Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar meg ikke nær av det, men mener det er utidig med slikt når du svarer på vegne av en bedrift. Og det er wg sin ledelse som lar han holde på. Jeg synes det er uproft. enkelt og greit.

 

Du tar deg tydeligvis svært så nær av det da, slik du driver å rauter. Så mens du sannsynligvis har garderoben full av klær produsert av slaver og barn, er en ironisk spillutvikler det du ønsker å kritisere. Snakk om prioriteringer da mann!

Lenke til kommentar

Du tar deg tydeligvis svært så nær av det da, slik du driver å rauter. Så mens du sannsynligvis har garderoben full av klær produsert av slaver og barn, er en ironisk spillutvikler det du ønsker å kritisere. Snakk om prioriteringer da mann!

 

Det var da svært da, mann. så det går ikke å si sin mening på diskusjon.no uten å "raute"? må jo få lov å svare for min mening eller? Mine prioriteringer her i livet vet du veldig lite om, mann. Ta deg sammen

Lenke til kommentar

Er det en mod som gjør at mans ser dmg done i battle report vinduet?

Slik som her:

60eEt1S.jpg?1

 

En av de moda jeg bruker har en slik skade kollone etter battlen, men den har en del andre modder som den installerer automatisk, som følger med.

Her er linken ihvertfall, så får du nesten se sjølv og bestemme om det er verdt det.

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/172141-aiomod-wot-083-crosshairs-xvm-lite-minimap-sounds-tweaks/

Lenke til kommentar

Bruker Portal voice mod her også, men en litt annen en enn den du linker til. Har den du bruker enkelte ganske lange sekvenser ved kampstart? Ble lei den og skiftet til denne. Mye det samme, bare mindre jabb i starten :D

Ja, den har det. Jeg tenker ikke så mye på det. Synes bare det er koselig. ^^

Spiller du enda? Jeg har ikke sett deg online på lenge. :p

Lenke til kommentar

Det som er bedre med War Thunder fremfor WoT er at man ikke blir straffet i samme grad for et dårlig lag. Klarer man å gjøre endel skade og spille bra blir man belønnet godt for det med xp og credits selv om laget taper.

 

Så kan man gjøre en større forskjell i og med at man har opptil 6 fly i hver battle :)

 

 

Blir så frustrert over dårlige lag i WoT. Mange noobs ute å ruller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...