Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Q: Why do I have to research the SCR506 radio on the M5A1 Stuart? I already have it on the M5 Stuart!

A: The Chinese crew is studying manuals translated into Chinese, your American crew can't help them.

 

Q: Why does the VK4502 have so much front armour? Jentz's book says it should have 80mm.

A: We worked some Ahnenerbe magic, otherwise the Germans would be quite screwed.

 

Q: When will there be a premium German tier 8 medium? When will there be a second German TD tree? Everyone gets something new except Germans.

A: Das Germanophilen nicht firsten post readen.

 

Q: How could you do this to your PR, SerB? You answer questions, and then everyone curses WoT on the Golden Joystick forums. Have you seen this kind of behaviour from EVE, WoW, Aion?

A: If you can point me to any of their Vice-Presidents answering questions in forums, I will think about my behaviour.

 

Q: How can you say that!? When I asked a question on the Aion forums, I'd get a link to a proper answer, none of this crap!

A: Maybe that is their mistake, we're far more profitable.

 

Q: Fine, but sooner or later, a competitor will arise, and then you'll see!

A: You people have been trying to frighten us with this nebulous competitor for 3 years, and we're still here.

 

Q: War Thunder has overtaken your market share!

A: Then why are you still here? Waiting for your friends?

 

Q: I play your shitty plane game, and War Thunder is so much better!

A: Complain on the WoWP forums, not the WoT ones.

 

Q: Why does the Tiger P have 200mm of front armour? I was told that the majority of 200mm Tiger Ps were converted into TDs.

A: The majority? Do you mean the left half or the right half of the single one?

 

Q: How long will you tell people to use Pingplotter when they have lag?

A: Until they start using it.

 

Q: Here is a poll on penetration of the KV-5's gun, what do you think?

A: I think we need a poll for the value of pi and Planck's constant.

 

Q: Will the Chinese get 100% original tanks?

A: The only 100% original tank in this game is the FT-17.

:lol:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å fytti, T71 er så mye gøyere å spille enn T21. Jeg er ikke noe glad i light tanks generelt, men har det faktisk ganske gøy i T71. Siste matchen tok helt av XD

 

Defeat

Battle: Steppes 28. januar 2013 19:05:51

Vehicle: T71

Experience received: 1 537

Credits received: 47 901

Battle Achievements: Radley-Walters's Medal, Top Gun, Defender, Sharpshooter, Master Gunner

 

Encounter og jeg endte opp alene mot IS-3, T-150, Churchill VII, ISU-152. Og jeg klarte å ta ut ISUen (som hadde 609hp) og churchillen som hadde full hp (800) samtidig som jeg fikk skada T-150 med ett skudd og dodget IS-3en :p

Var mye fram og tilbake, men tapte til slutt.

Men 8 kills og 3.5k dmg er jeg ganske fornøyd med :)

 

582643a391f712b29e52023871697ebd.png

 

Edit: Og der fikk jeg endelig master tanker også :)

 

Victory!

Battle: El Halluf 29. januar 2013 16:25:25

Vehicle: T71

Experience received: 2 202

Credits received: 59 164

Battle Achievements: Pascucci's Medal, Sniper, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Jeg digger SerB. Som alle andre goons med respekt for seg selv, vil jeg bli som ham. =D

 

Serb er en total idiot, oppfører seg som en 10 åring mot kundebasen sin. Kan trygt si at wg ikke får en krone til når premiumen min går ut. Mods som driver med konkurranse fiksing https://docs.google.com/document/d/18agDf009uCjBRmA2NLiR2AtPj4xtTUL-qprM8oSjX4U/edit?pli=1. Det er sikkert bare tuppen av isberget. Selskapet er gjennomsyret av dårlige avgjørelser og ansatte fra helvette. Synd at spillet er gøy til tider, har håp om at et annet selskap skal gjøre det bedre enn wg. For sant skal sies, de tjener buttloads med cash money for tiden. Mine 2 kroner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Serb er en total idiot, oppfører seg som en 10 åring mot kundebasen sin. Kan trygt si at wg ikke får en krone til når premiumen min går ut. Mods som driver med konkurranse fiksing https://docs.google.com/document/d/18agDf009uCjBRmA2NLiR2AtPj4xtTUL-qprM8oSjX4U/edit?pli=1. Det er sikkert bare tuppen av isberget. Selskapet er gjennomsyret av dårlige avgjørelser og ansatte fra helvette. Synd at spillet er gøy til tider, har håp om at et annet selskap skal gjøre det bedre enn wg. For sant skal sies, de tjener buttloads med cash money for tiden. Mine 2 kroner.

 

Twitter quiz, og jeg som trodde du faktisk snakket om noe viktig... Dette er åpenbart noe som har med individer å gjøre, ikke Wargaming.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Er synd når man ikke klarer å skille individer og grupper. F.eks hvis man jobber sammen med mange andre og så er det en eller 2 som gjør noe galt i arbeidstida, eller tilogmed på fritiden, og så snakker folk negativt om firmaet man jobber i... ingen logikk i det i det hele tatt.

 

Og hvis man tar seg nær av SerB sine svar... kansje det er deg selv som er problemet, ikke SerB? Lighten up!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...