg er ikke helt håpløs på alt under tier X.

 

Max tier random battles er fryktelig random. Mye skrotnisser med 44% winrate uten snev av peiling på hvilken vei som er fram og bak på tanksen sin. I lavere tier er det ikke så farlig med noen sånne på laget, fordi det er lettere å kompensere med å spille bedre selv. På tierX flyr det sykt mye skade rundt, ikke minst med høytier arty og de nye TDene. Å dominere på egenhånd er langt vanskeligere enn før. Det er mest sannsynlig dette du opplever, det er langt vanskeligere å alene utgjøre en forskjell hvis laget er opptatt med å se på fugler og tygge gress.

 

Forøvrig et godt tips en annen bruker her kom med: Finn deg en decent spiller og lat som du er i platoon med han. To kanoner er mer enn dobbelt så bra som én, og ofte vil du kunne få til langt mer på denne måten enn som en lone wolf. Ikke minst i medium tanks!

Lenke til kommentar

Nærmer seg 8.4 nå; hva like vi med den patchen?

Personlig liker jeg at OP VK2801 blir flyttet på, liker ikke spes nye tanks, men skal prøve de.

Ellers er det vel ikke store nyhetene?

Tja har testet litt på server og tier 9 UK TD (tortoise) virker OP som faen. Videre vil vel den nye tier X TD fra UK være intressant for ihvertfall CW med Alpha damage som er helt syk. Selv om den ikke treffer splasher den fort 600 - 800 HP av mostanderen og kan oneshotte nesten alle tier X som er på 80% eller lavere

 

Sjekk denne:

Endret av BEPP
Lenke til kommentar
Nærmer seg 8.4 nå; hva like vi med den patchen? Personlig liker jeg at OP VK2801 blir flyttet på, liker ikke spes nye tanks, men skal prøve de. Ellers er det vel ikke store nyhetene?

 

"Added information on "potentially received damage" to the post-battle statistics. This considered all the potential damage that a tank could receive from ricocheted or non-penetrated shells (including side skirt armour)."

 

Den er litt festlig da, så kan man se hvor mye skade man unngikk :D

Lenke til kommentar

Tja har testet litt på server og tier 9 UK TD (tortoise) virker OP som faen. Videre vil vel den nye tier X TD fra UK være intressant for ihvertfall CW med Alpha damage som er helt syk. Selv om den ikke treffer splasher den fort 600 - 800 HP av mostanderen og kan oneshotte nesten alle tier X som er på 80% eller lavere

 

Herregud for et monster....

Lenke til kommentar
Herregud for et monster....

 

 

Kalkulert fra Wargaming. De lanserer ny OP tank. Veldig mange bruker masse penger på å free xpe seg opp til den, og så nerfer de den hardt etterpå. Blir penger av sånt.

 

Det var en tøff 5 ganger XP-helg. Kom i mål tilslutt.. Har 195.000 free xp. Sikler på IS8. Får se hva jeg gjør. Credits er problemet. Må selge unna noe, men hva...

 

 

Endret av James King
Lenke til kommentar

Kalkulert fra Wargaming. De lanserer ny OP tank. Veldig mange bruker masse penger på å free xpe seg opp til den, og så nerfer de den hardt etterpå. Blir penger av sånt.

 

Ikke noe nytt med dette nei, men det begynner å bli latterlig. Og med denne har de gått alt for langt. Blir ikke en krone mer fra meg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Kalkulert fra Wargaming. De lanserer ny OP tank. Veldig mange bruker masse penger på å free xpe seg opp til den, og så nerfer de den hardt etterpå. Blir penger av sånt.

 

Det var en tøff 5 ganger XP-helg. Kom i mål tilslutt.. Har 195.000 free xp. Sikler på IS8. Får se hva jeg gjør. Credits er problemet. Må selge unna noe, men hva...

 

bruker du 5x til og convertere til free XP? omg, må jo bli drit dyrt.

Lenke til kommentar

bruker du 5x til og convertere til free XP? omg, må jo bli drit dyrt.

 

Ja, det er vel en rask måte å få en fullt oppgradert tank på. Mange som gjør det, og jeg

har gjort det mange ganger. Er i jobb og cash er ikke noe problem.

Men nå har jeg ikke samlet 195.000 xp bare på helgen. Har samlet dette over tid.

 

Har ikke brukt penger på wot på lang tid. Kjører standard account... og ruller lite rundt i tanks

fortiden. Går mest i T-54, og litt E-75.

Men denne helgen bestemte jeg meg for å kjøre 5 gangeren på alle tanks..

 

Frister egentlig mer og støtte War Thunder nå.

Endret av James King
Lenke til kommentar

Det billigste er credits for gull 6 mill = 15000 gull ~ 50 EUR = RØVERKJØP :) hvis du da fri xp'er alt det du trenger for å komme til tier X i tillegg så snakker vi.....garasje type dyr

 

Tror ikke mange gjør dette men WG har klart å hooke mange menn fra 35 år og oppover noe som gir uante muligheter for inntjening da de fleste har jobb og unger slik at det ikke lenger bruker penger på byen veien er da kort til klassisk rasjonalisering...det koster jo bare 4 halvlitere eller 100 prince :)

 

Er nok hverken den som har brukt mest eller minst på WOT men helt klart for mye....

Lenke til kommentar

Ser utvilsomt morsomt ut, men tror det er for godt til å være sant. Det blir nokk samme oppskrifta som BatChat25t og Type59 i sin tid.

 

Gleder meg til å finne svakheten til den TD'n. Blir surt for de som bruker opp fri XP for å få den fort:P

 

Men hvis den står i stil med resten av britenes tier 7-10 så har den tynn armor og store weakpoints.

Noen som vet stats på den?

Lenke til kommentar

War Thunder er mer P2W enn WoT. Og kan fort også koste mye penger. En ting med WT er at man kan kjøpe crews fullt oppgradert med en gang med penger. Eller faktisk få mye flere fly å fly med i en og samme battle fordi man kan kjøpe flere slots. som bare kan gjøres med ekte penger etter 4de eller 5te slot. Men klager ikke, jeg har ikke noe imot at jeg som bruker ekte penger får slike fordeler :)

Lenke til kommentar

Det billigste er credits for gull 6 mill = 15000 gull ~ 50 EUR = RØVERKJØP :) hvis du da fri xp'er alt det du trenger for å komme til tier X i tillegg så snakker vi.....garasje type dyr

 

Tror ikke mange gjør dette men WG har klart å hooke mange menn fra 35 år og oppover noe som gir uante muligheter for inntjening da de fleste har jobb og unger slik at det ikke lenger bruker penger på byen veien er da kort til klassisk rasjonalisering...det koster jo bare 4 halvlitere eller 100 prince :)

 

Er nok hverken den som har brukt mest eller minst på WOT men helt klart for mye....

 

Er mange som har brukt 10.000 kr +++ på WOT. Er bare å titte på klanmedlemmer og garasjen deres. Enkelte samler på tanks rett og slett. Selger aldri noen. Og eliter alle. Det går prestisje i å ha alle tier 10 tanks osv.

Når man i tillegg skal ha OP tanks som lanseres ved nye patcher så svir man vekk mange hundre lapper i ett jafs bare på free xp-konvertering. Hva tror dere de klarer å samle av xp på en 5 x XP-helg :)

Jaja, ingen kritikk.. Det er lov å gjøre hva man vil, og hobbyer koster jo ofte MYE! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...